Kirjoittaja Aihe: Traxxas Revo  (Luettu 922817 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1920 : 02.07.06 - klo: 19.47 »
Pitää tarkistaa kytkimen jouset :|
- Tapsa

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1921 : 02.07.06 - klo: 19.58 »
Ei se nyt hemmetti oo kytkimessä vika jos auto eteenpäin lähtee kun on kaasari puolillaan auki... Järjenkäyttö on sallittua :wink:

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1922 : 02.07.06 - klo: 20.08 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
Ei se nyt hemmetti oo kytkimessä vika jos auto eteenpäin lähtee kun on kaasari puolillaan auki... Järjenkäyttö on sallittua :wink:


Saa laittaa aika jäykät jouset ettei lähde  :mrgreen: .
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1923 : 02.07.06 - klo: 20.13 »
En ole avannut kytkintä.
- Tapsa

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Traxxas Revo
« Vastaus #1924 : 02.07.06 - klo: 20.16 »
voi v*ttu mä sanon johan oot monta kertaa sanonu että se kaasari on millin auki eikä puolillan PÄÄTÄ JO!
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1925 : 02.07.06 - klo: 20.19 »
Se on millin auki edelleen, ei oo yhtään hauskaa ainakaan mulla.
- Tapsa

Poissa hondacbr

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1926 : 02.07.06 - klo: 20.33 »
en ole lukenut topikkia läpi ja en aio lukea. Oletko ajanut autolla? jos olet mitä teit että se ei käy enää? tulppa mennyt? muuten vaan käsi näiden kanssa? mitä?
Ilmeisesti sua on yritetty auttaa monella eri tavalla, jos et käsitä mitä sulle on yritetty neuvoa niin älä tee autolle enää mitään vaan suuntaa jonkun semmoisen ihmisen tykö joka osaa. Ei se voi olla noin hankalaa.
Mikäli auto on tomssonin vanha niin se ei ole ollut rikki tai viallinen kun olet sen saanut vaan lähes uusi ja hyvin pidetty.
Hyvä meininki syö kalustoa

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1927 : 02.07.06 - klo: 20.44 »
Käsitän mitä mulle on neuvottu. Miten olisin voinu pystyy ajamaan jos auto liikkuu itestään ilosesti jos maahan pistää eikä ees tartte vaivautua laittamaan kaasua päälle, linkit ON tietääkseni kunnossa nyt kun on kattonut, kurkku ON 1 millin auki niinku pitääki neutraaliasennossa, tulppa ON ehjä kun saan kuitenkin käyntiin, tyhjäkäyntiruuvista en tiiä mitään, eikä sillä kai oo välii miten se on jos kukaan ei kerran oo huomauttanu siitä ja Tomsson mainitsi että se oli hyvin säädetty, ja en oo koskenu siihen, ymmärrän mitä kaikki täällä kysyy multa eikä sitä pidä kyseenalaistaa jos oon osannu tarkistaa miten noi kysytyt asiat on, eli tyhjäkäyntiruuvia ja kytkintä lukuunottamatta oon tarkistanu kaikki kysytyt asiat, tulppaa ei kuitenkaan tarvitse tarkistaa jos saan käyntiinkin.
- Tapsa

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Traxxas Revo
« Vastaus #1928 : 02.07.06 - klo: 22.00 »
Avaa se kytkin, sieltä se vika löytyy :wink:

PoisonHeart

  • Vieras
Traxxas Revo
« Vastaus #1929 : 02.07.06 - klo: 23.08 »
Mulla oli kytkimen jousi nasahtanut poikki ja sen takia se liikku itekseen se (siis otti juuri sen verran jousesta kiinni)... Tarkista kytkin ja sen osat

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1930 : 02.07.06 - klo: 23.16 »
Siis liikkuu itsekseen. Mutta miten lujaa? Huutaako moottori kovilla kierroksilla?
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1931 : 02.07.06 - klo: 23.19 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Avaa se kytkin, sieltä se vika löytyy :wink:
Mutta kun ei löydy, jos auto on lähtenyt kytkin ehjänä, ja tämä avuton jamppa ei ole edes käyntiin autoa saanut niin miten mahdollisesti voi olla rikki kytkin rikki??Homma on nyt nähtävästi tapsasta kiinni... Älä nyt alaa mitään avaamaan siitä, vie se nyt jo sille ketä osaa homman kun ei sulta näytä onnistuvan touhu vaikka sitä ollaan 2 sivua väännetty rautalangasta  :roll:
RB,the power of champions.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1932 : 02.07.06 - klo: 23.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Avaa se kytkin, sieltä se vika löytyy :wink:
Mutta kun ei löydy, jos auto on lähtenyt kytkin ehjänä, ja tämä avuton jamppa ei ole edes käyntiin autoa

Siis saan helpostikkin käyntiin, sitähän mä oon hokenu! Ei mitään muuta ongelmaa kuin se, et auto ei pysy paikallaan!
- Tapsa

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1933 : 02.07.06 - klo: 23.36 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Avaa se kytkin, sieltä se vika löytyy :wink:
Mutta kun ei löydy, jos auto on lähtenyt kytkin ehjänä, ja tämä avuton jamppa ei ole edes käyntiin autoa

Siis saan helpostikkin käyntiin, sitähän mä oon hokenu! Ei mitään muuta ongelmaa kuin se, et auto ei pysy paikallaan!
Koita laittaa tyhjäkäyntiä pienemmälle, jos vaikka pysäis ;)
RB,the power of champions.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1934 : 02.07.06 - klo: 23.37 »
Vois laittaa.
- Tapsa

Poissa Dustbin

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/dustbin/kuvat/
Traxxas Revo
« Vastaus #1935 : 02.07.06 - klo: 23.41 »
Kytkinjousi poikki ja kytkinpala pääsee ottamaan kytkinkelloon kiinni ilman vastusta.

Mulle kävi niin viimeksi tänään ja oireet samat...
XRAY T1FK'05 + SS8.5 PRO, HoBao Hyper 7 + V-spec

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1936 : 02.07.06 - klo: 23.45 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Vois laittaa.
Millasilla kierroksilla se käy nyt?Kyllä se käynnissä pysyy ilman hirveetä meteliäkin  :wink:
RB,the power of champions.

PoisonHeart

  • Vieras
Traxxas Revo
« Vastaus #1937 : 03.07.06 - klo: 00.00 »
Sillon kun se kytkin jousi meni mulla poikki, auto liikku sellasta reipasta kävely vauhtia tasaisella eikä kone huutanut. Normaali tyhjäkäynnillä. Vai voiko olla että palat on jumiutuneet kytkin kelloon ja se ottaa heti käynnistettyä kiinni? Osta uus kytkin sen jälkeen jos joku pätevä ei löydä vikaa.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1938 : 03.07.06 - klo: 00.00 »
Kovilla kierroksilla.
- Tapsa

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1939 : 03.07.06 - klo: 00.10 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Kovilla kierroksilla.
Tietenkin se kytkin alkaa ottaa kiinni ku on isot kierrokset  :mrgreen:
RB,the power of champions.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1940 : 03.07.06 - klo: 06.27 »
Laskeeko koneen kierrokset kun painat jarrua? Jos muuttuu, niin sul on edelleen ne linkit päin tervettä.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1941 : 03.07.06 - klo: 07.13 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Kovilla kierroksilla.


Niimpä niin,"piipiti piipiti,avaa se kytkin mussuti mussuti"NO JOS SE KONE HUUTAA NIIN KAI SE KYTKIN SILLOIN OTTAA KIINNI!

Eli vika on joko linkissä tai koneen säädöissä.Ota kuva linkeistäsi ja kaasarin kurkusta.Kurkusta kuva sillai et ilmanputsari on poies ja että näkyy se kurkku,ja sillai et virrat on päällä.3 kuvaa mielellään,1kpl neutraalilla,1kpl jarru päällä ja 1kpl kaasu täysillä.

Ilman näitä emme piuhoja pitkin sinua voi kovin tarkasti auttaa.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa auvo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1942 : 03.07.06 - klo: 11.21 »
Ja pieni videoclippi koneen käynnistyksestä ja sen käynnistä
*HongNor X2CR-E*Losi SCTE*

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1943 : 03.07.06 - klo: 11.54 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias V"
Laskeeko koneen kierrokset kun painat jarrua? Jos muuttuu, niin sul on edelleen ne linkit päin tervettä.

Laskee kierrokset, eli näyttäs olevan linkit päin tervettä.
- Tapsa

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1944 : 03.07.06 - klo: 12.10 »
Lainaus käyttäjältä: "auvo"
Ja pieni videoclippi koneen käynnistyksestä ja sen käynnistä

Voin kertookkin ihan sanallisesti: kun starttaan koneen, niin se lähtee ilmoisesti käyntiin ja kytkin ottaa heti kiinni, koska moottori on kovilla kierroksilla käynnistyksestä lähtien, ja renkaat siis pyörii mukavaa vauhtia. Mitä muuta haluat tietää? Kaasarin kurkku on 1mm auki neutraaliasennossa. Kytkin ei taida kyitenkaan olla rikki, jos tomsson sanoi että kaikki kamat oli EHJIÄ kun lähetti, ja tyhjäkäyntiruuvi oli TARKKAAN SÄÄDETTY, enkä ite siihen ole koskenut. Oon säätänut ainoastaan alaneulaa, en muuta (sen ansiosta kone pysyy käynnissä).
- Tapsa

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Traxxas Revo
« Vastaus #1945 : 03.07.06 - klo: 12.28 »
Sitten toi saattaisi olla ilmavuoto jos kone käy kovilla kierroksilla ja luisti on normaalisti raollaan :roll:

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1946 : 03.07.06 - klo: 12.32 »
Keskitä kaasutrimmi, ota servosarvi pois paikaltaan ja sen jälkeen vedä kädellä kaasulinkkiä(totea samalla linkin herkkä toiminta) niin että kaasu menee kiinni ja lykkää sarvi takaisin servoon. Jos ei juuri siitä löydy koloa, niin viereiseen ja hienosäätö trimmillä. Nyt kun pumppaat jarrua, niin kaasarin ei pitäisi liikkua. Yhtään. Jos liikkuu, niin tutki linkistön herkkyys. Ja sen muovihaarukan toiminta myös, joka tulee kaasuttimeen kiinni, ettei takeltele.

Mitä tuohon tyhjäkäyntiruuvin kohdallaan olemiseen tulee, siltä pohjalta niin väitän että se kävi mulla tallin lattialla tyhjiä puolitankkia, ilman servoja :) Mutta jos tosiaan niin on että käy liian lujaa vaikka kaasu on varmasti kiinni niin kyllä se sillon hieman suurella kai on, ei muuta kuin kokeile avata tyhjäkäyntiruuvia.
allekiroitus

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Traxxas Revo
« Vastaus #1947 : 03.07.06 - klo: 12.35 »
Kuinkas paljon ja mihin suuntaan alaneulaa on säädetty??
Ettei vaan olisi liian piikillä alaneula....
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa Gerbiili

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1948 : 03.07.06 - klo: 12.36 »
http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=78761

Siinä on linkistön kuva. Tuolleen se toimii ainakin minulla trx2.5r koneen kanssa..
Powered by: Robitronic etc (Drift/Rally) and tamiya tlt-1 scale crawler

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Traxxas Revo
« Vastaus #1949 : 03.07.06 - klo: 12.37 »
ainakin sen perusteella mitä tapsa on mesessä sanonu niin ei ois kyllä piikillä.   gasoa roiskuu reilusti ulos ..  joten kääns pikkusen laihemmalle
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR