Ny on sitten sisäänajot suoritettu ja vähän säätöjäkin haettu.
Pulen litran ajon jälkeen kone on puhdas kuin uutena eikä minkäänlaisia vuotoja taikka kosteutta ilmene (Ei edes kaasuttimen haitarikumin välistä, vaikka on tiivistämättä).
Auto keulii ainakin nurmikolla todella helposti, jos se jotakuta kiinnostaa (Joillekkin vaan
niin tärkee "juttu"), kakkosen vaihdon yhteydessäkin keula vielä satunnaisesti nousee pystyyn vaikka kyseessä on pidempi runko ja pitkät välitykset (Alusta on säädetty ratakorkeudelle, siis tukivarret vaaka-asennossa).
Kone on todellakin "jees" ja poistaa tehokkaasti ostohalut virikoneeseen (Jos ei välttämättä isolohkoa halua).
Pitkä välitys sopii kuin nenä päähän tuon 3.3 koneen kanssa, vääntöä ja tehoa on rutkasit enemmän kuin "vanhassa" TRX 2.5 koneessa, siksi vaihto kakkoselle sujuu niin ettei ole lainkaan ole uupumisen merkkejä!
Pikainen huomio että auto (Revo 3.3) on paljon vakaampi ja helpompi ajaa (Varsinkin mutkissa rauhallisempi) kuin vanha lyhyt malli, mutta tuo yli 70km/h huippunopeus alkaa olla jo liikaa tällekkin monsulle....
Nyt tarvitseekin seuraavaksi säädellä vähän pyöränkulmia, jospa se siitä rahoittuisi.