Kirjoittaja Aihe: lisenssi asiaa...  (Luettu 1200 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
lisenssi asiaa...
« : 08.03.04 - klo: 15.27 »
Olisin osallistunu toho riksun kisaa mut mulla ei oo lisenssii.
Elikkä saiskos tarkat ohjeet mitä mun pitäis tehä ja paljo maksaa ja kauan kestää saada. elikkä kerkeekö saada riksun kisoihi?

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
lisenssi asiaa...
« Vastaus #1 : 08.03.04 - klo: 15.49 »
1) Liity paikalliseen järjestöön / seuraan / kerhoon joka on AKK:n jäsenyhdistys (paikallinen UA tms).
2) Täytä lomake http://www.akk-motorsport.fi/attachements/2003-12-22T12-29-0114.pdf ja faksaa se lomakkeessa olevaan numeroon.

Saat muutaman päivän sisään AKK:lta laskun sekä tulevan lisenssisi ID-numeron. Kisaan voit ilmoittautua saamallasi lisenssinumerolla ja mikäli itse lisenssi ei ole saapunut kisaan mennessä, niin näyttämällä laskua sekä maksaessasi saamaasi kuittia homman pitäisi olla OK.

Toinen tapa on ostaa kilpailupaikalta yhden kisan lisenssi, joka siis maksetaan paikan päällä ja kelpaa ainoastaan kyseisessä kilpailussa.

EDIT: Tosin en nyt ole varma että onko Riihimäellä kisakohtaisia lisenssejä myynnissä, joten siis suosittelen tuota ylempää menetelmää. Kisakohtainen lisenssi muistaakseni maksaa 15 euroa mikäli Riihimäellä sellaisen voi hankkia. Joku kisan toimitsijoista varmaan voi tämän vahvistaa.

EDIT2: Paikallisen kerhon jäsenmaksu vaihtelee, täällä Mikkelissä se esim. oli 22 EUR per vuosi, sekä 5 EUR liittymismaksu. Tämän lisäksi sitten tuo itse AKK:n lisenssi maksaa 24 EUR. Eli siis lisenssin hankkiminen tuli minulle maksamaan yhteensä 22 + 5 + 24 = 51 EUR.

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
lisenssi asiaa...
« Vastaus #2 : 08.03.04 - klo: 16.37 »
asun riksussa ja käyn aina kerhossa nii mihin/kenelle maksan sen seura maksun.

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
lisenssi asiaa...
« Vastaus #3 : 08.03.04 - klo: 17.01 »
Sitä sun kannattaa kysyä joltain seuralaiselta. Sähköpuolen talviharjoitteluvuoroissa oli muistaakseni mainittu joitain yhteystietoja. Katoppa sieltä.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
lisenssi asiaa...
« Vastaus #4 : 08.03.04 - klo: 17.27 »
Lainaus
Seuran ilmoitustaulu on Osa Sepossa Kontiontie 5
KÄYNTIOSOITE:  Kontiontie 5 (Kerhohuone talonyläkerrassa)
puh. 019-730800 fax. 019-721441
POSTIOSOITE:   RiiUA ry
PL 51
11101 Riihimäki
LAVINNON KARTING-RATA: puh. 019-785077
SÄHKÖPOSTI:riiua@riiua.pp.fi

Paikallinen seura on siis Riihimäen Urheiluautoilijat ry ja yllä olevat tiedot löytyivät heitän kotisivuiltaan (http://www.riiua.net). Tuonne kun otat yhteyttä niin varmastikin auttavat jäsenyyden kanssa sekä antavat lisätietoja myöskin lisenssin hankkimisesta.

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
lisenssi asiaa...
« Vastaus #5 : 08.03.04 - klo: 20.01 »
kiitos copter!