Kirjoittaja Aihe: sähkö kasit buggy mallit hauskanpitoon?  (Luettu 2052 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jopi73

  • Jäsen
    • Profiili
sähkö kasit buggy mallit hauskanpitoon?
« : 21.01.12 - klo: 11.43 »
Tervehdys

Kohta viikon tässä lueskellut eri foorumeita ja tietoa liikaa saatavilla ;) Menee tällainen pihasuttailija ihan sekaisin.

Olen kavereiden kanssa hankkimassa hintalaatu suhteeltaan hyvää sähkökasia. se mihin tällä hetkellä ollaan päädytty on että se pitää olla buggy malli ja päivitettävissä jos innostusta riittää sitten lisää ja näiden vehkeiden kas´nssa se vain aina ryötäytyy käsistä :)

Kaksi mallia on nyt valittu kun ei oikein tiedä mitä muita on tarjolla!

Inferno VE tai race spec  näistä Ve halvempi ja lähinnä iskareita lukuun ottamatta melkein sama auto mutta paljon halvempi.

Sitten mielessä käynyt tämä HPI Vortza joka taas kaksin kertaistaa lähes Budjettia mutta onko niin paljon
parempi?

Kysymys onko tähän väliin mitään muuta varteen otettavaa?

Jukkis
X-ray my way. Real world sl500 my way.

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: sähkö kasit buggy mallit hauskanpitoon?
« Vastaus #1 : 21.01.12 - klo: 12.25 »
Siis buggyt ja pihasuditteluun? Noh tokihan siis 1.8:en maavara on isompi, kuin 1:10-kokoisissa, mutta taitaisi vallanki pihasudittelijalle löytyä enemmän ajopaikkoja, jos valitsisi kuitenki siltikkin vaikka 1:8-Truggyt...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Piedro

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: sähkö kasit buggy mallit hauskanpitoon?
« Vastaus #2 : 21.01.12 - klo: 12.58 »
Miksei myös 1:10 SC ois oiva pihasuttailuun, sehän on suunnilleen saman kokonen kun 1:8 buggy
ja valinnanvaraa on enemmän suoraan RTR autoissa.

Poissa anqq

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: sähkö kasit buggy mallit hauskanpitoon?
« Vastaus #3 : 21.01.12 - klo: 13.51 »
Sähkö kaseja löytyy myös muilta valmistajilta, esim: mugen, hobao, xray, kaikki näiltä merkeiltä saatavat taitaa olla kittejä, eli sähköt pitäisi erikseen ostaa ja auto itse kasattava.
Nämä autot voivat olla liian "kalliita" piha suditteluun, jos radalle menet niin ehdottamasti kannattaa panostaa autoon, eipähän tarvitse koko ajan korjaamassa olla. Myös kannattaa katsoa käytettyjä autoja jos sopiva löytyy sopu hintaan.
« Viimeksi muokattu: 21.01.12 - klo: 13.57 kirjoittanut anqq »

Poissa Raisu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: sähkö kasit buggy mallit hauskanpitoon?
« Vastaus #4 : 21.01.12 - klo: 15.00 »
1/8 vaatii ison pihan että olisi jotenkin ajettavissa, itse siirtynyt piha rälläyksessä nyt 1/10 trukkiin ja Traxxasin pikku revo ja pikku summit on pojilla rääkättävinä.
Parkkipaikalle lyötyy sitten Savage x4.6 :wink:

Ja pian tulee kumminkin niitä Kyoshon haukkumisviestejä, niin ei itsellä ollut Inferno VE kanssa mitään ongelmia kun sellaisella vuoden kurvailin. Nuo Traxxasin muovikipot ovat paljon heikompia.
Modelsport kauppaa sitä muuten ihan sopu hintaan...

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: sähkö kasit buggy mallit hauskanpitoon?
« Vastaus #5 : 21.01.12 - klo: 16.53 »
Maksettuna mainoksena sanon, että osta http://fi.eurorc.com/product/1290/team-c-tr8e-brushless-buggy-rtr.

Täyttää nuo kriteerit; buggy ja voi päivittää kisamallin varaosilla tarvittaessa. Ohjain ei kyllä ole mikään maailman parhain, mutta itse auto menee ihan hyvin radalla ja miksei pihallakin. Olen ajanut tosin vain radalla...
---