Kirjoittaja Aihe: Rc-kamaa ruotsista?  (Luettu 2445 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa stribu

  • Jäsen
    • Profiili
Rc-kamaa ruotsista?
« : 04.03.04 - klo: 12.16 »
Asun lähellä ruotsin rajaa, niin tuli mieleen että oisko ruotsin puolella jotain mielenkiintoista rc tavaraa mitä sieltä hakea? 8)
Onko siellä jotain osia mitä saa erittäin edullisesti verrattuna suomen hintoihin? kellään mitään tietoa asiasta?   :roll:

Nuuskaa sieltä ainakin saa, tarviiko kukaan  :mrgreen:

Poissa ZaBooN tulee

  • Jäsen
    • Profiili
Rc-kamaa ruotsista?
« Vastaus #1 : 13.03.04 - klo: 18.22 »
joo on siellä halvenpaa mun rc oli 100e halvenpi
zaboon sen olla pitää

Poissa Astris

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Rc-kamaa ruotsista?
« Vastaus #2 : 13.03.04 - klo: 20.09 »
Laittakaas linkkejä Ruotsin halpoihin kauppoihin.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Rc-kamaa ruotsista?
« Vastaus #3 : 13.03.04 - klo: 21.34 »
Jos teidän kaltaisia olis enemmän niin kohta ei ole yhtään rc-kauppaa koko SUOMEN maassa joten ei muuta kuin kaikki vain ulkomaille ostamaan ja muistakaa että niissä ei ole takuita täällä.
Jerzi

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
Rc-kamaa ruotsista?
« Vastaus #4 : 13.03.04 - klo: 22.47 »
"Jerzi" kirjoitti asiaa. Jos me rupeaisimme muista maista kantamaan tavaraa, kun sen saa halvemmalla, niin monet Suomalaiset kaupat loppuisivat. Mitäs sitten kun tulee kiire tilata tavaraa ja pitääkin se tilaus tehdä jostain Ameriikoista tai vaikka Hongkongista?! Miettikääs sitä.... No jokainen taaplaa tavallaan.

Poissa Astris

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Rc-kamaa ruotsista?
« Vastaus #5 : 13.03.04 - klo: 22.56 »
Noh, itsellä tuskin niin kiirettä tulee koskaan olemaan että ei kolmea päivää voi Honkongista tulevaa tilausta odottaa. Saahan sieltä kuitenkin yli 50% halvemmalla..

PS. Tottakai kannattaisin suomalaisia kauppoja, jos vain olisi ylimääräistä rahaa..  :(

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Rc-kamaa ruotsista?
« Vastaus #6 : 13.03.04 - klo: 23.21 »
Hyvä esimerkki:

Kyosho VSW-008 Käyrä ja pillisarja FW-05R
2004 kyoshon luettelon hinnasto 124€
Dinball RCmart (Hong Kong) postikuluineen 58€
SC10 4x4

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Rc-kamaa ruotsista?
« Vastaus #7 : 14.03.04 - klo: 01.02 »
Epäilen että minulla on jonkinlainen lahja ennustamiseen. Sain nimittäin viime yönä näyn, joka kertoi että tulevaisuudessa verkkokaupankäynti tulee kasvamaan todella reilusti. Yrittäjien kirjo kasvaa, tarjonta paranee, kilpailu asiakkaista kovenee, hinnat laskevat ja kynnys tavaran tilaamiseen oman maan rajojen ulkopuolelta madaltuu. Unessani myös ilmoitettiin, että ainoa mikä tämä kauhistuksen saattaisi estää, on se että Venäjä päättää viisaudessaan laajentaa länteen ja paaluttaa uudet rajapyykkinsä Ruotsin rajalle. Tämä saattaisi rajoittaa hieman pikkuautoilijoiden kalustohankintoja Aasiasta, etenkin mikäli KGB katsoo aiheelliseksi pakkolunastaa uusien kansalaistensa luottokortit.

Tulevaisuus näyttänee kuinka profetiani käy.
XC - Poor boys Bruiser

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Rc-kamaa ruotsista?
« Vastaus #8 : 14.03.04 - klo: 01.06 »
Clodz, mitä lääkitystä sää käytät ? tahtois samanlaisen  :D

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Rc-kamaa ruotsista?
« Vastaus #9 : 14.03.04 - klo: 04.04 »
Alfan kommenttiin liittyen kaksi vaihtoehtoa:

1) Tilaan varaosat suomalaiselta maahantuojalta - Toimitusaika n. 7-8 vko.
2) Tilaan varaosat suoraan Saksasta - Toimitusaika 1 vko.

Ei tarvitse hirveästi miettiä kumpi on järkevämpää?

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
Rc-kamaa ruotsista?
« Vastaus #10 : 14.03.04 - klo: 09.37 »
Jaa minulla itsellä ei ole kyllä moisia eroja ilmennyt, päinvastoin.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Rc-kamaa ruotsista?
« Vastaus #11 : 14.03.04 - klo: 10.12 »
Lainaus
Jaa minulla itsellä ei ole kyllä moisia eroja ilmennyt, päinvastoin.

Niin toki tämä on kiinni merkistä ja sen maahantuojasta / myyjästä Suomessa. Asson osissa tilanne on toki hieman eri, mutta valitettavasti kaikki merkit eivät ole yhtä onnellisessa asemassa.

Poissa stribu

  • Jäsen
    • Profiili
Rc-kamaa ruotsista?
« Vastaus #12 : 14.03.04 - klo: 10.39 »
Lisäänpä vielä sellaista, että kemin alueella ei ole yhtään rc-kauppaa. Lähimmät taitaa olla oulussa? ja nekin muutama rc-harrastaja on haukkunut.

Tähän asti olen kyllä tilannut osat joko käytettynä rc-harrastajilta, tai sitten suomalaisista liikkeistä (esim. hobbylinna, rc-piste), mutta ei todellakaan joka nippeliä ole varaa tilata suomen toiselta puolelta.

Eräs asia jota korostaisin on asiakaspalvelu. Kun saan ystävällistä palvelua suomalaisista liikkeistä (sähköpostitse minun tapauksessani) niin kyllä se vaikuttaa todella paljon siihen että ostanko sieltä tulevaisuudessakin. Ja tähän asti olen saanut hyvää palvelua, suomesta ajoittain tilailu siis jatkuu.

Mutta kyllä edelleen on aikomus ruotsin puolella käydä vilkaisemassa että mitä sieltä kannattaa ostaa, jos tulee jotain tarvetta äkkiä saada joku varaosa. Että kertokaas vaan tarkemmin niistä ruotsin liikkeistä (linkkejä saa laittaa)  :wink:

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Rc-kamaa ruotsista?
« Vastaus #13 : 14.03.04 - klo: 22.12 »
Jala on kallis paikka sanon minä! Ostin oman ultiman sieltä nii makso nitroineen ja hehkuineen 470€
 :cry:
-EhtoollisWeli