Hieno kauden avaus tänään omalta kohdaltani!
Alkuun luonnollisesti hain säätöjä parin ekan tankillisen aikana kunnes moottori alkoi pitää ääntä ja auto ei liikkunut kunnolla, pakko oli todeta takahihna sileeks. No varaosaa ei tietenkään ollut mutta langan päässä Mr. Ollinmäki kertoi että hihnoja löytyy joten kurvaus Järvenpäähän, jossa Antti paitsi tarjosi varaosat myös kokeneena Mugen miehenä vaihtoi hihnan erittäin mallikkaasti, jotta saatiin "maksimi" suoritus seinäkelloajassa ;) (itse olis saanu vähän enemmän ihmetellä vaikka C-autot suurinpiirtein tuttuja ovatkin). Samalla rupateltiin mukavia ja käytiin läpi juttuja autosta.
Uudet osat siis paikoilleen ja takas radalle klo 14:45. Sen jälkeen ajoinkin puoli tonkkaa putkeen, renkaat kesti, kone toimi ja ihan mahtava meininki. Lipoakkuakaan ei tarvinnut ladata, 2300mAh riitti hyvin HV servojenkin kanssa ja ajot päättyivät lopulta onnistuneesti 16:55.
Kytkimen ns. thrust laakeri on totaalisen vaihtokunnossa, mutta takahihnan ja taka hihnapyörän lisäksi muuta ei tarvii/tarvinnut vaihtaa. Tosin spektrumin vastariin tuli jotain (katkoilua), onneksi oli toinen mukana joka pelitti loppuun asti. Eturenkaillakaan ei tarvii enää paljoa ajaa, takana vielä pintaa ihan ok. Sinänsä hieman hämmästyttävää että riittivät noinkin hyvin, koska en todellakaan renkaita ajaessa säälinyt yhtään (enkä kyllä autoakaan, kaikki otin irti mitä löytyi).
Auto toimi hienosti, onhan noi niin loppuunvietyjä ratakoneita ettei negativiisia yllätyksiä sen suhteen. Kuninkuusluokka, ei epäilystä.
Rata oli myös kerrassaan nätissä kunnossa, ilo on vetää tollasella baanalla. Kyllä siinä varmaan huntti paukkui puhki takasuoralla.