Kirjoittaja Aihe: Traxxas Revo  (Luettu 922475 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2940 : 25.08.07 - klo: 21.21 »
Menee, mutta tarviit BigBlog kitin..
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa auvo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2941 : 26.08.07 - klo: 09.24 »
Mitenkä sopiiko revo 3.3:moseen tuo nosramin 28 EVO pannu ja mikä putki siihen ois hyvä ja jos sopii ni kestääkö vaihdeloota ja diffit sellaista rasitusta? ehdotuksia otetaan vastaan että millaista moottoria kannattais harkita kun tarttis lisää tehoja

http://www.the-border.com/product.php?productid=22116&cat=368&page=1

Osta tollanen laatu moottori, ei pahan hintainen ekkä tarvi mitään big block kittejä. Oma startti systeemi toimii tai tarvittaessa myös starttiboksi. http://www.the-border.com/product.php?productid=23916&cat=370&page=3

Voimansiirto on riittävän kovilla tollakin moottorilla.
*HongNor X2CR-E*Losi SCTE*

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2942 : 26.08.07 - klo: 10.58 »
Jee! Saan vihdoin oman Revon Perjantaina! :grin: :cheesy:
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa Jerry.T

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2943 : 26.08.07 - klo: 11.18 »
Onneks olkoon. :lol:
FG baja, Protech yada st

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2944 : 26.08.07 - klo: 12.38 »
Mitenkä sopiiko revo 3.3:moseen tuo nosramin 28 EVO pannu ja mikä putki siihen ois hyvä ja jos sopii ni kestääkö vaihdeloota ja diffit sellaista rasitusta? ehdotuksia otetaan vastaan että millaista moottoria kannattais harkita kun tarttis lisää tehoja

nosramin .28 ei oo bolt on vaikka on BigBlog kitti , joudut vaihdelaatikkoa siirtämään noin 10mm eteen päin koska kone on hieman pidempi kun vakio , mulla on toi nosramin .28 kone revossa hyvin on voimaa ja vaihdeloota on kestäny hyvin mut kolmesta vakio vanteesta on hexit pyörähtäny-ympäri kun oon käyttäny Dirt Bonz renkaita , putki tuli rc-sabesta joku nimetön resonaattori putki kun kerroin mikä kone mulla on

Poissa ktm

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2945 : 27.08.07 - klo: 19.46 »
jokos on ossista kokemuksia (ossin kone harkinnassa)

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2946 : 27.08.07 - klo: 20.01 »
Jaa mulla?Siitä 21tm:stä?

Ei ole kun muutettiin vastikään uuteen kotiin ja ollu remppaa yms asiaan kuuluvaa toimintaa.Tosin viime päivinä aikaa syönyt eräs toinen traxxas josta infoa sitten myöhemmin....  :afro:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2947 : 30.08.07 - klo: 20.56 »
Minulla on jo Revo (2 päivää ollut) ja tunnen erään toisenkin revon omistajan.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa monster_rc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2948 : 30.08.07 - klo: 21.55 »
 Niin saikos niitä RB:n osia jostain suomesta? Joku väitti että ATALA saattas myydä. Nyt tarttis saada varmuus asiaan, ettei tartte lähteä turhaa puhelinkierrosta tekemään eli onko joku varmuudella tilannut jotain RB:n osia vaikka nyt esim. tämän vuoden puolella jostain suomalaisesta rc kaupasta?
MCD Baja1000 Competition MYYTY!

Poissa Joel N

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2949 : 30.08.07 - klo: 21.59 »
Atalasta.
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

Poissa ktm

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2950 : 01.09.07 - klo: 11.22 »
oisko kellään tietoo saisko muualta kuin sabelta revon 3.3 vaihdelaatikon osia sabelta 5384 kyseinen osa loppu ja on myös ruotsin päästä et toimitusaika pitkä.kyseinen osa paukkuu vähän väliä.luistokytkin on löysällä kun ei meinaa etes pyörät sutia kiihdytyksessä.

Poissa s4m1

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2951 : 01.09.07 - klo: 11.43 »
täältä $6.95
« Viimeksi muokattu: 01.09.07 - klo: 11.47 kirjoittanut s4m1 »

Poissa Rc-Jeppe

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2952 : 01.09.07 - klo: 13.48 »
Varmaan tosi tyhmä kysymys, mutta kysytään kuitenkin kun ei oma ammattitaito riitä.

Eli ostin kaverilta käytettynä revon ilman sähköjä. Siinä on nyt väliaikaisesti traxxasin oma servo ohjauksessa. Niin kun sähköt on päällä niin renkaat on aivan kääntyneenä oikeelle. Trimmi on radiosta keskellä. Mistä mun pitäis säätää jotain juttua?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.

Poissa bmwe21

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2953 : 01.09.07 - klo: 14.10 »
Jos se servo muuten toimii, niin sulla on vaan se servovipu väärässä asennossa!
Eli vipu irti servosta ensin sitten pistät sähköt päälle (trimmi nollilla). Sitten se vipu takaisin paikalleen oikeaan asentoon, eli renkaat tulee suoraan. Hienosäätö sitten trimmistä!
 
Savageismi on sairaus! Potilaalle heti typpioksiduulia...
 "On the eight day God raised boost"

Poissa jahuu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2954 : 02.09.07 - klo: 14.51 »
Paljonkohan kuuluu laittaa diffiöljyä revoon. ei kai sitä ihan täyteen laiteta :huh: olen laittamassa 10k öljyä kun sitä neuvoivat sabessa laittamaan.

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2955 : 02.09.07 - klo: 14.59 »
Minä laitoin taakse n. 80% ja eteen noin 50% diffikupin tilavuudesta.
Traxxas Revo 2.5

Poissa jahuu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2956 : 02.09.07 - klo: 15.13 »
käytitkö 10koota? ja mikä vaikutus sillä on ett laittaa enemmän tai jäykempää tavaraa taakse?

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2957 : 02.09.07 - klo: 15.16 »
Mitkä vanteet ja renkaat sopisivat Revoon? Minkä kokoiset hexit pitäisi olla? Paljonko tulisi hintaa?  :huh:
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2958 : 02.09.07 - klo: 18.34 »
Ihan arviolta heitän, että saatavilla on kymmeniä renkaita ja vanteita niin minkähänlaista pitäis olla.
Joka paikan renkaat vai pelkästään soralle, asvaltille jne.?

Katso Pro-Linen valikoimaa ja Googlella löytyy kotisivu helposti  :wink:

Suosittelen ehdottamasti 23mm HD hexejä. Nuo vakio 14mm ovat liian hepposta tekoa isoon monsuun. Menee helposti vanteesta hexin kolo.

Itse ostaisin näin. Tietty 23mm hexeillä vanteet ja 40 sarjasta (no mullahan onkin jo).
Vain yhdet renkaat = Pro-line  Dirt Hawg 40 Series
2 renkaat = Bow-Tiet tai Mulcherit ja Road Rage katurenkaat.

Vanteista sitten eniten silmää miellyttävät 40 sarjalaiset. Soralle ei kannata kromi vanteita, koska nopeasti lähtee kromit pois.
Axial SCX 10 TR

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2959 : 02.09.07 - klo: 19.15 »
käytitkö 10koota? ja mikä vaikutus sillä on ett laittaa enemmän tai jäykempää tavaraa taakse?
Ite käytin 30K tavaraa.
Traxxas Revo 2.5

Poissa iZed

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2960 : 03.09.07 - klo: 11.21 »
http://www.youtube.com/watch?v=zAmj_LFwlqg
Revolla olin ajelemassa montulla  ja tehtiin pieni pätkä.. käy kattomassa jos kiinnostaapi..  :tongue:
Maverick | Tamiya

Poissa monster_rc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2961 : 03.09.07 - klo: 13.38 »
Oli kyllä peliliike ostaa toi RB TM323 revoon. Etutassut ei tosiaan aina meinaa pysyä maassa ja voimaa on ihan erilailla kuin ennen.
Koneen säädöt ovat vain melko erikoiset.
Vaikka alaruuvi on jo melkein kokonaan auki(enää parilla kierteellä luistin sisässä) niin silti sammuu n. sekunnissa kun litistää letkun umpeen ja vaikka olen jo melko paljon rikastanut yläruuvia niin silti lämmöt pyörivät 130-140 asteen korvilla ja välillä korkeammallakin.
Jostain syystä silloin tällöin myös sammuu sen takia että polttoaineletkussa on ilmakuplia vaikka mistään ei pitäisi vuotaa.
Koneella ei kuitenkaan ole ajettu vasta kuin 6 tankillista mistä luonnollisesti ensimmäiset 5 sisäänajoa, joten saattaa olla vielä uutuudenjäykkä.
MCD Baja1000 Competition MYYTY!

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2962 : 03.09.07 - klo: 14.48 »
Ihan arviolta heitän, että saatavilla on kymmeniä renkaita ja vanteita niin minkähänlaista pitäis olla.
Joka paikan renkaat vai pelkästään soralle, asvaltille jne.?

Katso Pro-Linen valikoimaa ja Googlella löytyy kotisivu helposti  :wink:

Suosittelen ehdottamasti 23mm HD hexejä. Nuo vakio 14mm ovat liian hepposta tekoa isoon monsuun. Menee helposti vanteesta hexin kolo.

Itse ostaisin näin. Tietty 23mm hexeillä vanteet ja 40 sarjasta (no mullahan onkin jo).
Vain yhdet renkaat = Pro-line  Dirt Hawg 40 Series
2 renkaat = Bow-Tiet tai Mulcherit ja Road Rage katurenkaat.

Vanteista sitten eniten silmää miellyttävät 40 sarjalaiset. Soralle ei kannata kromi vanteita, koska nopeasti lähtee kromit pois.
Mistäs noita saisi tilattua? Olisiko mitään paikkaa Suomesta mistä Pro-Linen tavaraa saisi?
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2963 : 03.09.07 - klo: 15.10 »
Ei ole.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Mika R

  • Vieras
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2964 : 03.09.07 - klo: 16.03 »
Saahan esimerksi SABEsta ja Hobao Finlandilta Prolineä

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2965 : 03.09.07 - klo: 16.29 »
Kyllähän prolinen tavaraa saa monesta paikasta, mutta noista ko. tavaroista en tiedä.
Huehue

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2966 : 03.09.07 - klo: 18.38 »
Eikä saa  :mrgreen:

Eiköhän se tuo minun aiempi viesti ollut osoitettu provoksi kyselijän oma-aloitteellisuudelle.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2967 : 04.09.07 - klo: 11.33 »
Oli kyllä peliliike ostaa toi RB TM323 revoon. Etutassut ei tosiaan aina meinaa pysyä maassa ja voimaa on ihan erilailla kuin ennen.
Koneen säädöt ovat vain melko erikoiset.
Vaikka alaruuvi on jo melkein kokonaan auki(enää parilla kierteellä luistin sisässä) niin silti sammuu n. sekunnissa kun litistää letkun umpeen ja vaikka olen jo melko paljon rikastanut yläruuvia niin silti lämmöt pyörivät 130-140 asteen korvilla ja välillä korkeammallakin.
Jostain syystä silloin tällöin myös sammuu sen takia että polttoaineletkussa on ilmakuplia vaikka mistään ei pitäisi vuotaa.
Koneella ei kuitenkaan ole ajettu vasta kuin 6 tankillista mistä luonnollisesti ensimmäiset 5 sisäänajoa, joten saattaa olla vielä uutuudenjäykkä.

Olen kans tykännyt voimasta ja todella hyvästä ala-väännöstä tässä RB:n motissa.
Itsella oli ongelmia lämpöjen kanssa alussa, ja tuntu ettei ime polttoainetta tarpeeksi kun sammuili välillä.
Sitten lyhensin polttoaineletkuja ja vaihdoin tankinkorkin o-renkaan uuteen.
Nyt toimii eikä sammuile, silti tuntuu että lämmöt nousee välillä.:embarrassed:
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa monster_rc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2968 : 04.09.07 - klo: 17.16 »
Tässä itse mietin että jos laittas yhden kansiprikan lisää niin lämmöt varmasti hieman laskisi ja koneen käyttöikäkin saattaisi hieman pidetä. Löysin saksasta yhden rc-puljun mikä myy tuohon koneeseen varaosia niin jos tilais sieltä vaikka pari kansiprikkaa ja uuden jäähykannen kun tuo alkuperäinen sai jo vähän asfalttiihottumaa (ilman koppaa ja turvakaarta keuli ympäri)  :p
MCD Baja1000 Competition MYYTY!

Poissa mitmit

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2969 : 04.09.07 - klo: 21.01 »
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.