hahaa..mutta postittelun voi jättää maahantuojan ongelmaksi
Hyvä vaan että merkki uskollisia tyyppejä on..ite nyt en kehu traxxasta sen enempää kuin hpi:ta jne...kaikki nämä on hyviä ja huonoja...mutta onhan nikko turbo panther sentään viime vuosisadan paras lelu :lol:
Mutta revo on parsittu paketista esiin ja tuntikaupalla ihmetelty :D Koneen kiinnitys ruuvit tuli onneksi tarkistettua...2 oli liki irti eikä muutenkaan ollu lukitett yhdessäkään.Ohjausta ei saanu trimmillä millään suoraan sillain ettei jompikumpi servoista ois ollu päällä(raksuttanu). saverin varsien irrotuksen jälkeen viaksi paljastui että toinen oli liki 35mm pitkä ja toinen oli optimi pituudessa(31.7mm).Tämä siis aiheutti servon ainaisen päällä olon.Pituuden säädön jälkeen servo ei turhia narissut.
Kaasu ei myöskään vetänyt luistia kokonaan auki vaan jäi reiluun puoleen väliin,siihenkin auttoi linkistön säätö.
Kello lähentelee jo seittemää joten ei jaksa tänään alottaa sisään ajoo..viimestään lauantaina ois tarkotus...tai huomenna..tai...öö..tai yöllä jos ei saa unta :mrgreen:
Kaikin puolin auto näyttää ihan hyvältä kokonaisuudelta ja onhan se savagen jälkeen täysin eri ratkaisuin toteutettu pääosin..
Loppu viikosta olen viisaampi auton suorituskyvystä vakio pannulla...