Omalla tavallaan mielenkiintoinen laitos on kyllä, mutta sähkökoneen muheva alavääntö voi tehdä ajosta "mielenkiintoista". DM-1:llä tullut ajettua sekä nitroilla että harjattomilla, ja 6s lipoilla vääntöä oli (ainakin parkkikselle) jo varsin reilusti. Tuossa näyttäisi olevan vielä isompi kone kuin itsellä käytössä oleva, joskin myös pidempi akseliväli kuin DM-1:ssä.
Voisin itse ajatella myös hankkivani, mutta autoja on aika roimasti ja Tattiksen ajokerrat taitaa vuositasolla mahtua yhden käden sormiin. Polttiksella voi sentään vetää koko päivän, mutta tämmöinen laitos vaatii aika kovat laturit ja akut, jotta saa ajeltua pidempää sessiota.
Pahin este on kuitenkin jo olemassa olevien autojen määrä ja ajan puute
Hinnallisesti tälle itse näkisin haastajana myös 1:5 pensa-autot, eli isompien poikien lelusta puhutaan. Käytössä olevat ajopaikat linjaa toki, että kumpi parempi (jos ei molempi parempi
). Kertsikisailua olisi silti kiva harrastaa, joten sekin ohjaa valintaa.
Telemetriat ja etäsäädöt sais toki luvan toimia muullakin tavalla kuin omenatuotteilla.