Kirjoittaja Aihe: XRAY T1 FACTORY KIT  (Luettu 10776 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Serpent

  • Vieras
XRAY T1 FACTORY KIT
« : 03.04.04 - klo: 19.43 »
XRAY T1 FACTORY KIT
Team Orion 12x1hs Revolution HARA Edition V2
Oisko tommonen paketti hyvä parkkiksille, tai yleensäkin asfaltille...
Vai onko toi mattoauto ?

Poissa TeemuR

  • Veteraani
    • Profiili
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #1 : 03.04.04 - klo: 19.53 »
Jos aiot ajaa parkkiksilla, osta joku kyosho pure ten vaikka. Eikös tuola Dantomin sivuillakin lue, että se on "kisaajan päivitetty unelma" tai sinne päin...Ja muista että tohon tarttee akut ja niille laturin..
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #2 : 03.04.04 - klo: 20.20 »
Ei todellakaan! Auto on erittäin avoin ja hihnavetoinen, joten jo luultavasti ensimmäisellä akullisella saat jonkun kiven sinne hihnan väliin, ja auto on pilalla.

Poissa Juhana

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/koti/2fast2rc
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #3 : 04.04.04 - klo: 02.45 »
Oot Daiu äijä jos ostat tuommoisen auton pihasuditteluun tai parkkikselle koska tuon 110% kisa-auto
Xray

Serpent

  • Vieras
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #4 : 04.04.04 - klo: 07.36 »
hmm... Sanokaas parempi sit autoks jolla voi ajaa sisällä ja ulkona jossa ei olis kiviä...

Poissa AssoPoika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #5 : 04.04.04 - klo: 09.04 »
Assossahan on kardaani veto, ei ainakaa mee kivet hihnojen väliin. :wink: Tällä tarkotan sitä, että Assolla voi ajaa ulkona sekä sisällä ilman pelkoa, että "hihna" menisi rikki. :wink:

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #6 : 04.04.04 - klo: 09.30 »
Lainaus käyttäjältä: "AssoPoika"
Assossahan on kardaani veto, ei ainakaa mee kivet hihnojen väliin. :wink: Tällä tarkotan sitä, että Assolla voi ajaa ulkona sekä sisällä ilman pelkoa, että "hihna" menisi rikki. :wink:


Asso on jo huomattavasti parempi valinta, mutta Asson ongelmana pihasudittelussa on ohjaus. Kivet eksyy kovinkin helposti sinne ohjauksen väliin, jolloin ohjaus ei toimi.

Poissa AssoPoika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #7 : 04.04.04 - klo: 09.32 »
Lainaus käyttäjältä: "l150040"
Lainaus käyttäjältä: "AssoPoika"
Assossahan on kardaani veto, ei ainakaa mee kivet hihnojen väliin. :wink: Tällä tarkotan sitä, että Assolla voi ajaa ulkona sekä sisällä ilman pelkoa, että "hihna" menisi rikki. :wink:


Asso on jo huomattavasti parempi valinta, mutta Asson ongelmana pihasudittelussa on ohjaus. Kivet eksyy kovinkin helposti sinne ohjauksen väliin, jolloin ohjaus ei toimi.


Assossan on rattaa "paljaana" eli sinnekkin voi eksyä kiviä.

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #8 : 04.04.04 - klo: 09.34 »
Mä voisin veikata, että joku Losin touring ois aika hyvä tuohon tarkotukseen. Muut kertokoot jos olen väärässä.

Serpent

  • Vieras
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #9 : 04.04.04 - klo: 09.36 »
miten ois se hpi pro 4 ?
En kumminkaan meinannut ihan niin likasella tiellä ajaa missä olisi hiekkaa ja pölyä, yhdellä paikalla jossa saattaa olla ehkä pari kiveä mutta ei pölyä...
ja ne kivet voi lakasta pois niin eipä taida mennä rattaisiin...
Mulla ei oo ainakaa koskaan mennyt, ja ne aukot siin rungos voi teipata umpee niin ei mee katos lika sinne moottoriin...

Poissa AssoPoika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #10 : 04.04.04 - klo: 09.43 »
Eiks Hpi pro4 oo liian hieno piha suditteluun.


Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #11 : 04.04.04 - klo: 09.49 »
Eikös crossari ois yksinkertaisin ja toimivin vaihtoehto ko. tarkoitukseen?

Jos pitää olla 1/1 auton näköinen, niin olen pojan kaverilla nähnyt crossarissa touring korin. Tietääkseni ko. kori oli hankittu rc-liikkeestä Hyvinkäältä!

Samalla autolla voi sitten mennä sinne "pihan perällekin" ajamaan, eikä tartte välittää niistä kivistä!

Jos "kärpänen" puraisee vielä enemmän, on valmis kilpa-autokin jo, kunhan kilpailuun vaihtaa crossarin korin!
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #12 : 04.04.04 - klo: 10.50 »
Itselläni on tohon tarkoitukseen krossari, tosin asfaltilla ajaessa kuluu nappulat nopsasti pois.  :?

Kyoshon prue tenistä en ole paljoa positiivista kuullut muta mun vakio Ultima RB vei siitä voiton.  :D  Kerran ajetiin kisaa yhen kaverin kaverin kanssa ja sillä oli noin tietääkseni 2-3vuotta vanha prue jota ei ole koskaan huollettu tai viritetty. Siinä oli siis vieläkin liukulaakerit ja hihna oli ihan löysällä ja no renkaat niin mitkä renkaat?  :lol:  Mutta kulki vielä ihan yhtä kovaa kun Ultima eli noin 35kmh.  

Sori vähän OFFia taas.  :)
Team crushermania

Serpent

  • Vieras
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #13 : 04.04.04 - klo: 11.23 »
En siis ihan pihassa meinannutkaan vaan jossakin puhtaalla asfaltti alueella..
Kumpi on parempi hpi pro 4 vai xray

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #14 : 04.04.04 - klo: 12.34 »
Asfaltti ei sitten ole puhdas, jollei sitä esim. puhaltimella puhalleta puhtaaksi. Täysin puhdas ei silloinkaan!

Eiköhän kumpikin vaihtoehto ole "turhan arvokas pilattavaksi" paikassa, johon niitä ei ole tarkoitettu!
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #15 : 04.04.04 - klo: 12.39 »
Serpenttiä taitaa kovasti kiinnostaa nuo matalat vehkeet.
En tiedä oliko sulla niitä serpenttejä itelläs, vai myitkö pois, mutta luulisi niistä viisastuneenä siirtyvän vaikka ralliin tai crossiin.
( Taisit todeta, että olivat oikeassa ne jotka sanoivat serpentin olevan sopimaton parkkiksille? )
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Tatti

  • Veteraani
    • Profiili
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #16 : 04.04.04 - klo: 13.10 »
Turha lähteä leikkimään parkkiksille 110% kisa-autoilla..

Sähköt vaativat lisäksi riittävästi huoltoa, koneita pitää huoltaa ja akkuja purkailla oikein, että ne jaksavat kulkea.

Poissa AssoPoika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #17 : 04.04.04 - klo: 14.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Serpent"
Kumpi on parempi hpi pro 4 vai xray


Enemmä parkkiksella ajais Hpi:llä ja Sitte kilpaa taas X-ray:llä, nii et tällei tänää. :mrgreen:

Serpent

  • Vieras
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #18 : 04.04.04 - klo: 15.08 »
Entäs toi Xray Evo2 oisko se sit hyvä jos ajais sisällä ja ulkona...
Ulko ajossa teippaisin kumminkin umpeen nuo alustan alla olevat reijät...

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #19 : 04.04.04 - klo: 15.18 »
Xrayn Rayser ammerunkoisena autona vois olla hyvä valinta: http://www.dantom.fi/T1%20raycer.htm

Serpent

  • Vieras
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #20 : 04.04.04 - klo: 15.25 »
paljonko muuten noi kulkee?

Xray Evo2 autosarja
Team Orion 12x1hs Revolution HARA Edition V2
Team Orion GP3300 RACER V-max plus akut
GM Racing V12 Nopeudensäädin
Futaba 9450 Servo

Noi ois tarkotus ostaa sitten siihen autoon..

Sanokaas mielipiteitänne ja mitä muuttaisitte tässä listasssa  :)

Poissa AssoPoika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #21 : 04.04.04 - klo: 15.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Serpent"
GM Racing V12 Nopeudensäädin

Vaihda tuo Quantum Competition 2/ Quantum Competition .
Muute iha Ok paketti.

Serpent

  • Vieras
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #22 : 04.04.04 - klo: 15.31 »
Hmm..  Mitä se levy on minkä päällä ne ajaa kisaa sisällä ?
Paljonko se maksaa?

Serpent

  • Vieras
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #23 : 04.04.04 - klo: 15.32 »
Mitäs tolla on eroo sitten tohon ?

Poissa AssoPoika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #24 : 04.04.04 - klo: 15.38 »
Lainaus käyttäjältä: "Serpent"
Mitäs tolla on eroo sitten tohon ?

Se on parempi ym. mukavaa.

Poissa AssoPoika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #25 : 04.04.04 - klo: 15.46 »
Osta sitte Quantum Pro Sport tai se sun mainitsema GM Racing V12.

Serpent

  • Vieras
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #26 : 04.04.04 - klo: 15.55 »
ok... Kandeeko noilla ajaa asfaltilla, jossakin isoilla paikoilla jossa ei olis kiviä... Putsaisin kumminkin joka ajon jälkeen auton paineilmalla :)

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #27 : 04.04.04 - klo: 16.09 »
Suosittelen että jos välttämättä haluat hommata jomman kumman niin mene ajamaan radalle. Saat paljon enemmän iloa irti autosta.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
XRAY T1 FACTORY KIT
« Vastaus #28 : 04.04.04 - klo: 16.09 »
Lainaus käyttäjältä: "Serpent"
paljonko muuten noi kulkee?

Xray Evo2 autosarja
Team Orion 12x1hs Revolution HARA Edition V2
Team Orion GP3300 RACER V-max plus akut
GM Racing V12 Nopeudensäädin
Futaba 9450 Servo

Noi ois tarkotus ostaa sitten siihen autoon..

Sanokaas mielipiteitänne ja mitä muuttaisitte tässä listasssa  :)


Auto kulkee noilla laitteilla just sen verran kun sinne laitat välityksiä ja paljonko liipaset ohjaimesta kaasua. Kierrosaika on sitten melko paljon kuskista kiinni. Jos et aio kilpaa ajaa niin mitä järkeä on ostaa ihan huippuvekeet? Ja paineilmalla pölyisen auton putsaaminen johtaa hyvin nopeasti siihen että saat vaihtaa laakerit. Se paineilma vain puskee sen hienon pölyn laakereihin ja ne on sitten hyvin nopeasti käsitellyt tuolla tavalla. Jos et oikealla radalla aio ajaa niin osta joku muu kuin touring-auto. Stadiumtruck, krossari tai monsteri suosittelen.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jees
« Vastaus #29 : 04.04.04 - klo: 16.16 »
Jos turistin parkkikselle haluat.. Niin ehdottaisin vanhaa Yokomo MR4-TC:tä, jossa hihnapyörästö on koteloitu.. Noh, voi olla vaikea löytää, mutta autosta ei tarvisi varmastikaan yli 100e maksaa. Talven mattokeikoille hommaisit sitten kunnon touringraaserin (vaikka miksei yokkekin sinne sopisi, mutta parkkisajelu saattaa tehdä autolle hallaa...)

Itse ajelin juuri tuolla Yokella p*skasella asfaltilla ongelmitta, renkaat tosin kuluivat huimalla tahdilla.
Lahti Rock City