Tein sit omat johtopäättelyt myös miten tuota pyttyä saa viilennettyä lisää.
Moni on varmastikkin jo ihmetellyt tuota rcmk:n omituista ratkaisua noine pystyyn nousevine evineen.
Voivat olla hienon näköiset, mutta sillä näöllä kun ei tee kakkaakaan koneen toimivuuden osalta.
Mie otin pihdit ja viilan ja sipasin ne evät v...n tuolta katolta.
Kaikille tuttu on takuulla zenoahin ja cy:n pytyn rakenne ja että se moottorin suojus on umpinainen.
No nyt on mullakin pytyn pinta tasainen ja luulisi sen vauhtipyörän tuovan ilmavirran nyt jäähdyttävän tuota pyttyä kuten pitääkin.
Nythän se ilma jota vauhtipyöräkin tuotti koneen jäähdytykseen meni ihan harakoille kun tuo suojus oli reikää täynnä orkkis mallissa.
Moottorin suojuksen alumiiniteipillä teippasin umpeen reikien osalta.
Nyt pitäisi vauhtipyöränkin ilman tuota pyttyä paremmin jäähdyttää.
Nesteen bensaa ostin ihan kaikenvaralta, pitäs olla parasta mitä tästä maasta saa, ainakin hinnan ostalta
Siihen lisään Shell Advance Racing M öljyä niin notta se on 5% seoksella.
Jos vielä palaa mäntä niin jo on helewetti kumma.
Shell Advance Racing M on risiini-/synteettinen öljy, joka on kehitetty erityisesti mikroautojen 2-tahtimoottoreihin kilpailukäyttöön. Estää männän kiinnileikkautumisen hyvin korkeilla kierrosluvuilla kilpailukäytössä, voitelu ja kulumisenestokyky ovat huippuluokkaa. Seossuhde 1:16 mikroautoille ja 1:25 moottoripyörille, ellei moottorivalmistaja toisin suosittele. Soveltuu ainoastaan esisekoitukseen, ei tuorevoitelujärjestelmiin! Shell Advance Racing M on FIM/FIA-CIK hyväksytty ja täyttää SAE J 300 luokan 30 vaatimukset. Huom! Katukäyttöön 2-tahtimoottoreihin suosittelemme Shell Advance Ultra-2T (59-6046) tai Shell Advance VSX-2T (59-6047).