Kirjoittaja Aihe: Traxxas Revo  (Luettu 922868 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1980 : 05.07.06 - klo: 22.23 »
Missähän päin oikein asustat? , jos tosta Muumilaaksosta joka on sun käyttäjätiedoissa voi päätellä niin se viittais Naantaliin ja Turussa on ainakin asiansa osaavia harrastajia vaikka kuinka paljon eli painu sinne Jyrkkälän radalle sen Revos kanssa niin uskoisin et apu löytyy.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1981 : 05.07.06 - klo: 22.27 »
Asun siuntiossa. et varmasti tiedä missä se on. Turkuun öbaut 70km, helsingin keskustaan n.60km.
- Tapsa

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1982 : 05.07.06 - klo: 22.43 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Lainaus käyttäjältä: "AK-78"
tapsa92, et sattumoisin löydä ketään, joka voisi laittaa autosi kuntoon? Kun vaikuttaa, ettei täällä annetut vinkit mene perille ja toisekseen alkaa ilmestyä turhia kommenttejakin tänne.

Sitäpaitsi auto on muuten kunnossa, paitsi toi sammuu aina eikä se johdu siitä että se olisi laihalla. Meen toiselle foorumille kysymään neuvoja, kun tän foorumin irc. kanavallakin MatiasV haukku mua et oon pihal kun lumiukko, ei kuulosta kauheen mukavalta, vai mitä mieltä sä oot asiasta?!! Sitäpaitsi mä oon yrittäny aina olla asiallinen täällä.
No sä kyllä oletkin vähän nyt pihalla  :roll:
RB,the power of champions.

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1983 : 05.07.06 - klo: 22.45 »
.. eli tuo Muumilaakso on joku teidän paikallinen juttu???. Mut ota se Revo mukaan ja mene vaikka sinne Jyrkkälän tai Lavangon radalle joku ilta, kun matkaa ei ole tuon enempää ja uskoisin et joku asiansa osaava laittaa sen Revon säätöihin ja antaa samalla pari vinkkiä tulevaisuutta ajatellen...

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1984 : 05.07.06 - klo: 23.58 »
Ok.
- Tapsa

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1985 : 06.07.06 - klo: 00.09 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Lainaus käyttäjältä: "AK-78"
tapsa92, et sattumoisin löydä ketään, joka voisi laittaa autosi kuntoon? Kun vaikuttaa, ettei täällä annetut vinkit mene perille ja toisekseen alkaa ilmestyä turhia kommenttejakin tänne.

Sitäpaitsi auto on muuten kunnossa, paitsi toi sammuu aina eikä se johdu siitä että se olisi laihalla. Meen toiselle foorumille kysymään neuvoja, kun tän foorumin irc. kanavallakin MatiasV haukku mua et oon pihal kun lumiukko, ei kuulosta kauheen mukavalta, vai mitä mieltä sä oot asiasta?!! Sitäpaitsi mä oon yrittäny aina olla asiallinen täällä.
No sä kyllä oletkin vähän nyt pihalla  :roll:

Ai, kiitos nyt sullekkin tosi paljon kun kerroit ton saman. Voinhan mä olla oikesti pihalla, mutta ei se oo hauskaa kuulla jonkun toisen suusta kuin oman. En oo ainoo joka on kysynyt neuvoja täällä, jos oot huomannu. Vai eikö täällä saa kysyä neuvoja muut kuin aloittelijat?? Oon osannut kylläkin säätää noitten neuvojen avulla autoa, jos et sitä tiennyt. Auto on nimittäin melkein jo kunnossa. Se ei ole mun syy, jos en ole polttisten kanssa ennen pahemmin touhunnut, eli oon siis aloittelija, en osaa säätää vielä hyvin konetta, joten kysyn neuvoja täältä. Yritän kuitenkin olla asiallinen :roll: En kuitenkaan enää jatka OT:ta, vaan yritän kirjoittaa asiallisia viestejä.
- Tapsa

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1986 : 06.07.06 - klo: 01.01 »
Mitä ihmettä vedät pultit tosta, harva aloittelija onkaan perillä asioista ku auton saa nenän eteen  :mrgreen:  Ja ite kysyit et mitä mieltä oot tosta asiasta, mut ilmeisesti tarkotit et onko se kilttiä sanoa että oot pihalla  :lol: Ite en kyl näe mitään ilkeetä siinä jos sanoo että joku on pihalla, varsinkin jos se on oikeesti niin... Ei mua haittaa vaikka menisin lentokoneen ohjaamoon vääntelemään vipuja ja ryssin sen pusikkoon ja joku sanoo et oon pihalla, koska se osuis asian ytimeen  :wink:  Eli voitko sitten itse sanoa, että oot täysin perillä asioista jos et pihallakaan ole?
RB,the power of champions.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1987 : 06.07.06 - klo: 07.09 »
Niin..kyllä me vinkkejä on täällä annettu,mutta jokseenki jäi semmonen kuva että ei perille menny..

Auto sammuu,

-liian laihalla
-liian rikkaalla
-liian alhainen tyhjäynti
-lämmöt liian korkeat(ylin)
-tulppa pimentymässä
-vuotoja jossain

Selvittele siitä.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1988 : 06.07.06 - klo: 07.21 »
Itselläni myös oli alussa ongelmaa sisäänajon jälkeen Savagen kanssa. Lähti käyntiin mutta sammuili. Säädöistä se oli ainakin omalla kohdallani kiinni, se kun on niin pienistä säädöistä kiinni tuo käynnissä pysyminen kiinni. Hankalaa olisi ollut harrastuksen aloittaminen ilman osaavamman kaverin apua. Nyt alkaa jo sitten säätö sujumaan itsenäisestikin. Joten jos vain pääset tuon muutaman kymmenen kilometriä jotenkin muiden harrastajien luo, niin kannattaa mennä. Helpottuu harrastuksen aloittaminen huomattavasti, eikä jää kakka maku suuhun ;).
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa maggonen

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1989 : 06.07.06 - klo: 16.03 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Lainaus käyttäjältä: "AK-78"
tapsa92, et sattumoisin löydä ketään, joka voisi laittaa autosi kuntoon? Kun vaikuttaa, ettei täällä annetut vinkit mene perille ja toisekseen alkaa ilmestyä turhia kommenttejakin tänne.

Sitäpaitsi auto on muuten kunnossa, paitsi toi sammuu aina eikä se johdu siitä että se olisi laihalla. Meen toiselle foorumille kysymään neuvoja, kun tän foorumin irc. kanavallakin MatiasV haukku mua et oon pihal kun lumiukko, ei kuulosta kauheen mukavalta, vai mitä mieltä sä oot asiasta?!! Sitäpaitsi mä oon yrittäny aina olla asiallinen täällä.
No sä kyllä oletkin vähän nyt pihalla  :roll:

Ai, kiitos nyt sullekkin tosi paljon kun kerroit ton saman. Voinhan mä olla oikesti pihalla, mutta ei se oo hauskaa kuulla jonkun toisen suusta kuin oman. En oo ainoo joka on kysynyt neuvoja täällä, jos oot huomannu. Vai eikö täällä saa kysyä neuvoja muut kuin aloittelijat?? Oon osannut kylläkin säätää noitten neuvojen avulla autoa, jos et sitä tiennyt. Auto on nimittäin melkein jo kunnossa. Se ei ole mun syy, jos en ole polttisten kanssa ennen pahemmin touhunnut, eli oon siis aloittelija, en osaa säätää vielä hyvin konetta, joten kysyn neuvoja täältä. Yritän kuitenkin olla asiallinen :roll: En kuitenkaan enää jatka OT:ta, vaan yritän kirjoittaa asiallisia viestejä.

Älä ny rupee vetää herneitä nenää juuzmon puheista.  Ja saman vois sanoo hokellekin... :mrgreen:  

Sori OT.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1990 : 06.07.06 - klo: 16.34 »
Vedänpä jos täällä vaan haukutaan mua.
- Tapsa

Poissa maggonen

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1991 : 06.07.06 - klo: 17.00 »
Ei Juuzmo sua varmaankaan haukkunu.  Ja sää kyllä pärjäät ihan hyvin jos tää on sun eka polttis.  Tai ainakin yhtä hyvin kun mää ja mun isä yhteensä viime vuonna. :wink:  Tai sitten se johtuu siitä että meillä oli kyoshon kone...  Jokainen alottelija on pihalla polttomoottorin säätämisestä aluks (ellei oo muuten tehny jotain moottoreihin liittyvää).  Säätämisen oppii tuntemaan ajan myötä.  Kuuntelee vaan autoo ja voi heti sanoo että mihin sunntaan mitäkin ruuvii käännetään. :wink:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1992 : 06.07.06 - klo: 17.04 »
Otetaas ny osaa sitten tähänkin kun kerta nimi taas mainittiin...

Elähän sie Tapsa ota niin rankasti.
Jos sanotaan että joku on pihalla niin se ei ole haukkumista (kuten joku jo ylempänä sanoikin).
Pihalla oleva ihminen on siis henkilö joka ei ymmärrä jostain asiasta lähestulkoon mitään, tai ei vaan tajua jotain asiaa.
Ei siis haukkumista koska näinhän tässä on nyt näyttänyt olevan että et ymmärrä koneen säädöistä lähestulkoon mitään, ja ymmärryksessäkin on ollut välillä pientä parantamisen varaa.

Mutta mitä sitten. Ei jokainen ole seppo syntyessään, ja tyhjästähän tässä on jokainen lähtenyt.

Eli rauhotutaanpas nyt vaan... eiks jeh  8)

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Traxxas Revo
« Vastaus #1993 : 06.07.06 - klo: 17.23 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Eli rauhotutaanpas nyt vaan... eiks jeh  8)


hah :lol:

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1994 : 06.07.06 - klo: 17.54 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Mutta mitä sitten. Ei jokainen ole seppo syntyessään, ja tyhjästähän tässä on jokainen lähtenyt.
Mä en aatellu olla seppo vanhanakaan :mrgreen:

Näin sitä vaan kaikki tekee virheitä :lol:

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1995 : 06.07.06 - klo: 18.20 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"

Näin sitä vaan kaikki tekee virheitä :lol:


Se on sanonta tuokin ;). Tuskin virhe. Mutta palataampa aiheeseen  :roll:
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1996 : 06.07.06 - klo: 18.36 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
Mä en aatellu olla seppo vanhanakaan :mrgreen:

Näin sitä vaan kaikki tekee virheitä :lol:


HAHA... Ai joku meni noin helppoon...
Ei ollu mikään virhe  :wink:

Poissa dope

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1997 : 06.07.06 - klo: 20.36 »
Kolme päivää radalla ja tässä kuvia:




Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1998 : 06.07.06 - klo: 21.00 »
Miks et vetäny keulaa alas?

Sehän tapahtuu painamalla jarrua  :wink:

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1999 : 06.07.06 - klo: 21.13 »
Mitä tolle takarenkaalle tosa vikassa tapahtuu? :)  se on meinaan "vähän" vinossa :lol:

Poissa dope

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2000 : 06.07.06 - klo: 21.21 »
Jarruahan minä painoikin ja se teki etuperinvoltin joka meni "hieman" yli ja
takatukivarsihan tuossa kömmissä paukahti.
Täytyy kyllä sanoa että revo rokkasi radalla.
Mitään ongelmaa ei ollut ja ennätyksiä rikottiin.
Nyt laittoin Sabelta tukivarsi setin tilaukseen vastaavien tapauksien varalle.

Mika R

  • Vieras
Traxxas Revo
« Vastaus #2001 : 06.07.06 - klo: 21.24 »
Minkä ennätyksen rikoit ?  :lol:

Poissa dope

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2002 : 06.07.06 - klo: 21.30 »
Pisin aika kun mitään ei hajonnut :D
Ei vaitiskaan vaan oma henkilökohtainen kierros ennätys.
Ah kun tuntui hyvältä...

Mika R

  • Vieras
Traxxas Revo
« Vastaus #2003 : 06.07.06 - klo: 23.23 »
Mikä ettei  8)

Poissa mitmit

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2004 : 09.07.06 - klo: 00.10 »
Lainaus käyttäjältä: "dope"
Kolme päivää radalla ja tässä kuvia:






missääss toi rata sijaitsee? 8)
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

Poissa dope

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2005 : 09.07.06 - klo: 15.28 »
Iinatissa.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2006 : 10.07.06 - klo: 19.14 »
Jee sain revon toimimaan, nyt ei sammu enää, pääsi kunnolla jo ajamaan :) Se on vaan vähän vaisu, se ei kulje kauhean lujaa :?
- Tapsa

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2007 : 10.07.06 - klo: 19.41 »
Ettei ois liian rikkaalla edelleen ? Ulvooko kone kunnolla täydellä kaasulla, vai röpeltääkö ?
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2008 : 10.07.06 - klo: 19.45 »
Ulvo.
- Tapsa

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2009 : 10.07.06 - klo: 19.46 »
Booaako kone täydellä kaasulla vai röpöttääkö?
Jos booaa niin liian laihalla mutta jos röpöttää niin on rikkaalla...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho