Tärkeintä olisi kuitenkin se , että sääntöjä tai kilpailuja kehitettäisiin niin, että ulkokisat saataisiin aikaisempaa vetovoimaisemmiksi, jotta taattaisiin asfalttirata-autoilun jatkuminen Suomessa.
Minun mielestäni yksi ongelma Suomessa on Asfaltti ratojen huono taso. Tässä mun mielipide Suomen radoista.
Olen ajanut aika paljon asfalttikisoja vuodesta 98.
Helsinki - ei erityisen hyvä rata mutta voi siellä hyvin ajaa
Kuusankoski - hyvä rata
Laukaa - liian pieni, sopii stanu luokkaan
Ylistaro - liian pieni, sopii stanu luokkaan
Raisio - ei käy SM-tasoisiin kisoihin
Kouvola - layout hyvä mutta tarvitsee kunnostusta
Hyvinkää - hyvä layoutti mutta tarvitsee uuden asfalttipinnan
Vaasa - ei hauska ajaa siellä, nyt liian epätasainen IFMAR2011 jälkeen...

Uusikaupunki- ei käy SM-tasoisiin kisoihin
Luulen että 3 kpl Kuusankosken tasoista rataa olisi terveellistä asfalttirata-autoiluun.
T Björn S