Mietiskelin tuossa tuota 777 ja hienostihan se pärjäsi noissa maailmanmestaruuskisoissakin. OK nyt kaikki sanoo että 777 on niin paljon parempi kuin 75 (ainakin jenkkilässäpäin), siis myös viritetyt seiskavitoset. Onkohan noin?
Näyttää että suurin osa noista mielipiteistä tulee niiltä tyypeiltä jotka hankkii aina sen latest-and-greatest version eli ne ostaa sen uusimman version joka tapauksessa hyvä tai ei... Tai siis varmasti onkin johonkin asti näin (että 777 on paljon parempi), mutta jos 75 saa puolella hintaan toisesta ja sitten kaiken maailman viriosat päälle niin... Hommahan kuitenkin on niin, että niitä viriosia aletaan kuitenkin jossain vaiheessa ostamaan kun vakio osat eivät kestä tai muuten vaan halutaan erilaista kuin muilla..no se vasta kalliiksi tulee.
Veikkaan että tällaiselle tavalliselle kuskille 75 päivitettynä vakavastiotettavilla racing osilla (fioroni, racer's edge) on yhdistelmä joka ottaa paremmin iskut vastaan kuin vakio 777 (SP1) samaan hintaan. Tässä olis mahikset itsellä vielä vaihtaa mutta olen vähän kahden vaiheilla, luultavasti otan tuon MP75 tiukemmilla racing osilla vaikka auton geometria onkin vanhempaa mallia....
Mielipiteitä? Onko vanhassa vara parempi kuten sanotaan..vai?? Taitaa olla vaan markkinamiesten juttuja että saadaan kaikki MP fanit päivittämään uuteen versioon ja rahat pois köyhiltä :D
(Btw, mielenkiintoista sinänsä ettei kummassakaan autossa ole pivoteja eikä laydown servoja kuten muiden merkkien uusissa malleissa joten tässä suhteessa MP versiot ovat samanlaisia... erot lienevät CG:ssä ja hieman pidemmässä jousituksessa sekä etupään uusitussa ohjausgeometriassa mutta ei kai se vanhassakaan kovin huono voinut olla)