Päävalikko

kyosho polttiksen vetoakseleita....

Aloittaja type_r, 01.04.04 - klo: 09.32

type_r

mistä saa tilattua kyoshon vetareita,molemmat poikki...damn!!!!
sitten vielä kysymys että tämän hetkistä tulpan lämpö arvoo en tiedä mutta kone kiertää paremmin sillon kun moottorin pyöriessä laittaa hehkun paikoilleen, se jenkaa kuin pieni sika eli polttoaine palaa paremmin...tarkoittaako että kuumempi tulppa olis parempi.
auto on sandmaster st-2,kone on peruskorjattu.edellinen omistaja vaihtoi sylinteriputken/männän sekä pakarin uusiin. koneella on pöristelty varovasti vasta vajaa 0,5litraa.aineesta en tiedä kanssa mitä litkua se on kun sitä tuli litra limu pullossa kaupan päällä.
Kamikaze racer...

Mika R

no saahan noita monesta paikasta kyosho jälleenmyyjiltä

joo kuumempi tulppa ja/tai säätöä laihemmalle

type_r

niin meinasin että onko kellään paikan nimee mistä sais hyllystä osia.soitin turkuun niin pitäis venata kuukausi.......
Kamikaze racer...

Mika R

ei taida onnistua, mutta kokeile vaikka Atalaa Tampereelta tai Tieto-Nikkaria Helsingistä. yleensä kaikki Kyosho kamat on tilauskamaa, onnittelen. Mutta alle viikon odotuksella pitäs onnistua Tieto-Nikkarista jos tilaat maanantaina ennen puolta päivää, ne toimittaa eteenpäin torstaisin joten jo perjantaina turuus ehkä

kukkalapio

Hobbypointissaki saattais olla varastossa :roll:
puh.0947801997

niemma-2

Nuo kyoshon vetari on kyllä huonot, mulla on menny nytten aina siitä renkaan 6kulmaisen jutun sokkatapin kohta poikki, viikon sisässä 3 akselia, olisko mitään syytä moiseen että miks se menee noin herkästi.
Pakko siirtyä parempiin jos tää jatkuu  :(
Teippien leikkausta, usean vuoden kokemuksella.
Scale offroad hilux, HPI Sprint2.

kukkalapio

Mullaki on menny sillon ku mul viel oli pureten alpha, ni siitä meni akseli poikki ja sillon ku mulla oli baja beetle, ni siitäki meni kerran vetari poikki.

kukkalapio

Lainaus käyttäjältä: "niemma-2"Nuo kyoshon vetari on kyllä huonot, mulla on menny nytten aina siitä renkaan 6kulmaisen jutun sokkatapin kohta poikki, viikon sisässä 3 akselia, olisko mitään syytä moiseen että miks se menee noin herkästi.
Pakko siirtyä parempiin jos tää jatkuu  :(

Pääseekö ne liikku siel liikaa ees taas?

Jos käännät eturenkaat linkkuun ja päästät jouset ihan alas, ni pyöriikö renkaat pätkimättä?

Jos ne vaikka jossain tilanteessa pääsee se vetoakseli kurkkaa pihalle ja naksahtaaa poikki?

niemma-2

Mulla on toi ultiman st gp.
Se joka on takana eli auto on takavetoinen, se renkaan puoleinen johon tulee toi kardaani.
Tuo missä menee se 6kulmasen poikittais tappi niin sen kohta on yllättävän hento reunoiltaan.
Luulin että tuo toisiorattaan eli missä on tuo jarrulevy, sen kitkakykin olisi liian lujalla säädetty että kun hypää autolla ja pieni veto on päällä niin se ei siitä kohtaa anna sitten periksi, mutta se ei ollut näköjään siitä kiinni.
Olisiko parempi että ostasin jo paremman auton  :?:  :cry:
Teippien leikkausta, usean vuoden kokemuksella.
Scale offroad hilux, HPI Sprint2.