Päävalikko

Uutiset:

RC10.fi kunnioittaa sivuston perustajan, Heulin (Pauli Helin), muistoa 17.6.2025.

Maalin väri hakusessa

Aloittaja sulo2604, 08.12.11 - klo: 06.15

sulo2604

Baja 5B SS on edennyt maalausvaiheeseen, mutta jostain pitäisi löytää samanlaista oranssia maalia kuin auton muutkin oranssit osat. Olisko antaa vinkkiä mitä kannattaa tilata??
HPI Baja 5B SS, HPI E-Firestorm Flux

sulo2604

HVoltage

Varmaan aika lähellä, nuo fluorisoivat värit ovat ainakin hieman kirkkaampia kuin vakiovärit. Fluorisoivan värin jälkeen kannattaa ehdottomasti vetää sitten valkoinen maali ns. pohjalle ts. viimeiseksi/taustaksi.

Itse maalasin koriin oranssit Fascolor:n Fluorescent Flaming Orangella, joka oli ehkä hieman kirkkaampi kuin ne eloksoidut osat. Sopi kuitenkin hyvin autoon.

| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

sulo2604

Mulla ei ole kynäruiskua käytössä, joten faskolori ei taida sopia mulle?? Spraylla saa ilmeisesti paremman kuin pensselillä? Tää on meinaan mun eka maalaus!

Riku.F

joo sraylla toki.  itse ostin tietonikkarista RCC honda orange 945(spray) värin joka on suht lähellä hakemaasi sävyä.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..