Kirjoittaja Aihe: Traxxas Revo  (Luettu 950887 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #1770 : 04.06.06 - klo: 14.53 »
Ny on sitten sisäänajot suoritettu ja vähän säätöjäkin haettu.
Pulen litran ajon jälkeen kone on puhdas kuin uutena eikä minkäänlaisia vuotoja taikka kosteutta ilmene (Ei edes kaasuttimen haitarikumin välistä, vaikka on tiivistämättä).
Auto keulii ainakin nurmikolla todella helposti, jos se jotakuta kiinnostaa (Joillekkin vaan niin tärkee "juttu"), kakkosen vaihdon yhteydessäkin keula vielä satunnaisesti nousee pystyyn vaikka kyseessä on pidempi runko ja pitkät välitykset (Alusta on säädetty ratakorkeudelle, siis tukivarret vaaka-asennossa).
Kone on todellakin "jees" ja poistaa tehokkaasti ostohalut virikoneeseen (Jos ei välttämättä isolohkoa halua).
Pitkä välitys sopii kuin nenä päähän tuon 3.3 koneen kanssa, vääntöä ja tehoa on rutkasit enemmän kuin "vanhassa" TRX 2.5 koneessa, siksi vaihto kakkoselle sujuu niin ettei ole lainkaan ole uupumisen merkkejä!
Pikainen huomio että auto (Revo 3.3) on paljon vakaampi ja helpompi ajaa (Varsinkin mutkissa rauhallisempi) kuin vanha lyhyt malli, mutta tuo yli 70km/h huippunopeus alkaa olla jo liikaa tällekkin monsulle....
Nyt tarvitseekin seuraavaksi säädellä vähän pyöränkulmia, jospa se siitä rahoittuisi.  :wink:
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa dope

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1771 : 04.06.06 - klo: 15.45 »
Onko Hermannilla vielä "vanha" revo tallella?
Itselläkin projekti on loppu suorilla ja enään muutama osa kiinni ja menoksi.
Ps. kiitos Hermannille yv:stä.

Poissa jmfc

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1772 : 04.06.06 - klo: 16.31 »
Meni kierteet tosta mistä kierretään konetta rikkaamalle tai laihemalle...siis vastarikappaleesta ei siitä mustasta kiertoruuvista eikä siitä kullanvärisestä vaan siitä mikä on motissa kiinni eli vastakierteet  meni ...Onko hyviä korjausehdotuksia ? ? Ja auto oli  Revo 3.3 [/img][/url]

Poissa Gerbiili

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1773 : 04.06.06 - klo: 16.50 »
Missäs lämmöissä teillä käy nuo trx 2.5r koneet ?
Powered by: Robitronic etc (Drift/Rally) and tamiya tlt-1 scale crawler

Poissa finnleo

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1774 : 04.06.06 - klo: 16.57 »
Lainaus käyttäjältä: "jmfc"
Meni kierteet tosta mistä kierretään konetta rikkaamalle tai laihemalle...siis vastarikappaleesta ei siitä mustasta kiertoruuvista eikä siitä kullanvärisestä vaan siitä mikä on motissa kiinni eli vastakierteet  meni ...Onko hyviä korjausehdotuksia ? ? Ja auto oli  Revo 3.3 [/img][/url]


jos kaasari samanlainen kuin 2,5 koneessa, niin ota se toisen puolen tulppa auki, ruuvaa se neula siihen tilalle, ja tulppaa entinen reikä.
REVO

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #1775 : 04.06.06 - klo: 17.18 »
Lainaus käyttäjältä: "dope"
Onko Hermannilla vielä "vanha" revo tallella?

Lähtee tänään uudelle omistajalle.  :wink:
Lainaus käyttäjältä: "dope"
Ps. kiitos Hermannille yv:stä.

Eipä kestä.....


EDIT. Tuli tuossa vahingossa koitettua starttikapulaa (EZ trart) suoraan akusta 12v, tuli pienoinen "ajatuskatokos" kun laittelin tuota vanhaa Revoa ajotoon.
Fiksuna keksin pätköakun puutteessa että otanpa virran suoraan tuosta starttiboxista kaapelilla.
No juottelin kaapelin sen kummemmin ajattelematta ja sehän toimikin aivan ok.
Nyt jälkeenpäin tuli mieleen kun ihmettelin että kun se starttas niin pirkaleen lujaa, että hitto siinähän (Starttiboxissa) on 12v lyijyakku.
Ihme ja kumma, se kesti ainakin puolenkymmenta starttausta (Ja on vieläkin ehjä).
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa dope

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1776 : 04.06.06 - klo: 21.18 »
Mitenköhän tuo savagen tarkoitettu parma x-citer koppa istuisi revoon?
Eikö savage ja revo ole aikalailla saman kokoisisa?

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1777 : 04.06.06 - klo: 21.35 »
Revo on muutaman sentin lyhyempi ku savage..
Traxxas Revo 2.5

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1778 : 05.06.06 - klo: 09.11 »
Savagen korit kyllä saa helposti sopimaan,ainakin ton jeepin ;)
RB,the power of champions.

Poissa dope

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1779 : 05.06.06 - klo: 15.21 »
Projekti konetta vaille valmis ja nyt pakolliset fiilistely kuva:

Poissa jmfc

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1780 : 06.06.06 - klo: 22.12 »
Revo 3.3 ongelma...sanokaas mistä johtuu ku radiolähettimestä painaa kaasua ja jarrua niin revo ei tunnista kaasua ja jarrua...missähän ongelma...pyörät kääntyy kyllä ku lähettimestä kiertää...ja vastarinakussa pitäs kyllä olla virtaa...ei tajua????????

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1781 : 06.06.06 - klo: 22.20 »
Katoppas et sulla on kaasu/jarru-servon liitin kunnolla kiinni vastarissa ja vielä oikein päin ja oikeessa paikassa.

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1782 : 06.06.06 - klo: 22.54 »
Siinä vielä viimiset kuvat, 5min ennenku pakkasin laatikkoon meneväksi tapsa92:lle  :cry:

http://members.surfeu.fi/tombad/323/nyyh/

Noh, kattoo jos joskus jotain vastaavaa tilalle.
allekiroitus

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Traxxas Revo
« Vastaus #1783 : 06.06.06 - klo: 22.55 »
hienohan toi revo on  tuleekos revoa ikävä? :mrgreen:
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1784 : 07.06.06 - klo: 10.51 »
Kyllä on nätti revo kyl.. Itellä oli vähän vaikeuksia luopua kun oli niin hyvä auto, mut tarvis tohon fg:seen rahaa.. :cry:
Traxxas Revo 2.5

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1785 : 07.06.06 - klo: 17.38 »
Nyt pitäis saada uusia ylläpitäjiä tolle mun traxxas foorumille...! Sais senkin taas pinnalle. Halukkaat ilmoittautuu mulle yv:nä.. :?
Traxxas Revo 2.5


Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1787 : 08.06.06 - klo: 10.50 »
Huh.. Rajuja vehkaitä.. Tommonen jato 3.3 vois olla aikas kiva..
Traxxas Revo 2.5

Poissa maggonen

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1788 : 08.06.06 - klo: 12.30 »
Mullekin tuli REVO 3.3. Nyt kun se pitäis sisäänajaa  niin se ei lähe käyntiin. :cry:  Kun painan EZ-startin kapulaa niin se pyörittää moottoria alle sekunnin  ja sitten auto jää sirisemään. Kummatkin valot vielä palavat kapulassa.  Sitten muutaman sekunniin päästä motor valo sammuu ja auto menee ihan hiljaseks. :?:

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1789 : 08.06.06 - klo: 13.35 »
Lainaus käyttäjältä: "maggonen"
Mullekin tuli REVO 3.3. Nyt kun se pitäis sisäänajaa  niin se ei lähe käyntiin. :cry:  Kun painan EZ-startin kapulaa niin se pyörittää moottoria alle sekunnin  ja sitten auto jää sirisemään. Kummatkin valot vielä palavat kapulassa.  Sitten muutaman sekunniin päästä motor valo sammuu ja auto menee ihan hiljaseks. :?:
Akussa ei ole tarpeeksi potkua sun startterissa,mullakin hyyty toi startti kapula ku ekaa kertaa konetta käynnisti ;) Eli lataa se sun akku täyteen ja lämmitä konetta vaikka kuumailmapuhaltimella tai hiusten kuivaajalla niin ei ole niin tiukka ;) Kuumailmapuhaltimen kanssa saa sit varoa ettet mitään muoveja sulattele :D
RB,the power of champions.

Poissa maggonen

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1790 : 08.06.06 - klo: 13.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Lainaus käyttäjältä: "maggonen"
Mullekin tuli REVO 3.3. Nyt kun se pitäis sisäänajaa  niin se ei lähe käyntiin. :cry:  Kun painan EZ-startin kapulaa niin se pyörittää moottoria alle sekunnin  ja sitten auto jää sirisemään. Kummatkin valot vielä palavat kapulassa.  Sitten muutaman sekunniin päästä motor valo sammuu ja auto menee ihan hiljaseks. :?:
Akussa ei ole tarpeeksi potkua sun startterissa,mullakin hyyty toi startti kapula ku ekaa kertaa konetta käynnisti ;) Eli lataa se sun akku täyteen ja lämmitä konetta vaikka kuumailmapuhaltimella tai hiusten kuivaajalla niin ei ole niin tiukka ;) Kuumailmapuhaltimen kanssa saa sit varoa ettet mitään muoveja sulattele :D


Kumma juttu kun akku just oli 14-15 tuntii latauksessa. Uus akku nii pitäis kai ladata vielä pidempään.

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1791 : 08.06.06 - klo: 15.04 »
No sitten se on kyl varmaan täynnä  :)  Koita ny vielä lämmittää konetta ennen ku koitat startata.
RB,the power of champions.

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Traxxas Revo
« Vastaus #1792 : 08.06.06 - klo: 15.04 »
sähkö autossa mulla oli akunkanssa ekalla latauksella silleen että ajoit 5sec sitten loppu potku piti ladata uusiks niin sit pelitti
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1793 : 08.06.06 - klo: 15.49 »
Niin...se uusi kone kun on tiukka niin se on vielä tiukempi jos sitä on ryypytetty liika :mrgreen: Akku täyteen,Lämmitä konetta,avaa tulppaa 1/2 kierrosta.

Vanhemmassa starttikapulassa se toinen valo ilmaisi sen että on "liikaa" vastusta ja starttaus lopetettiin..eli nestelukko,uutuuden tiukka kone jne...
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #1794 : 08.06.06 - klo: 18.56 »
Lainaus käyttäjältä: "maggonen"
Mullekin tuli REVO 3.3. Nyt kun se pitäis sisäänajaa  niin se ei lähe käyntiin. :cry:  Kun painan EZ-startin kapulaa niin se pyörittää moottoria alle sekunnin  ja sitten auto jää sirisemään. Kummatkin valot vielä palavat kapulassa.  Sitten muutaman sekunniin päästä motor valo sammuu ja auto menee ihan hiljaseks. :?:


Ei sitä saa startatakkaan kun muutaman sekunnin pätkissä ja varsinkaan jos startti pysähtyy poltat pahimmillaan starttimoottorin (Aivan sama kuin "oikeissakin" autoissa, ei missään nimessä saa yrittää väkisin).
Kaikki kolme Traxxasin konetta minulla on ollut niin tiukkoja jo uutena että lohkon / kannen esilämmitys on ollut pakko tehdä ensistartilla.
Ainakin meillä on ollut viimmepäivinä sen verta viileetä että turha yrittääkkään startata uutta konetta lämmittämättä sitä ensin, hirttää vaan suotta mäntä kiinni.
Kuumennappas kantta / lohkoa hiustenkuivaajalla esim (Jos ei kuumailmapuhallinta löydy) ja koitas sitten uudestaan.
Jos ei vieläkään lähde, katso että löpö on mennut kaasariin asti, jos ei niin ota ilmanputsari irti ja ja laita kaasariin 3-5 tippaa löpöä (Onhan polttoaineputki auki, siis se klipsi siinä).
Sitten putsari kiinni ja koneen esilämmitys ja uusi yritys....
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa jmfc

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1795 : 09.06.06 - klo: 21.11 »
Revo 3. 3 kysymys...Kaasarissa olevan sinisen kumitulppapäässä oleva vipu niin kuuluuko sen tulla kaasuervolta lähtevän joka säätelee kaasarin aukeavuutta niin siellä päässä on sellainen holkki niin kuuluuko tämä kaasarin sinisessä kumitulppapäässä oleva vipu mennä siihen holkin sisälle vai ei...vai jääkö tämä vipu sen holkin sisäpuolelle ?  Saiko kukaan kysymyksestä mitään selkoa vai menikö liian vaikeaksi?  :D

Poissa jmfc

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1796 : 09.06.06 - klo: 21.43 »
Siis selkeytys Revo 3. 3 kysymykseen  :shock:  ! ! Lyhyesti näin Revo 3.3 kaasarissa oleva vipu sinisen kumitulpan päässä ( Low speed needle säätö) niin siinä on vipu alaspäin niin kuuluuko tämä vipu tulla sen alapuolella olevan kaasaria säätelevän holkin sisään vai ei ? Ja tämä holkki löytyy kaasuservolta lähtevän ohjauksen päästä.

Poissa dope

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1797 : 09.06.06 - klo: 21.59 »
Toivottavasti tästä kuvasta löytyy vastaus:

Kuvassa on se vipu siellä holkin sisällä.

Poissa jmfc

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1798 : 09.06.06 - klo: 22.22 »
Jooh sisällähän se näyttää olevan...Kiitoksia avusta ! ! ! :lol:

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1799 : 10.06.06 - klo: 14.59 »
Mites toi ohjaus servon laitetaan kiinni autoon? Ite jouduin ottaa radio kotelon irti, että sain laitettua ohjaus-servon paikalleen, mutta sitä servoa ei saa ruuvattua kiinni kun en tiiä mitkä ne vastakappaleet siellä alla on, eli en voi löytää niitä vastakappaleita ennen kuin tiedän minkä näköset ne on :oops: Mitä hyötyä siitä servojen ja vastarin välillä olevasta opti drive modulista on, tarviiko käyttää ja onko toi hyödyllinen :roll:  :?:
- Tapsa