Joo, meinasinkin siis että vaihtaisi niihin alkuperäisiin iskari&jousi-hässäkkään _pelkät_ jouset, turha niitä iskareita on uusia jos ne ei vuoda. Niistä öljyistä; ei turhaan kannata sijottaa hirveitä summia johonkin extra-hyper-über-öljyyn, ostaa vaan semmosta suht jäykkää perusöljyä (maksaa varmaa 4€ tuubi).
Tuo Kyoshon varaosien hinnoittelu on kyllä jotain aivan käsittämätöntä, pienet nippelit maksaa hirveitä, kilohinta jollain ruuveillakin varmaan 2000€
. Itse olen ottanut sen kannan nuihin, kuten jo aikaisemminkin mainitsin, että jos jotain menee rikki niin ensin pohdin voinko tehdä/teettää itse uuden, sitten katselen jostai perus "tarvikeliikkeestä" ja vasta sitten hätätilassa kysyn Kyoshon hintaa osalle.
Mielestäni tuo yhdellä levyllä toteutettu jarrusysteemi on alimitoitettu tuohon (tai sitten se kitkapinta on niin kulunut omassani). Se jarrulevykin maksaa Kyosho-liikkeessä helposti sen 20-30€ :( Kunhan tässä jaksan niin räpellän alumiinista siihen levyn tilalle ja jos oikein innostun niin suunnittelen siihen 2 tai 3-levyisen ratkaisun.
En kyllä ihan kokemattomalle (ja varattomalle) autoa suosittelisi mutta kädentaitoiselle ihan mukava harrastepeli, ainakin modaaminen on ollut palkitsevaa.
Siitä OSsin koneesta. Itse olen ajellut sitä 15%:in Cool Powerilla ja sillä se ainakin on toiminut loistavasti. Muodostuu muuten veikeä ero siihen Kyoshon mottiin verrattuna kun tuossa Ossissa on 2x enemmän tehoa ( gs-21r 1,2hp?) ja se kiertääkin n. 10 tuhatta enemmän.