Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 640285 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2070 : 17.10.05 - klo: 12.38 »
Se on, nimittäin itselläkin on lentänyt ainakin treeneissä useampi sokka huitsin nevadaan.. kumilenksuako olet Tuukka käyttänyt?

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2071 : 17.10.05 - klo: 13.40 »
laittakaapas 2 sokan väliin siimaleikkurin siima... sen sää kiristettyä hyvin sytkärin avulla kun vetää vaikkapa ihan solmulla sokkaan kiinni, koitan ettiä kuvan ultimasta...

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2072 : 17.10.05 - klo: 15.47 »
Ei meillä ole tuo käytössä. Ei se unohdusta estä, mutta kisahäsläyksessä tahtovat sokat kadota. Siksi meillä on polttoaineletkun pätkä systeemi käytössä näkyvyyttä parantamassa ja irroittamista helpottamassa.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2073 : 17.10.05 - klo: 15.54 »
sama täällä

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2074 : 18.10.05 - klo: 14.55 »
Haha, sainpas tänään mun K-factory kamat borderista, pääsee taas rakentaa ja sit lisää kuvia tänne  :roll:

Poissa snafu

  • Tulokas
    • Profiili
    • http://jukka-hayrynen.fotopic.net/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2075 : 19.10.05 - klo: 17.41 »
Huomasin tuossa omasta autosta että se tykkää puskea aika pirun kovasti.
Miten vetoa saisi takapyörille enemmän? Onko se mahdollista nuilla diffiöljyillä kikkailemalla, jos niin mistähän löytyisi diffien purku ja kasaus ohje? Auto on Inferno 7,5 sports rtr.
Kyosho inferno 7.5 sport rtr

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2076 : 19.10.05 - klo: 17.46 »
Löysempää öljyä eteen kuin taakse..? Eikö auton mukana tullut räjäytyskuvia? Jos ei, niin sitten täältä: http://www.kyosho.co.jp/web/download/instructionmanual/buggy/buggycar_index-e.html
Kyosho - Futaba - Novarossi

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
puskee
« Vastaus #2077 : 19.10.05 - klo: 21.17 »
SNAFU: missä kohtaa mutkaa se puskee?
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa snafu

  • Tulokas
    • Profiili
    • http://jukka-hayrynen.fotopic.net/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2078 : 19.10.05 - klo: 23.07 »
kokoajan kun vaan pyörät pääsee tyhjää lyömään. Tuntuu kun ajais etuvetoisella autolla. pitäis saada osa siitä vedosta taakse.
Kyosho inferno 7.5 sport rtr

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2079 : 20.10.05 - klo: 00.10 »
Onkos diffeissä yhtään mitään öljyjä sisällä?

Kuulostaisi että ainakaan keskidiffissä ei ole uhtään mitään.

Keskelle 5000-10.000 vattiset öljyt.
Eteen 3000-7000
Ja taakse 1000-3000.
Pitäs ruveta toimimaan paremmin.

Poissa snafu

  • Tulokas
    • Profiili
    • http://jukka-hayrynen.fotopic.net/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2080 : 20.10.05 - klo: 00.17 »
en ole vielä ruennu purkamaan. pitää purkaa ajan kanssa kun eka kertaa puran. eli nuilla öljyilläkö pitäis saada taakse enemmän vetoa. Ehkä jopa vähän yliohjautuva on minusta parempi kun aliohjautuva. kannattaako muuten ottaa se koko perä pohjalevystä irti vai puranko vaan takaapäin niin pitkälle että saan diffin irti?
Kyosho inferno 7.5 sport rtr

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2081 : 20.10.05 - klo: 01.13 »
Ai hitto, tuli aika veikee SP2 tolla uudella C5 kannella ja killotetulla putkella (paljon alumiinia), hiilikuitu deckeillä, Racers Edgen jäykkäreillä ja K-Factoryn saranatapeilla. Se on kyllä enemmän HD pyörän näköinen ku kilpa-auto.. nooh, laitan kuvia taas ku ehdin.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2082 : 20.10.05 - klo: 06.50 »
Lainaus käyttäjältä: "snafu"
en ole vielä ruennu purkamaan. pitää purkaa ajan kanssa kun eka kertaa puran. eli nuilla öljyilläkö pitäis saada taakse enemmän vetoa. Ehkä jopa vähän yliohjautuva on minusta parempi kun aliohjautuva. kannattaako muuten ottaa se koko perä pohjalevystä irti vai puranko vaan takaapäin niin pitkälle että saan diffin irti?


Ota kokonaan irti, koska sun kannattaa shimmata niistä välyydet pois myös...
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2083 : 20.10.05 - klo: 08.47 »
Makuasioista ei kannata kiistellä sanoi koira, kun muniansa nuoli, mutta suosittelen ajouran alkutaipaleella olevia säätämään autonsa mieluummin passiiviseksi kuin yliohjautuvaksi. On parempi /nopeampaa mennä "hallitusti" suoraan kuin hallitsemattomasti spinnata.

Siitä tulikin mieleeni idea, jonka joku radion valmistaja saa vapaasti varastaa. Eikös radan kiertämiseksi tarvitse kääntää rattia yhtä monta kertaa kuin on mutkia radassa. Kaikki muut kääntämiset on korjausliikkeitä jostain syystä. No nyt voisi ratin käännöt laskea per kierros. Matikkakaava ei tietty ole ihan noin helppo, mutta jollekin valopäälle ei varmaan ylivoimainen. Olen aivan varma, että jokaisen kuskin hyvässä kierroksessa on vähemmän ratti heilunut kuin huonossa.

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2084 : 20.10.05 - klo: 09.02 »
Ei välttämättä. On olemassa sellaisia hyviäkin kuskeja, joiden ajotyyli on ratin pumppaaminen. Eli käännös on pelkkää "korjausliikettä". En nyt tarkoita tässä sitä, että rattia pumpattaisiin ääri- ja keskiasennon väliä. Ennemminkin vain muutaman millin hakemista.

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2085 : 20.10.05 - klo: 09.05 »
Joo varmaan näinkin voi olla. Ehkä silloin voisi lähetin mitata yhden kierroksen ratin kumulatiivista kääntömatkaa eikä kääntöjen lukumäärää...

Poissa Juha.N

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2086 : 20.10.05 - klo: 13.38 »
Ainakin toi mun lelu pomppii ja hyppii suorillakin miten sattuu niin saa kokoajan korjata suoraks. Eri asia varmaankin jollain huippuautoilla.

Edit: 4Chassis: Mistä ostit ton cl-1 siiven? Hobbylinnassa myydään vaan valmiiksi reijitettynä.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2087 : 20.10.05 - klo: 16.00 »
Hobbylinna Turku

Ohjaukseen vaikuttaa moni asia. Ootko koittanut tiukentaa ohjauksen servo saveria jos se vähentäis eturenkaiden poukkoilua suorilla. Tiukemmat öljyt vaikuttaa myös, sekä iskari- että diffiöljyt. Jäykillä iskareilla auto menee kuin juna mutta ei känny niin hyvin. Samantyyppistä vaikutusta on diffeillä. Riippuu myös siitä mikä on etu- ja takapään suhde. Toisaalta pehmeämpi jousitus vähentää poukkoilua koska rengas myötäilee paremmin maastoa, eli ohuemmat öljyt ja pehmeämpi jousi.

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
k
« Vastaus #2088 : 20.10.05 - klo: 23.10 »
5k/7k/3k
20 asteiset C-Palat

jos sit ei käänny ni kannattaa kattoo ohjausservon ääriasennot.. ja sen jälkeen renkaat ja sitten peiliin.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2089 : 22.10.05 - klo: 11.31 »
Tommosia muutoksia:


Poissa RC-BASTARD

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2090 : 22.10.05 - klo: 11.36 »
Hyyyvän näkönen  :P !!

minkäs niminen sävy tuo keltanen on??

-Juri-
[Auto-Air colors][Faskolor][SpazStix]
-F.B-Creations PKSRCA

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2091 : 22.10.05 - klo: 12.15 »
Tänks Juri, se on ihan Humbrolin keltainen aerosoli spray.

Tossa vielä pari (huonoa) kuvaa uudesta korista ja rungosta, keskidiffi vielä puuttuu mutta K-Factoryn hienot hinge pinit on asennettu ja Border Racingin hiilikuitu, onhan tuo vähän vakiosta pikkeava tosin livenä parempi kuin kuvissa.

http://www.snrt.net/777/SP2/proline.jpg

http://www.snrt.net/777/SP2/carbon.jpg
http://www.snrt.net/777/SP2/carbon2.jpg
http://www.snrt.net/777/SP2/carbon3.jpg
http://www.snrt.net/777/SP2/carbon4.jpg

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2092 : 22.10.05 - klo: 12.34 »
Hieno auto sulla!!
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2093 : 22.10.05 - klo: 13.16 »
Erittäin hieno kori, enpä oo pitkään aikaan nähnyt mitään noin hienoja koreja 8)
- Tapsa

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2094 : 22.10.05 - klo: 19.03 »
Saas sitten nährä miten noi tuning osat kestää, sinänsähän toi 777 SP2 ei mitään viriosia kaipaa. Voi olla että tulee vaihto noitten hiilikuituosien suhteen äkkiä takas alumiinisiin. No eipä siinä mitään, nyt on diffikin paikalla ja huomenna vois vähän tyypätä jos vettä ei tule kaatamalla.

Poissa Howari

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.saunalahti.fi/~fdt
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2095 : 22.10.05 - klo: 20.44 »
Mika,

But why...? :mrgreen:

En ymmärrä tuota hiilikuitu villitystä.. :?:

Hiilikuitu (oikein tehtynä) on kyllä vääntöjäykkä, mutta ei kestä pistemäisiä iskuja juuri nimeksikään.. Sitä paitsi "painonsäästö" esim. 6061 T6 alumiiniin verrattuna noin pienissä osissa on vähintäinkin kyseenalainen.. (summanakin..) Kyllä K:n vakio eloksoidut alumiini osat ovat riittävän/yhtä jäykkiä kuin nuo ja kestävät huonon tuurin sattuessa pistemäisen iskunkin!? IMHO :roll:

- Ei silti, kyr**kkäältähän nuo näyttävät ja kori on luonnon "varoitusvärinen" (vrt. ampiainen, mokkasiinikäärme yms.) ie. todella hieno!!! -> Omani on fluor. oranssi/metallinhohto musta... - Ettei herra vain olis apinoinut.. :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

- No joo; ei kun Söldneri:iä pelamaan verkkoon(die3punkte.de)

Niin, nuo K-Factory:n ym. hinge pin satsit ovat kyllä askel oikeaan suuntaan. Kyllä välillä syö miestä ne E/C-klipsit..

 :twisted:

Howari

BTW:Arcam/Amphion rules; miettikää sitä ( :*) & rokki soi..)

 :mrgreen:

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2096 : 22.10.05 - klo: 20.58 »
Haha,   Howari asiaa!!.. no katellaan kuinka kauan pysyy tuossa carbonit. Muuten on aika rock  :twisted:

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2097 : 22.10.05 - klo: 23.58 »
Menee hifi-osastolle mutta mitäpä sitä muutakaan kun ajamaan ei oikein pääse damn.. Pitäs melkein olla kaksi SP2 autoo niinku Jartsalla, kahdella eri teemalla.. haha

.. Toinen tää WASP -style carbon fiber, kromi ja C5 70-luvun headilla ja keltamustalla Prolinen ampiaiskorilla ja mustalla siivellä ..

...ja toinen Kanai look eli Kyoshon sininen alu, Sirion vihreä SBK21 evo pata ja SP2 kori fluoresoivalla vihreellä ja valkoisella sekä valkoisella siivellä.. (ostin maalitkin jo mutta koria en ole vielä hommannut) ..

Tulee vissiin katottua liikaa Discoverilta American Chopperia ja muuta tuning ohjelmaa ku menee krossikin pahasti mallaus puolelle haha.. 8)

Nyt kun on vaan yks auto niin en osaa päättää kumpi :P

ps. Noi K-Factoryt tuntuu ihan asialliselta tässä vaiheessa, ei enää klipsejä

Huomenna tyyppää waspia.....kura lentää :mrgreen:

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2098 : 23.10.05 - klo: 17.47 »
No eipä kauheesti kura lentänyt, Lavanko näytti sen verran pahalta ja lammikoiden peitossa ettei päässyt vetää.. lähinaapurustossa otin savut ulos koneesta ja vähän tyyppäsin mutta ei siinä viittinyt kauheesti, oli sen verran kovat palkeet tolla pannulla. Joten jäi kokeilut siis vähän torsoksi.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2099 : 23.10.05 - klo: 20.23 »
Oliks Jartsa SP2 kiva ajaa? Ilmeisesti kun sanoit kisojen menneen mukavasti :D