Itse pystyn ainakin allekirjoittamaan ton, että kuskissa vika yleensä, jos auto ei meinaa toimia
Tolla sähköreiskalla kun ajelee, niin taisin siihen laitella jotain aiempana ollutta Hoken setuppia ja mukavasti se menee eteenpäin. Hypyt onnistuu rauhallisesti kovemmissakin vauhdeissa ja röykkyjen yli saa painaa surutta kaasu likipitäen jatkuvasti pohjassa.
Mutkissa tänään taas huomasi, että kun on tuuppilosilla ajellut viimeksi eniten, saa vähän opetella taas reiskan käyttäytymistä, vaikka tuupilla ajosta jäikin mukavasti käteen järkevän kaasun käyttö, eli rauhallisemmin ajellaan (vaikkakin ylipäätään lujempaa) kun ei kaasusormi ole vain on/off asennossa.
Tosin omassa autossa ei ole tuota 5 asteen kingpiniä vielä, eli ehkä toimisi vieläkin paremmin tuo setuppi, kunhan ne hankkii. Kyllä se auto vaan muuten menee komiasti kun malttaa sitä oikein käskyttää eikä lähde vaan rälläämään kaasu pohjassa.
Ei tuollakaan vielä niin paljon ole tullut ajeltua, että vois sanoa oppineensa sen käytöstä mitenkään järin hyvin, mutta reeniä vaan. Kovaa ajoa, niin sillähän se paranee, kun vaan kuski itse muistaa maltillista kaasunkäyttöä ja kääntelyä
Vähän vaikeahan se on alkaa autosta sinällään vikaa etsimään. Tuo kääntyvyys on ainut, mikä hieman pistänyt silmään omalla kohdalla, kun täytyi kokeilla eri kaasuilla samoja mutkia, niin silti tahtoi vähän puskea oman maun mukaisesti pitkäksi. Juontaako tuo sitten losin ajelusta, kun sillä käännökset ovat pahuksen teräviä ja mutkat saa leikata jyrkästi sisäkurvista... tottumiskysymys, eli taas päästään siihen "kovaa ajoa vaan" kohtaan