Kirjoittaja Aihe: Traxxas Revo  (Luettu 932327 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #570 : 29.09.05 - klo: 20.16 »
Joo selkis jo,eli 2 tankkia on revoa jo sisään ajettu niin huomenna pääsee tositoimiin  8)  Ja varoitus revon ostajille että hankkikaa _HYVÄ_ startti akku,on meinaan niin kireä kone että ei mitään rajaa  :shock:
Vähän fiilistelyä ajon jälkeen vielä ;)
RB,the power of champions.

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #571 : 29.09.05 - klo: 22.51 »
On siinä joustoa *kuolaa perään*
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa wictro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/
Traxxas Revo
« Vastaus #572 : 30.09.05 - klo: 03.59 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Niin ja parasta näissä Traxxasin autoissa on moottorin ikuinen vaihtotakuu uuteen 100$ hinnalla.

No vähä pitää sekoilla postittelujen ym. kanssa, kun taas esim.
LSThen saa jenkeistä uuden koneen 100usd ilman vaihtoa :wink:


tuossa *click onpi 163,4e, suomesta. siitä pualet pois.
Olen nähnyt myytävänä myös suunnilleen sadan euron hintaan, mikä jättää vaihtomoottorin hinnaksi about 50e!!
-Lithium Love Racing-

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #573 : 30.09.05 - klo: 11.50 »
* :evil: *

Olevinaan eilen latasin vastarin akun valmiiksi sisäänakoon..mutta..

Ekan tankin puolessa välissä sensori alkoin lätkyttää punasta :evil: Tosin syy oli sattumien summa....eli latasin eilen akkua ja jonkun vartin jälkeen laturi ilmotti että homma ok...mutta nyt tuo latailee tuossa ja on ollu vajaat puol tuntii......tais n.90min olla se lataus aika :roll:

Mutta sain kuitenki sisään ajon niin pitkälle että akku hyyty totaalisesti viimesen tankin puol välissä.....pitää iltapäivällä jatkaa ja ajaa 5:s tankki uudestaan alusta. jouduin ohjeen mukaan tiukkaan pääneulaa viidennellä tankilla kun ei kakkosta meinannu vaihtaa.silti vaikka tiukkasin niin turhan tiukalla taitaa olla se lvaihteen säätö ruuvi...löysäsin sitä vajaat 1/4 rundia...josko se hieman aikasemmin vaihtas :roll:

Kuten juuzmo mainitti niin tiukka on toi pata :shock: Mikään kone ei minulla uutuuttaan ole ollut noin jäykkä :shock:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Mika R

  • Vieras
Traxxas Revo
« Vastaus #574 : 30.09.05 - klo: 13.33 »
ootsä kokeillu lämpöpuhallinta? no se vaatii kyllä 220V

noita kisakrossipannuja ei ole toiveitakaan sisäänajaa ilman puhallinta

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #575 : 30.09.05 - klo: 13.44 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"

noita kisakrossipannuja ei ole toiveitakaan sisäänajaa ilman puhallinta


Ihan pakko sanoa, että jaa ei. Kertaakaan ei ole tarvinnut esilämmitellä uutta konetta. Poislukinen Savagen kone joka ei lähtenut käymään ilman kuumennusta viileillä keleillä. Revon kone tiukka? Siitäkään en tiedä, käytin mukana tulevaa sähköstarttia enkä moista huomoinut :)
allekiroitus

Mika R

  • Vieras
Traxxas Revo
« Vastaus #576 : 30.09.05 - klo: 13.50 »
Ihan tosi? No mulla on kyllä toisenlaiset ajatukset mutta niinhän se Jerrykin väitti ettei tartte puhallinta. No puhaltimen kanssa ainakin pääsee helpommalla ja säästää konetta.
Mitä .21 koneita sä olet Tomi ajanut kylmiltään sisään?
Mulla on kokemukset lähinnä C5 sekä Sirio SBK21 koneista. Jotku pikkukoneet meni ilmankin. Keväällä ajoin sisään WS7II ilman kunnon kuumailmapuhallinta ja olihan se aikamoista tappelua vaikka lopulta lähti pienemmälläkin lämmityksellä.

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #577 : 30.09.05 - klo: 14.05 »
Mika, ne mitä nyt nopeesti tulee krossikoneista mieleen, niin HoBaon pro ja ei pro, RB:n ce, Ossin vzb ja rg, Novarossin 21sb ja pari pienempää ja pari isompaa konetta.
Juu, ei kertaakaan ole ollut tarvetta lämmitellä. Puhaltaa fuilit koneeseen, hehku kiinni ja käymään. Vzb:n kohdalla joutui tulppaa hieman löysäämään, ei käynyt se kiinni :shock:  Tokihan pitää sanoa, että poksillakin on iso merkitys.
Onhan se lämmitys sinänsä ok. vaikka jos ilmankin toimisi, jää siitä ainakin ne muutamat sekunnit pois jolloin kone käy kylmänä. Tai siis kädenlämpöisenä. Jos kylmällä kelillä uutta konetta starttaisin niin varmasti myös lämmittäisin. Eihän se sinänsä ole vaiva eikä mikään.

Sori OT  :oops:
allekiroitus

Mika R

  • Vieras
Traxxas Revo
« Vastaus #578 : 30.09.05 - klo: 14.16 »
OK
C5 :sta en saanut käyntiin hiustenkuivaajallakaan, piti olla se kunnon puhallin
Sirio SBK21 ei luultavasti lähtenyt kun Lavangon pöydästä oli patterit vähissä , kun vaihdoin omaan auton akkuun ja lämmitin todella kuumaksi niin lähti
Kumpikaan näistä ei pyörähtänyt käsivoimin ympäri vaan jäi tiukkaan kiinni heti alkuunsa, tosin en mä nyt kauheesti yrittänytkään (turhaan)

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #579 : 30.09.05 - klo: 16.33 »
Doddiin,auto on ajettu sisään vihdoinkin ja pian säätämään ja koittamaan milleen menee maastossa  8)
RB,the power of champions.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #580 : 30.09.05 - klo: 18.53 »
ei jotenki poistu paikalta toi revo niin kuin kuuluis.Eli ei hiekalla sudi...ei sillä että se olisi tärkeää mutta sen kuuluisi sutia....menee kyllä huippuja ja kiertää yläältä kuten kuuluu...

jos joku vois vinkittää alapään säätö tolle trx2.5 koneelle niin kiitos..
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #581 : 30.09.05 - klo: 19.15 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
ei jotenki poistu paikalta toi revo niin kuin kuuluis.Eli ei hiekalla sudi...ei sillä että se olisi tärkeää mutta sen kuuluisi sutia....menee kyllä huippuja ja kiertää yläältä kuten kuuluu...

jos joku vois vinkittää alapään säätö tolle trx2.5 koneelle niin kiitos..


En muuta keksi että onko se slipperi kytkintä kiristetty, moottoriin ei kyllä näin netin välityksellä hirveästi pystyy vaikuttamaan.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #582 : 30.09.05 - klo: 19.18 »
slipperille en ole tehny mitään...onko sille olemassa jotain ohje säätöä?vai tuleeko sitä tiukata vakiosta?

Tule tänne niin päristellään huomenna yhdessä :D varkauteen siis :D

edit...onko parempi käyttää wd 40 after runina(traxxas suosittelee) vai ihan ns after runia?Kiristin slipperiä...se ainakin vaikutti olevan löysällä jos vertaa savagen säätöön jossa käsketään tiukata mahd tiukkaan ja avata sitten max 1/2 rundia.Tiukkasin nyt reilun 1/4 rundin...kokeilua huomenna.

Mikä kone tohon ois hyvä jos miettii joskus laittavansa .18 luokan pannua?koneen tulisi olla luotettava ja säädöissään "pysyvä" :D
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #583 : 30.09.05 - klo: 21.23 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
slipperille en ole tehny mitään...onko sille olemassa jotain ohje säätöä?vai tuleeko sitä tiukata vakiosta?

Tule tänne niin päristellään huomenna yhdessä :D varkauteen siis :D

edit...onko parempi käyttää wd 40 after runina(traxxas suosittelee) vai ihan ns after runia?Kiristin slipperiä...se ainakin vaikutti olevan löysällä jos vertaa savagen säätöön jossa käsketään tiukata mahd tiukkaan ja avata sitten max 1/2 rundia.Tiukkasin nyt reilun 1/4 rundin...kokeilua huomenna.

Mikä kone tohon ois hyvä jos miettii joskus laittavansa .18 luokan pannua?koneen tulisi olla luotettava ja säädöissään "pysyvä" :D


Oman slipperin olen kiristänyt niin että kierteet paukkuu, :mrgreen:  en nähnyt mitään järkeä että kuuluu kauhea ääni ja mitään ei tapahdu. Kyllähän se varmaan joltain suojaisi jos pitää vähän löysemmällä.

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #584 : 30.09.05 - klo: 21.50 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
ei jotenki poistu paikalta toi revo niin kuin kuuluis.Eli ei hiekalla sudi...ei sillä että se olisi tärkeää mutta sen kuuluisi sutia....menee kyllä huippuja ja kiertää yläältä kuten kuuluu...

jos joku vois vinkittää alapään säätö tolle trx2.5 koneelle niin kiitos..
Mulla oli alaneula ainakin pikkusen laihalla,eli pistä sitä hieman kiinni ;) Tai no,eri löpö merkki vaikuttaa siinäkin`?
RB,the power of champions.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #585 : 30.09.05 - klo: 23.04 »
juu mä kans tiukkasin savagen spurrin niin kovaan kun sain, ensimmäinen suli, nyt on terräksinen ja seki irtos eka  :lol:  nyt on niin tiukalla että ei irtoa. kaiken pitäis kyllä kestää kun on 4 rattaiset diffit alumiini koteloilla. diffeissä ei oo ainuttakaan muovin hilua  :wink:

Poissa wictro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/
Traxxas Revo
« Vastaus #586 : 30.09.05 - klo: 23.12 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
ei jotenki poistu paikalta toi revo niin kuin kuuluis.Eli ei hiekalla sudi...ei sillä että se olisi tärkeää mutta sen kuuluisi sutia....menee kyllä huippuja ja kiertää yläältä kuten kuuluu...

jos joku vois vinkittää alapään säätö tolle trx2.5 koneelle niin kiitos..


sääteles alaneulaa aukipäin sellanen 1/2 kierrosta

itte olen tainnu pärjätä ihan yläneulaa säätämällä, joten vaihtoehtoisesti  sitä auki sellanen 1/5 kierros kerrallaan.
-Lithium Love Racing-

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #587 : 01.10.05 - klo: 07.55 »
okei..kiitokset REVOttajat....mutta juuzmo...jos alapää on laihalla,niin ei sitä kai enää kiinnipäin vedetä :lol:

Ihme homma toi vastari akku...ei lataa kuin jonku 10 min aina kerrallaan..eikä kestä kuin vajaa 3 tankkia ajoa :shock: olen ladannut ja purkanut sen nyt jo 5 kertaa...joten luulis sen kyllä jo jossain tolkussa olevan :shock:

jotenki minusta tuntuu toi revon vakio alusta hitusen löysältä ainakin omaan käteen.....mitä jousia öljyjä tilalle :roll:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #588 : 01.10.05 - klo: 09.09 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
okei..kiitokset REVOttajat....mutta juuzmo...jos alapää on laihalla,niin ei sitä kai enää kiinnipäin vedetä :lol:

Ihme homma toi vastari akku...ei lataa kuin jonku 10 min aina kerrallaan..eikä kestä kuin vajaa 3 tankkia ajoa :shock: olen ladannut ja purkanut sen nyt jo 5 kertaa...joten luulis sen kyllä jo jossain tolkussa olevan :shock:

jotenki minusta tuntuu toi revon vakio alusta hitusen löysältä ainakin omaan käteen.....mitä jousia öljyjä tilalle :roll:



Joo se revon alusta vakiona on aika löysä, kävin sillä radalla kokeilemassa niin meni kuin löysä makkara. Ei mulla oikeen mitään suosituksia ole jousiin ja öljyihin, mutta tällä hetkellä omassa on wt40 öljyt sekä mustat jouset takana ja "tan" edessä. Ja älä ainakaan niitä 120 rocker armeja ruuvaa kiinni jos meinaat ajaa jossain radalla, silloin revosta vasta löysä tuleekin.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #589 : 01.10.05 - klo: 09.50 »
juu en laita...tarvii tilata öljyä ja jouset....
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #590 : 01.10.05 - klo: 10.12 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
okei..kiitokset REVOttajat....mutta juuzmo...jos alapää on laihalla,niin ei sitä kai enää kiinnipäin vedetä :lol:

Ihme homma toi vastari akku...ei lataa kuin jonku 10 min aina kerrallaan..eikä kestä kuin vajaa 3 tankkia ajoa :shock: olen ladannut ja purkanut sen nyt jo 5 kertaa...joten luulis sen kyllä jo jossain tolkussa olevan :shock:

jotenki minusta tuntuu toi revon vakio alusta hitusen löysältä ainakin omaan käteen.....mitä jousia öljyjä tilalle :roll:
Eiku tarkotin siis auki päin  :D  ja mulla akku lataa joku 1-½h ja kestää vähän yli tunnin  :roll:  
PS:tänään eka kokeilu radalla  8)
RB,the power of champions.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #591 : 01.10.05 - klo: 10.17 »
mulla kesti savgessa 1000mah hump back jonku 2-3 tuntii...hieman on eroa :shock:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #592 : 01.10.05 - klo: 11.29 »
Ravon iskariöljysuositukset löytyy täältä http://www.traxxas.com/support/pub/revo_performance_setup_guide.htm
Eli P1 Rockers  60wt,  P1 Rockers  60wt ja P3 Rockers 40wt.
Vakiona Revossahan on nuo P1 "rockerit" eli öljyksi 60WT.
Kun vaihdatte niitä iskariöljyjä, älkää "sekottako" etuiskareita takaiskareiden kanssa, niissä kun on eri männät (Muutoin ovat samat).
Ne kannattaa merkitä tussilla eri iskarin runkoon, jos menee sekaisin voi tulla "villi" ajaa.  :wink:
Sitten vastarin akku, tuliko suoritettua ensilataus kunnolla (Niinkuin kaikille NiCd/NiMh akuille yleensäkkin), eli 12h vähintään.
Jos ei niin ei ihme ettei kestä, tuolloin se "herää" henkiin vasta monien monien lataus/käyttökertojen jälkeen (Normaalisti Revon akku kestää 1-1½ tuntia ajotavasta riippuen).
EDIT. ja jos jäykempää jousitusta haluaa kannattaa tilata "tan" (Osanumero #5440, maksaa noin 5€) värikoodin jouset taakse, silloin voi edessä käyttää "vanhoja vihreitä" (Part #5438) takajousia ja "tasapaino" säilyy (Takana pitää käyttää 20% jäykempiä jousia kuin edessä).
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #593 : 01.10.05 - klo: 11.51 »
mistä olette suomessa palikoita tilannu?/paras valikoima??
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #594 : 01.10.05 - klo: 12.06 »
Nopean avun löysään alustaan saa laittamalla paikalleen long travel kitin mukana tulevat jouset.
allekiroitus

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #595 : 01.10.05 - klo: 16.39 »
jos joku vakio konetta käyttävä voisi kerto missä lämmöissä koneenne on käynyt ok.itellä tänään max oli 130'c..muuten 110-125'c

piti tiukata sitä slipperiä ihan sairaasti jotta sen sai repimään tyhjää hiekalla..asfaltilla en saa keulimaan vaikka mitäs tekis..tosin ei se keulinta enää oikein maistu..savagella ja .28 pannulla siitä sai tarpeeks...

alustaa on pakko päivittää ja pian...radalla menee elastisesti kuin kastemato :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #596 : 01.10.05 - klo: 17.47 »
kunhan nyt alle 145 astetta pidät niin se pelaa ihan ok, kuulostaa kieltämättä kovalta lämmöltä mut toi Revon vakio pannu pelaa vasta kuumana.

-Racer,...Hobbypeoplesta ollaan Revoon osat pääasiassa tilattu ja joskus myös Sabesta.

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #597 : 01.10.05 - klo: 18.10 »
Doddiin,½ gallonaa ajoin päivällä radalla ja hyvin toimi,lämmöt siinä 110-120c.. 8)
RB,the power of champions.

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #598 : 01.10.05 - klo: 18.13 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
mulla kesti savgessa 1000mah hump back jonku 2-3 tuntii...hieman on eroa :shock:
Revossa 2 ohjaus servoa,pakille oma servo yms...
RB,the power of champions.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #599 : 01.10.05 - klo: 18.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Jankka"
kunhan nyt alle 145 astetta pidät niin se pelaa ihan ok, kuulostaa kieltämättä kovalta lämmöltä mut toi Revon vakio pannu pelaa vasta kuumana.

-Racer,...Hobbypeoplesta ollaan Revoon osat pääasiassa tilattu ja joskus myös Sabesta.


kiitos!

ja joo voihan toi kuluttaa hiukan enempi tosiaan kun on noita servoja enempi..
-Team lapsena liian vähän leluja-