Tänään on purettu Revo 3.3 atomeiksi sitten, syy on että pitää viriosat laittaa kiinni (Myöskin halusin tarkistaa diffit).
Kampiakselin pään katkaisu onnistui helposti ja TRX 2.5 koneen "tulppa" kävikin koneet taakse heittämällä (Starttisydeemit siis poistettu).
Diffien sisukalut on vähän muuttuneet, esim mitoitus on tarkempaa ja enään ei sovi shimmilevy pienen lautaspyörän alle (Siihen mihin kardaani tulee), myöskin iso lautaspyörä on entistä vahvempi, niitähän on murtunut joskus.
Diffit olikin puoliksi täytetty diffiöljyllä, myöskään shimmaamisen tarvetta ei enään ole.
Yksikään ruuvi ei ole ollut löysällä, joten nyt Traxxas on tehnyt hyvää työtä (Eipä tosin Revosta ruuveja koskaan ole tavinnut kiristelläkkään).
Eli auto on todella valmis paketista ajoon eikä tarvitse pelätä että osat tippuu maantielle tai joku paikka "porsii" valmistusvirheen takia.
Uutta paketissa on mahdollisuus ladata (12v / 230v) myös startterin pötköakku, ennenhän vain vastarinakun latausmahdollisuus tuli mukana.
Ainut mitä mieleen tulee on laittaa lisää vaseliinia diffin isolle lautaspyörälle, ainakin itse olen sen täyttänyt 100% aina.