muistaakseni öljyt on 35 mut mihin kohtaan se öljyn pinta pitä olla. ihan huulille vaiku miten.
Riippuu se öljyn pinta paljon iskarin rakenteesta. Jos siinä on se kumitutti korkin alla niin iskari täyteen ja sitten painetaan se tutti paikoilleen niin ettei sen alle jää ilmaa. Sitten korkki kiinni ja kokeillaan että iskari menee pohjaan painamalla. sen jälkeen varren pitäisi palautua jonkin matkaa ulos ja tämä pitäisi olla molemmissa iskareissa sama.
Jos korkissa on se ilmareikä niin voidaan paketti kasata myös niin että se tutti on korkissa paikoillaan. Helpottaa tuota reboundin säätämistä kun korkkia hieman löysäämällä saadaan ylimääräistä öljyä pois iskarin vartta sisään painamalla.
Jos taas ei ole kumituttia ollenkaan niin iskarin varsi pitää olla sisään painettuna kun korkki kiristetään.
Toivottavasti tästä sai jotain selkoa...