Siitä se lähtee:
Mukaan tuli myös tarrasarja ja setup sheet.
Bulkit jokanurkassa samanlaiset. Pohjalevy 2,50mm paksu ja leveys 87mm. Saatavilla myös 2mm ja 2,25mm pohjelvyt.
Iskarit ovat käsittääkseni samanlaiset kuin 733 polttiksessa ja ei ole nännejä näissäkään.
Diffissä vain 2 planeettaratasta, rattaat alumiinia ja ulostulot terästä. Diffi painaa ilman laakereita 28g. Saatavilla myös muoviset rattaat.
Muutamia huomioita:
-2,5x6 ruuveja autossa tulee mukana 11 joista 4kpl oli viallisia. Kyseisissä ruuveissa kuusiokolokanta oli liian iso 1,5mm avaimelle.
-pallokupeista kaikissa ei ollut välystä, joten auto kaipaa vähän sisäänajoa.
-Edessä vasemman puolen ohjauspalassa on pieni välys pystysuunnassa, mutta oikeanpuolen ohjauspalassa ei ole samaa välystä.
-Ei ackerman kulman hienosäätöä.
-Autossa ei tullut spurria mukana.
-tukivarsissa käytetty muovi joustaa todella paljon
-Pallokupeissa reijät kuusiokoloavaimelle valmiina
-Terästä käytetty monessa paikassa, muunmuassa: vetarit , spoolin ulostulot, pallonivelten pallot ja vanttiruuvit.
-Ruuvit 12,9 lujuudella
Vielä yksi fiilistelykuva:
Auto alkaa olemaan kohta nipussa. Dremeliä en tarvinnut kasauksessa, mutta ei laatu nyt aivan xrayn tasoa ole ollut.
Ostin auton Dantomilta ja varaosia on todennäköisesti myynnissä ensikaudella FTT-kisoissa. Ensitestit ajan sitten kun matolle pääsee ajamaan.