Kirjoittaja Aihe: Traxxas XO-1  (Luettu 115982 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kuitjo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #180 : 21.08.13 - klo: 13.33 »
Ok! Kiitos! Joo olen rekisteröinyt tuotteen, mutta en ole saanut sähköpostiini kuittausta. Johtunee siis varmaan siitä. Seillä oli Traxxasin sivuilla joku maininta jostain  niiden omien sivujen päivityksistä, eli saattaa olla jotain katkoksia siellä päässä...Pitää odotella, olis vaan kiva saada kokeilla auton nopeuksia :)

Poissa Kuitjo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #181 : 21.08.13 - klo: 13.49 »
Pitääkö muuten vaihtaa välityksiä, vai saavuttaako Xo-1 160 km nopeuden noilla välityksillä mitkä siinä oli tulessaan? Mukanahan tuli myös toiset rattaat. Olin jostain vähän lukevani sen suuntaista?

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #182 : 21.08.13 - klo: 13.57 »
Jos todella aiot laittaa Xo:n kulkemaan täysiä lue kuitenkin ensin käyttöohjeet :shocked:
Nopeus on niin suuri, että romua tulee kun tapahtuu jotain yllättävää. Ajopaikasta riippuen saattaa mennä muutakin kuin auto.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #183 : 21.08.13 - klo: 13.59 »
Pitääkö muuten vaihtaa välityksiä, vai saavuttaako Xo-1 160 km nopeuden noilla välityksillä mitkä siinä oli tulessaan? Mukanahan tuli myös toiset rattaat. Olin jostain vähän lukevani sen suuntaista?
Tai tässäkin hieman olla kyseenalaista tuo "Out Of The Box" idea. Eli eiköhän rattaita joudu vaihtamaan  :smiley:

Mutta niin kuin jon sanoi.. älä koita sitä ihan perus tiellä. Tarviin järkyttävän tilan.. Sun autosta viis mutta muista  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #184 : 21.08.13 - klo: 14.29 »
Kyllä rattaita joutuu vaihtamaan...mutta kokeile nyt ensin ilman rattaiden vaihtoa...liikkuu kyllä tarpeeksi...kunhan saat Traxxasilta sen "kuittauksen"...haluavat siten vapautua vastuusta...siinähän on kaikenlaista "hyväksyntää"...
Ja tarpeeksi tilaa ympärille...netissähän on video, missä ajajalta katkeaa jalka, kun "mopo"  karkaa käsistä

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #185 : 21.08.13 - klo: 14.31 »
youtubessako? laitapa linkki  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #186 : 21.08.13 - klo: 14.51 »
Ok! Kiitos! Joo olen rekisteröinyt tuotteen, mutta en ole saanut sähköpostiini kuittausta. Johtunee siis varmaan siitä. Seillä oli Traxxasin sivuilla joku maininta jostain  niiden omien sivujen päivityksistä, eli saattaa olla jotain katkoksia siellä päässä...Pitää odotella, olis vaan kiva saada kokeilla auton nopeuksia :)

Kokeile rekisteröityä uudestaan ja varmista , että sähköpostiosoitteesi on oikein...se päivitysmaininta siellä on ollut pitkään...ja siinä sähköpostissa on linkki, mitä sinun pitää klikata, että saat "nopeusrajoituksen" poistumaan.

Yritän löytää sen youtuben videon..missä se osuu ajajaan, katselin sitä joskus vuosi sitten...se oli kuvattu muistaakseni kahdellakin  eri kameralla...
« Viimeksi muokattu: 21.08.13 - klo: 14.54 kirjoittanut ylikar-h »

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #187 : 21.08.13 - klo: 15.02 »
Traxxas - XO-1 - Safety Instructions - Crashes Into Car Door - HDhttp://

kattopaapa eteenpäin kohdasta 2.55..noi käy autolle  :police:
EXC125

Poissa Kuitjo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #188 : 21.08.13 - klo: 18.31 »
Joo, mä olen katsonut noita kolarivideoita ja ymmärrän kyllä vaaran :)  Lähtee lapasesta aika helposti ja jälki on sen mukaista!

Mä vaan luulen että Traxxasen sivut on jotenkin nyt suljettu väliaikaisesti ja mä en saa siksi rekisteröinti tehtyä loppuun. No säästyypähän auto hiukan pidempään ehjänä :)


Poissa Kuitjo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #189 : 21.08.13 - klo: 19.22 »
Vielä siis ehjänä...

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #190 : 21.08.13 - klo: 19.51 »
Vielä siis ehjänä...

Jaa sulla siis auto on,oisko sulla laittaa jotain 540 tai 550 kokoista mottia ton auton moottorin viereen,sais vähä hajua mittasuhteista :azn:
EXC125

Poissa Rally-VXL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #191 : 21.08.13 - klo: 20.21 »
Onpas se mufta värinen, ei voi ajella uudella asfaltilla  :azn:
Laitonta on se mitä ei älytty hyväksyä. digitaalinen biolooginen älyn ohjelmointi.

Poissa Kuitjo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #192 : 21.08.13 - klo: 22.05 »
Vähän parempi kuva

Poissa Kuitjo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #193 : 21.08.13 - klo: 22.08 »
Mulla ei ole mitään "mottia" moottorin viereen mutta ulkomitoiltaan tuo on 700mm x 300mm. Auton moottori on tuollaisen ison Burana-purkin kokoinen :)

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #194 : 21.08.13 - klo: 22.24 »
Pienenä vinkkinä, kun saat rajoitukset pois, rata pitää olla todella tasainen, pienetkin kivet radalta pois, ei tarvi isoa kiveä, kun auto muuttuu leijaksi (kokemusta on).
Ja se etusiipi kannattaa vaihtaa ehdottomasti siihen isompaan, mikä tulee auton mukana.
Ainut paikka missä olen pystynyt ajamaan yli 150 nopeuksia on Kemoran moottoriradan pääsuora.
Olisi vielä tarkoitus kokeilla 8 s lipolla , jos saisi 200 km/h rikki  :laugh:

Poissa Kuitjo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #195 : 21.08.13 - klo: 22.43 »
Sen huomasin tänään että kivet ovat aika inhottavia kun sopivasti eteen tulee. Peukalon päänkokoinenkin kivi jo sopivasti pompauttaa autoa... Paljonhan xo-1 kulkee vakiona ilman rattaiden vaihtoa, siis silloinkun on saanut auton registeröityä. Nyt menee ilman päivitystä noin 80 km/h.
Teitkö (ylikar-h) rekisteröitymisen i phonella vai ihan tietokoneen kanssa?

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #196 : 21.08.13 - klo: 22.52 »
I phonella tein, sieltä se löytyy suoraan.
Ongelma oli vain se, kun en heti tajunnut mennä sähköpostiin ja napauttaa sieltä sitä sähköpostin linkkiä.


Poissa Kuitjo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #197 : 21.08.13 - klo: 23.52 »
Vielä siis ehjänä...

Jaa sulla siis auto on,oisko sulla laittaa jotain 540 tai 550 kokoista mottia ton auton moottorin viereen,sais vähä hajua mittasuhteista :azn:

Oikeastaan xo-1 moottori on ehkä 0,5-1 cm halkasialtaan isompi kuin tyhjä wc-paperirulla, eikä ihan niin pitkä kuin rulla on...

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #198 : 22.08.13 - klo: 02.37 »
Mulla ei ole mitään "mottia" moottorin viereen mutta ulkomitoiltaan tuo on 700mm x 300mm. Auton moottori on tuollaisen ison Burana-purkin kokoinen :)

Aikas pirun iso mylly, 70cm pitkä ja 30cm paksu :azn: tarkoitat ilmeisesti 70x30mm? Silti tuo halkaisija vähän ihmetyttää kun MM 2200kv on halkaisijaltaan 41.8mm
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #199 : 22.08.13 - klo: 07.12 »
Pienenä vinkkinä, kun saat rajoitukset pois, rata pitää olla todella tasainen, pienetkin kivet radalta pois, ei tarvi isoa kiveä, kun auto muuttuu leijaksi (kokemusta on).
Ja se etusiipi kannattaa vaihtaa ehdottomasti siihen isompaan, mikä tulee auton mukana.
Ainut paikka missä olen pystynyt ajamaan yli 150 nopeuksia on Kemoran moottoriradan pääsuora.
Olisi vielä tarkoitus kokeilla 8 s lipolla , jos saisi 200 km/h rikki  :laugh:

Heh,jos mulla auto olisi olis helppo mennä kemoralle kun rata 25km päässä  :laugh: no voishan sinne mennä vaikka joskus scorpionillakin :D
EXC125

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #200 : 22.08.13 - klo: 07.38 »
Heh,jos mulla auto olisi olis helppo mennä kemoralle kun rata 25km päässä  :laugh: no voishan sinne mennä vaikka joskus scorpionillakin :D
[/quote]

Muista, että vasta illalla myöhään, klo 20, 00 saakka siellä liikkuu isot  himmelit.
« Viimeksi muokattu: 22.08.13 - klo: 07.51 kirjoittanut ylikar-h »

Poissa Kuitjo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #201 : 22.08.13 - klo: 19.41 »
On vaan ihme että mulle ei tule vahvistussähköpostia? Osoite on varmasti oikea, mutta ei näy eikä kuulu. Mitähän mä teen nyt väärin?

Poissa MitsuEvo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #202 : 22.08.13 - klo: 20.02 »
Mulla ei ole mitään "mottia" moottorin viereen mutta ulkomitoiltaan tuo on 700mm x 300mm. Auton moottori on tuollaisen ison Burana-purkin kokoinen :)

Aikas pirun iso mylly, 70cm pitkä ja 30cm paksu :azn: tarkoitat ilmeisesti 70x30mm? Silti tuo halkaisija vähän ihmetyttää kun MM 2200kv on halkaisijaltaan 41.8mm

Nyt taidettiin puhua auton ulkomitoista

Poissa Kuitjo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #203 : 22.08.13 - klo: 20.09 »
Mulla ei ole mitään "mottia" moottorin viereen mutta ulkomitoiltaan tuo on 700mm x 300mm. Auton moottori on tuollaisen ison Burana-purkin kokoinen :)

Aikas pirun iso mylly, 70cm pitkä ja 30cm paksu :azn: tarkoitat ilmeisesti 70x30mm? Silti tuo halkaisija vähän ihmetyttää kun MM 2200kv on halkaisijaltaan 41.8mm

Nyt taidettiin puhua auton ulkomitoista

Jep niin puhuttiin  :azn:

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #204 : 22.08.13 - klo: 20.12 »
On vaan ihme että mulle ei tule vahvistussähköpostia? Osoite on varmasti oikea, mutta ei näy eikä kuulu. Mitähän mä teen nyt väärin?

Teetkö rekisteröintiä I phonella vai tietokoneella ?

Poissa Kuitjo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #205 : 22.08.13 - klo: 20.33 »
I phonella oon kokeillut. Tosin mietin että sotkiko se systeemin kun tein yhden rekisteröinnin traxxasin sivuilla tietokoneelle? Nyt on laittanut myös toisella sähköpostilla rekisteröinnin mutta ei ole kuulunut mitään. Tietysti jos se amerikan puolelta tulee niin kestäähän se  :wink:

Poissa Kuitjo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xo-1 ja 160 km/h, mutta ei saa rekisteröityä loppuun
« Vastaus #206 : 22.08.13 - klo: 20.35 »
I phonella oon kokeillut. Tosin mietin että sotkiko se systeemin kun tein yhden rekisteröinnin traxxasin sivuilla tietokoneelle? Nyt on laittanut myös toisella sähköpostilla rekisteröinnin mutta ei ole kuulunut mitään. Tietysti jos se amerikan puolelta tulee niin kestäähän se  :wink:
...siis toisella sähköpostiosoitteella

Poissa Kuitjo

  • Jäsen
    • Profiili
Tässä sain viimein rekisteröityä xo-1:n mutta ei tehot ainakaan pelkällä rekisteröitymisellä nousut mihinkään! Auto kulkee edelleen sen 80 km/h joka on tosin pienelle parkkipaikalle ihan sopiva.
Mietin vaan että jos tosiaan on niin että oikeasti tuo rekisteröinti ei nosta auton nopeuksia niin onko rekisteröinnin syy vain saada vastuu siirtymään auton ostajalle?
Sitten kun auto rattaiden ja pinjonin vaihdolla saadaan kulkemaan kovempaa on kaikki vastuu omistajalla. Koska nopeudet nousevat vaarallisen koviksi, silloin kun puhutaan siitä että osutaan johonkin ihmiseen 150 km/h nopeudella.
Eli houkutellaan rekisteröimään auto jotta saadaan vastuu itseltä pois. Eli ilman rekisteröintiäkin auton saa kulkemaan ihan yhtä kovaa?
Jos jollain on parempaa tietoa aiheesta niin mielelläni kuulisin. Kun tuo meikäläisen englanti on niin heikkoa ettei kannata vieraskielisille foorumeille eksyä.

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Kyllä se vastuu on aina ratin takana.
Kannattaa laskea pää pilvistä tänne maahan takas.
/ Jere Siirilä

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Xo-1:n 160 kmh avataan iphonen ja traxxas link sovelluksen avulla,eli sinun täytyy siis ostaa joko ipod tai iphone ja hommata siihen traxxas link sovellus ja kiinnittää puhelin ohjaimen mukana tulevaan telakkaan jotta pääset hajottamaa ympäristöä....
EXC125