Kirjoittaja Aihe: Traxxas Revo  (Luettu 927286 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa wictro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/
Traxxas Revo
« Vastaus #540 : 27.09.05 - klo: 23.48 »
koreja on neljää väriä(ainakin) ja ovat taajuden kanssa kimpassa.

revon kyljessä on sellanen laakeempi väri-alue-huitaisu. se on aino väriä vaihtava kohta.
-Lithium Love Racing-

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #541 : 28.09.05 - klo: 14.57 »
Jees,huomenna tulee keltainen revo meikäläiselle ISO kiitos ramille ja hobbylinnalle siitä  8)
RB,the power of champions.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #542 : 28.09.05 - klo: 14.59 »
mäki olisin voinu ostaa revon sillon ku ostin savan jos sitä olis saanu kittinä  :|  noh savage rocks!!

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #543 : 28.09.05 - klo: 15.06 »
Niin ja tiedoksi että hobbylinnassa on nyt 1 revo jäljellä(oli 2 mutta toinen on nyt MINUN!!) eli 1 vihreä on siellä kuulemma... Äkkiä vaan ostamaan ennen ku menee parempiin käsiin  :mrgreen:
RB,the power of champions.

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #544 : 28.09.05 - klo: 15.41 »
minä, minä, minä, minä :lol:
Ennen joulua on revo!
Ja sit ollaan cool :)
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #545 : 28.09.05 - klo: 16.05 »
Lainaus käyttäjältä: "jeppe"
minä, minä, minä, minä :lol:
Ennen joulua on revo!
Ja sit ollaan cool :)

Ja sitä ennen kattelemaan muiden omia, niin tulee drool :lol:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #546 : 28.09.05 - klo: 16.06 »
*huokaus* REVO tuleekin vasta huomenna koska sabessa puuttuu yks laturi all included paketista....aamulla hakemaan heti matkahuollosta ja ihmettelemään luomusta.Ei taida huomenna sisään pöristelistä mitään kun Poudan Pekka lupas sen verta rapakeliä että voi voi....

Noh onneks on vapaata töistä tiistaihin asti :D
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #547 : 28.09.05 - klo: 16.09 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
*huokaus* REVO tuleekin vasta huomenna koska sabessa puuttuu yks laturi all included paketista....aamulla hakemaan heti matkahuollosta ja ihmettelemään luomusta.Ei taida huomenna sisään pöristelistä mitään kun Poudan Pekka lupas sen verta rapakeliä että voi voi....

Noh onneks on vapaata töistä tiistaihin asti :D

johki talliin tai katokseen "penkki sisäänajoa" ja voila suoraa ajamaan seuraavalla kerralla :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #548 : 28.09.05 - klo: 16.09 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Lainaus käyttäjältä: "jeppe"
minä, minä, minä, minä :lol:
Ennen joulua on revo!
Ja sit ollaan cool :)

Ja sitä ennen kattelemaan muiden omia, niin tulee drool :lol:
drool?  :lol:
RB,the power of champions.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #549 : 28.09.05 - klo: 16.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
drool?  :lol:

En oo ihan satavarma oikeen kirjotuksesta, mutta siis kuola (se juttu jota saattaa suusta ruveta tuleen)
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #550 : 28.09.05 - klo: 16.11 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
drool?  :lol:

En oo ihan satavarma oikeen kirjotuksesta, mutta siis kuola (se juttu jota saattaa suusta ruveta tuleen)
Jaa se,tajusin ;)
RB,the power of champions.

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #551 : 28.09.05 - klo: 16.13 »
No sitten ollaan Drool 8)
Sitten fiilestely kuvii :!:  Sit ollaan vielä enemmän Drool :mrgreen:
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #552 : 28.09.05 - klo: 16.22 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"

johki talliin tai katokseen "penkki sisäänajoa" ja voila suoraa ajamaan seuraavalla kerralla :wink:


No niimpä onkin :D
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #553 : 28.09.05 - klo: 16.47 »
Pari tankkia penkillä ajaa ja sitten muutaman lisää hissukseen niin hyvä tulee ;) jossain autoissa on sellanen alotus dvd niin olis ihan kätevä  8)
RB,the power of champions.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #554 : 28.09.05 - klo: 16.48 »
jos oikeen sataa niin eiköhän sellanen 5-6 tankillista pukilla korvaa suurimmilta osin tuon hiljokseen ajelun  :wink:  saa sitten ruveta suoraan säätämään...

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #555 : 28.09.05 - klo: 16.59 »
Manuaali sanoo kyllä, että tuon koneen osalle ei sovi käyttää sitä perinteistä sisäänajotyyliä, ei vaikka kuinka olisi kokemusta. Suoraan pitää lähteä ajoon ja joka tankilliselle on hyvin selkokieliset ohjeet. Tiedä sitten kuinka paljon tulee koneen elinikään takapakkia jos pistää tuolle selkeästi varoituksen omaiselle ohjeelle kampoihin.
allekiroitus

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #556 : 28.09.05 - klo: 17.01 »
aika omituista, eikös tuo ole jonkseenkin yleinen ohje eikä siitä pitäisi mitään haittaa tulla... :shock:

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #557 : 28.09.05 - klo: 17.52 »
Onkohan uusissa revoissa diffeissä niitä prikkoja?Tai keväällä tulleessa mallissa  :roll:
RB,the power of champions.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #558 : 28.09.05 - klo: 18.32 »
lueppas ylenpää vai oliko edellisellä sivulla.kuulemma kaikissa PITÄISI olla mutta hermanni vai kuka se oli niin sillä oli edessä ja takaa puuttuu.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #559 : 28.09.05 - klo: 21.56 »
Niin ja parasta näissä Traxxasin autoissa on moottorin ikuinen vaihtotakuu uuteen 100$ hinnalla.
Eli jos moottorisi "leipoo kiinni" syystä tai toisesta (Vaikka olisi oma "kämmi") saa tuohon hintaan täysin uuden moottorin.
Traxxasin sivulta noi takuuvaihto ohjeet http://www.traxxas.com/support/howto/trx_howto_engExchange_exch.htm

If you decide to ship your exchange engine to Traxxas, please include the following in your package:

• crankcase
• piston
• sleeve
• connecting rod
• cylinder head
• backplate
• carburetor

Ship to:
Traxxas, Attn: ERP™, 1100 Klein Road, Plano, TX, 75074

Since we cannot be responsible for packages lost in transit to Traxxas, be sure to insure your package for the value equal to the retail cost of a new engine ($200).

*International Orders: Outside of the continental U.S., shipping charges are higher. Check the appropriate box on the form for an estimate of the shipping charges to be returned to you via e-mail
(e-mail address required). For faster service, you may authorize Traxxas to add freight charges to your order without approval.

Payment can be accepted in the form of
money order, Visa, Mastercard, Discover.

Sorry no personal checks accepted.

Texas Residents, please add 8.25% sales tax

You can save shipping and handling charges by making
the exchange at your local dealer.


Eli takuuvaihdon voi myös antaa jälleenmyyjän hoidettavaksi jos haluaa säästää postikulut.....
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #560 : 29.09.05 - klo: 06.59 »
Tiiättekö mitä?REVO on matkahuollossa :D Just vetelen aamusumppia turpaan ja kohta hakemaan...

Toi on aika hyvä homma toi koneen vaihto takuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #561 : 29.09.05 - klo: 07.40 »
savageen olis kans osia postissa mutta prkl kun ei oo vapaapäivä... :evil:

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #562 : 29.09.05 - klo: 12.31 »
Revo tänään matkahuollossa,ei pysy nahoissaan niin pakko käydä täällä koulussakin koneella   :mrgreen:
RB,the power of champions.

Poissa jantsu

  • Tulokas
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #563 : 29.09.05 - klo: 12.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Niin ja tiedoksi että hobbylinnassa on nyt 1 revo jäljellä(oli 2 mutta toinen on nyt MINUN!!) eli 1 vihreä on siellä kuulemma... Äkkiä vaan ostamaan ennen ku menee parempiin käsiin  :mrgreen:


En kuitenkaan usko vaikka on viimeinen tällä hetkellä kaupassa.Uskon, että REVO on menestynyt niin hyvin, että tulee varmasti lisää.
On se niin hieno harrastus!

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #564 : 29.09.05 - klo: 12.36 »
Niin siis 1 jäljellä,tietenkin niitä lisää tulee mutta jos haluaa nopeasti niin kiire on ;)
RB,the power of champions.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #565 : 29.09.05 - klo: 12.48 »
Lainaus käyttäjältä: "jantsu"


En kuitenkaan usko vaikka on viimeinen tällä hetkellä kaupassa.Uskon, että REVO on menestynyt niin hyvin, että tulee varmasti lisää.


ei tässä siitä ollut kyse että niitä ei saisi enää ikinä...vaan että ovat liki joka paikasta HETKELLISESTI loppu.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #566 : 29.09.05 - klo: 14.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Niin ja parasta näissä Traxxasin autoissa on moottorin ikuinen vaihtotakuu uuteen 100$ hinnalla.

No vähä pitää sekoilla postittelujen ym. kanssa, kun taas esim.
LSThen saa jenkeistä uuden koneen 100usd ilman vaihtoa :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #567 : 29.09.05 - klo: 18.33 »
hahaa..mutta postittelun voi jättää maahantuojan ongelmaksi :wink:

Hyvä vaan että merkki uskollisia tyyppejä on..ite nyt en kehu traxxasta sen enempää kuin hpi:ta jne...kaikki nämä on hyviä ja huonoja...mutta onhan nikko turbo panther sentään viime vuosisadan paras lelu :lol:

Mutta revo on parsittu paketista esiin ja tuntikaupalla ihmetelty :D Koneen kiinnitys ruuvit tuli onneksi tarkistettua...2 oli liki irti eikä muutenkaan ollu lukitett yhdessäkään.Ohjausta ei saanu trimmillä millään suoraan sillain ettei jompikumpi servoista ois ollu päällä(raksuttanu). saverin varsien irrotuksen jälkeen viaksi paljastui että toinen oli liki 35mm pitkä ja toinen oli optimi pituudessa(31.7mm).Tämä siis aiheutti servon ainaisen päällä olon.Pituuden säädön jälkeen servo ei turhia narissut.

Kaasu ei myöskään vetänyt luistia kokonaan auki vaan jäi reiluun puoleen väliin,siihenkin auttoi linkistön säätö.

Kello lähentelee jo seittemää joten ei jaksa tänään alottaa sisään ajoo..viimestään lauantaina ois tarkotus...tai huomenna..tai...öö..tai yöllä jos ei saa unta :mrgreen:

Kaikin puolin auto näyttää ihan hyvältä kokonaisuudelta ja onhan se savagen jälkeen täysin eri ratkaisuin toteutettu pääosin..

Loppu viikosta olen viisaampi auton suorituskyvystä vakio pannulla...
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #568 : 29.09.05 - klo: 18.36 »
Äkkiä sanokaas revon yläneulan vakio säätö,menin sössimään sen ja ohjekirja kotona (kaverin luona minä...)
RB,the power of champions.

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #569 : 29.09.05 - klo: 18.58 »
The first adjustment should be your idle speed. Set your throttle opening to 1.5mm open with the throttle arm pushed all the way towards the head of the engine. Next, set your low speed mixture to 1 3/4 turns out from bottom. Last, set your high speed mixture setting to 2 1/4-2 1/2 turns out from bottom. These adjustments will vary a little from engine to engine. They are meant to be a guideline. Your engine, after it is broken-in, should be adjusted according to its performance.

Trxxasin sivuilta: Kaasuttimen kurkku 1.5 mm auki, alaseosruuvi pohjasta 1 3/4 osaa auki ja yläseosruvi pohjasta 2 1/4-2 1/2 auki.

Sisäänajon jälkeen säädetään uusiksi tietysti.

Kiva kun voi auttaa muittenkin merkkien omistajia :D
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm