Kirjoittaja Aihe: Kemi-Tornio -alueen harrastajat!  (Luettu 2825 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SG480

  • Tulokas
    • Profiili
Kemi-Tornio -alueen harrastajat!
« : 19.03.04 - klo: 10.25 »
Hei, tarjoamme Kemi-Tornio -alueen harrastajille loistavan mahdollisuuden harrastuksenne esittelyyn American Car & Bike Shown yhteydessä Kemin Junkohallissa 15-16.05.2004.

Mikäli kiinnostusta löytyy niin yhteydenotot e-maililla pepe.pitko@pp.inet.fi tai gsm 050-4103 426

Terv. Pepe

Poissa stribu

  • Jäsen
    • Profiili
Kemi-Tornio -alueen harrastajat!
« Vastaus #1 : 19.03.04 - klo: 12.09 »
Tokkopa täällä edes on enempää kuin muutama harrastaja.
En ainakaan minä ole onnistunut löytämään harrastajia muutakuin pari (ja nekin sitten "erikoistunut" lennokkeihin tms.)

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Kemi-Tornio -alueen harrastajat!
« Vastaus #2 : 20.03.04 - klo: 01.36 »
ei mulla ole enä auto rikki! Mut eiku savaget tilaukseen. on torniossa joku jesse joka ajaa ja sit kari jolla on lentsikka. muita en tunne. siis miksuttimen ja kinnusen lisäks.
-EhtoollisWeli

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Kemi-Tornio -alueen harrastajat!
« Vastaus #3 : 23.03.04 - klo: 07.03 »
Mää aloittelen tai no oon ajanut noin 1 vuoden mun pureten alphalla ja olen ollut junkohallissa kun minun karting auto on ollut siellä mutta en mää tota uskalla sinne viiä. :D No ei siitä ois kukaan ees kiinnostunut tollasesta sähkö autosta. Se pitäs saada myytyä ja sitten polttis ja ehkä sinne mutta ei viitti, ja  tänävuonna täytän vasta 13.  :roll:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Kemi-Tornio -alueen harrastajat!
« Vastaus #4 : 23.03.04 - klo: 07.27 »
.k.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Manny

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornio -alueen harrastajat!
« Vastaus #5 : 14.07.11 - klo: 17.01 »
Onko porukat käyny montuilla ja matoilla revittelemässä kesällä paljonki?
Itellä aika hiljasta. Joskus kiskasen nitron käyntiin tankillisen verran, ei sen kummempaa.
Ford F350 Uplift mofo party plan
ɹǝʎɐןs sɐxxɐɹʇ

Poissa JTJ

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornio -alueen harrastajat!
« Vastaus #6 : 21.10.11 - klo: 23.08 »
Matolla ajetaan kaksi kertaa viikossa. Kesällä pidettiin taukoa, mutta taas rata on rakennettu ja ajanottokin on hommattu. Muutama osallistuja, saadaan raavittua Oulun kisoihinkin. Mikäli aia kiinnostaa niin sunnuntaina Koskelle KLO 10:00 alkaen.......Vai onko paikka tuttu? Jos olet tulossa niin ilmoittele, voidaan saada järjesteltyä ylimääräinen autokin?

Tuo ulkoautoharrastaja-kansa ei näytä kohtaavan mattoharrastaja-kansaa jostain syystä, ilmeisesti ei ole päällekkäisharrastajia. Mielellään oltaisiin tekemisissä heidänkin kanssaan, mutta kun ei tunne niin ei tunne?


Poissa Manny

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornio -alueen harrastajat!
« Vastaus #7 : 22.10.11 - klo: 09.26 »
Muuan vuosi takaperin tuli koskella käytyä kattelemassa systeemit kun oli siellä sellanen avoimet ovet häpeninki. (mulloli Tamiyan F350 mukana näytillä) Sitä iski kipinä laittaa mattoauto mut niin se sitten jäi laittamatta...  :embarrassed:

Mutta enhän minä ikinä sano että Ei. Eli ei sitä ikinä tiä vaikka minin saisin laitettuakin  :wink:
Ford F350 Uplift mofo party plan
ɹǝʎɐןs sɐxxɐɹʇ

Poissa Ovlov

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornio -alueen harrastajat!
« Vastaus #8 : 22.10.11 - klo: 11.31 »
Keholle on aikomus laittaa mini, jolla pääsee kokeilemaan harrastusta. Meillä on aina "avoimien ovien päivä" kun ajoporukkaa on radalla ajamassa, eli lajista kiinnostuneet toivotetaan tervetulleeksi katsomaan ja usein annetaan myös kokeilla autoja. RC-kerhot ja -radat osiosta löytyy Kemi-Tornio alueen keskustelusäie http://rc10.fi/index.php?topic=7612.3060 ja kehon jäsenille oma sisäinen keskustelualueensa. Tervetuloa tutustumaan.
Tamiya M03 Mini cooper/Trabant 601
Futaba 4PL