Noniin,
Kovat kahinat takana,Kasinon rata oli todella haastava mutta kun pääsi rytmiin kiinni,se oli aika hauska ajaa vaikka olikin aika turhan syherö parista kohdasta.
Oma auto ja Leasing-auto toimi aika hyvin,ottaen huomioon että se kasattiin puoliksi palasina olleesta aihiosta hyllyn päältä Pe yöllä ,tein perus setupin mikä oli joskus kesällä ihan toimiva,tein iskarit ja toimitin auton kuskille Lauantaina Kouvolaan,joka laittoi oman noparin,sähköt ja radalle.Parit treenit ajetuilla renkailla näytti että molemmat
El Vato's Garagen autot ottaa A-finaalin 1 ja 2 ruudut mutta kulman takaa pimennosta noussut Feeniks-Barbi kaivoi takataskustaan vauhtia ja kiilasi 2 ruutuun.
Molemmat finaalit meni sitten niin että 2-4 ruudun autot keskittyi niin taistelemaan keskenään että pääsin karkuun hiukan varkain.
Barbilla oli toisessa finaalissa hiukan teknistä ongelmaa ja toisessa tais tulla molla ja kaataa parit kerrat.
Mutta sanomattakin selvää että myös pinkin vauhti olis riittänyt voittoon.
BB joka suhasi tiimin kakkos-autoa taisteli raivoisasti Man-in-Pink:ä vastaan ja Rannikon Sinistä ja aina niin vaatimatonta Salmista vastaan.
Molemmilla tasi kattokerho kutsua parit kerrart taistelun tiimellyksessä joka verotti erä tulosta sen verran että sain parit arvokkaat sekunnit ihan kuin lahjaksi.
Kiitos BB:lle kunnialla hoidetusta ajovuorosta,saa toisenkin kerran Leasinkiin.
Jos nämä kaadot olisi jääneet pois,olisi melko varmasti jonkun muun nimi ollut podiumilla
Myös hienoa oli huomata että kuskeja oli paikalla paljon(enemmänkin mahtuu),ja vinkkejä saa ihan varmasti millä saa vauhtia ja luottoa autoon mikäli niitä haluaa.
Todella ylläriä mulle tarjosi Suojala joka meinas mut yllättää parit kerrat alkamalla ajamaan yhtäkkiä karkuun kun olin ensin saavuttanut ja rupesin ohituspaikkaa katsomaan
Piti oikein puristaa että sai herran kiinni!
¨
Ilmeisesti muutamat kerrat se painoi hiukan lujaa "hiileen" ja jarrutus meni pitkäksi ja pääsin siitä' kuittaamaan.Jos tasaisuutta tulee ajamiseen niin tästäkin kuskista kuullaan vielä lujaa!
Testi mielessä kokeilin ajaa tämän kisan Finaalit 30c akuilla ja yllätyin kun huomasin että niissä riitti potku ihan hyvin,eli ei ilmeisesti ole pakko olla 70-120c akkuja FWD:ssä pärjätäkseen.
Nähdään viimeistään taas kisoissa!