Joo,
RB:n sivuilta on tulkittavissa seuraavaa:
I RB C5-BB:n ominaisuudet verrattuna vanhempaan malliin:
1. Pieniä muutoksia sylinteriputkessa->parempi polttoainetalous
2. Uusi kaasari, jossa pohjaneula helpommin ulottuvilla/säädettävissä ja "todella hieno" fluting(vast) uurteet kaasarin rungossa :mrgreen:
II RB WS7II-3X:
1. Samainen kaasarimuutos kuin edellisessä
2. "Hieno" 3X-teksti kannessa->tehoja lisää huomattavasti :twisted:
:lol:
Silti, pakko saada kummatkin...
Niin, ja siiven kiinnikkeistä; multa irtosi su 11.9. Jyrkkälässä koko p*ska (katki kummatkin varret) :mrgreen: Pitäis kai oppia ajamaan paremmin, ettei hajoita siipeä/kiinnikkeitä volttisatsien seurauksena. :oops:
- Markus, et ole ainoa jolla ko. setti hieman keturallaan... Tosin mulla kyllä edesautti Jyrkkälän pikkunatiaiset, jotka nosti autoa siiven päästä niin, että näki kuinka kiinnikkeet menivät solmuun...
-> Saatiin silti sunnuntaina Mikan kanssa yleisöä polakeista; suht lujaa kulki ilman koko siipi settiä. K pieksee ilman siipeäkin..
:mrgreen: :mrgreen:
Howari
Kyosho K3 - RB WS7II - King Headz - Futaba - SpektrumRC - Hudy - Serpent