Kirjoittaja Aihe: Traxxas Revo  (Luettu 922439 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa JoniJ

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2880 : 01.08.07 - klo: 11.14 »
Keskidiffin voit hankkia Suomesta mutta pitää olla aika tuuri että takajarrukitin Suomesta bongaat.
Ainoa myytävänä oleva takajarru kit jonka olen nähnyt Suomen kaupoissa on nyt minulla, käyttämättömänä tosin kun en sitten ostanutkaan keskidiffiä, niin jäi tarpeettomaksi.

Hobbylinna Espoon liikkeessä on lojunu jo vaikka kuinka kauan 2 keskidiffiä vaikka ne ei traxxassin osia periaatteessa myy mutta sieltä ne vielä löytyy luullakseni.

Eli siis tarvitset ainoastaan #rear brake kitin# diffin lisäksi.
Jos uskallat tilata Jenkkilästä niin Suosittelen kokeilemaan tällasta uutta kauppaa:
impaktrc.com
Kauppa on erikoistunut Revon ja Jaton tuunauksen, itse olen jo tuolta tilannut revon osia ja perille tulivat ihan ajoissa.
Hinnatkin ovat melkeinpä huokeimmat kuin muuaalla jenkeissä.


Kävin tuolta impaktrc:stä katselemassa noita keskidiffijuttuja -> siellä lukee että tuota takajarrupakettia varten ei  onnistu suoraan Revo 2.5:een vaihdelaatikkoon liittäminen, vaan pitää hankkia uudemman Revo 3.3:sen laatikon kuoret. Lisäksi Traxxaksen sivuilla näkyy olevan tieto että näiden lisäksi pitää hankkia vielä uusi akseli takadiffin ja laatikon väliin... Ilmeisesti on tullut uusi keskidiffi vanhan tilalle?
Revo 2.5, keupasen keukeu ja kyllä kulukoo.
 2xUltima ST GP team infinity rtr18

Mika R

  • Vieras
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2881 : 01.08.07 - klo: 11.25 »
Hyvä Hotti  :grin:

Hyvinhän sillä (Revolla) kisoissa pärjää, jopa minä sain keskivertotuloksen Tampereen kisoissa Truggyjä vastaan.
Tosin kierrosajat oli huonoja, mutta kun yritin pääasiassa vain pysyä oikeinpäin ja pyörillään niin pitkälle silläkin jälleen pääsi.  :wink:

SIIS olitko se sinä sillä Revolla? Olispa pitänyt katsoa tarkemmin kuka sitä ajaa, eipä jäänyt naama mieleen.

Mutta todellisuudessa olit pahasti jaloissa koko ajan ja vaikka kuinka toiveissa olisi niin Revolla ei pärjää. Erään kuskin kanssa puhuttiin erän jälkeen että olipa siinä Revossa väistelemistä. Sorry vaan mutta näin on. Minusta on hieman hassua luoda toisenlaista mielikuvaa täällä forumilla niille jotka eivät olleet mukana todistamassa. Tietty kiva että osallistuu.





Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2882 : 01.08.07 - klo: 11.56 »
No voi terveys  :grin:

En ollut minä enkä tule olemaankaan :grin:Revosta tulee minulle ihan puhdas offroad huvittelu laite..radalle vien sen joskus muiden kiusaksi,mutta en kisaamaan.Ja vain lähi radoille mikäli ne joskus valmistuu.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Mika R

  • Vieras
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2883 : 01.08.07 - klo: 14.41 »
Ei kun mä tarkoitin tuota hermannia noihin kisoihin liittyen.

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2884 : 01.08.07 - klo: 17.43 »
Eli vaikka Revolla ei missään pärjääkkään ja radallakin se on vain Buggykuskien jaloissa, niin silti ihan uhallakin olen siihen paremmin rata-ajoon sopivia gummeja hommaamassa  :grin:

Eli lähinnä kaipaisin kommenttia porukoiden käyttämistä eri vaihtoehdoista. Eniten tässä mietityttää pitäisikö hypätä suoraan 23mm hexeihin ja 40-sarjan nakkeihin (Bow Tie, Crime Fighter, Mulcher) + vanteisiin (Velocity) vai ottaisiko 17mm joihin passaavia palikoita voisi sitten mahdollisesti hyödyntää tulevan Truggyn kanssa. Selailin posteja ja jotkut olivat jopa sitä mieltä että 23mm ei olisi kestävyydeltään hyvä vaihtoehto, ellei sitten sijoittaisi 100USD johonkin hipo-sarjaan. Toinen juttu on sitten 40-sarjalaisten paino. Joku mainitsi että setti painaisi tuplaten sen mitä Revon vakiot  :huh: Onko kellään kokemuksia noista Bead Lock vanteista ? Tekeekö mitään ?

-m
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa mitmit

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2885 : 01.08.07 - klo: 18.39 »
Beadlock vanteet on hyvä vaihtoehto jos rahaa on.
Esim. maximizer tekee ihan MT sarjan beadlock-vanteita.
http://www.impaktrc.com/product_info.php?cPath=28_30_71&products_id=731&osCsid=2158d9a58ee9451ccf5969a479b7654f
Ja todella suosittelen noita 17mm hexejä (kevyemmät, luotettavammat, enemmän ja parempia vannevaihtoehtoja).

Itse käytän revossani 17mm hexejä eikä ole moitteen sijaa.
Ja jos päädyt 17mm hekseihinb voi myydä sulle maxxpallet offset levyvanteilla ja käyttämättömät panther lp komodot samanlaisilla vanteilla ja upgrade vannetarroilla.
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2886 : 01.08.07 - klo: 18.40 »
Haudi hou...revo kotona...sähköt kiinni(ostin siis ilman sähköjä).Vielä parit hieno säädöt ja sit kuplan kopalle väriä.Jokseenkin tuttu laite,tosin tulihan aiemman 2.5 mallin kanssa vietettyä unettomia öitä :laugh:Diffit jos jaksas viel tänään käyttää auki ennen ajoja ja laittas sinne kunnon öljyt..aiemmassa 2.5 mallissa öljyä oli juuri ja juuri havaittava määrä tehtaalta.

Poinas.Itse aiemmalla revolla ajellassa ajoin 40series bowteillä ja oli ihan ok...huippu renkaat revoon jos on kiintee pintanen rata..irtopinnalla hiukan liian liukkaat.Kokeiles hpi:n nubzeja..ovat 17mm hexalla ja mahd käyvät myös truggyyn jos sen hankit.Suosittelen 17mm hexaa koska valinta ja tuotteen saatavuus on paljon helpompaa tällöin.

Edit:joo siis revossani oli aikoinaan 17 ja 23mm hexat eikä kummissakaan ollut todellakaan kestävyys ongelmaa.Ainoa mikä ei kestä on vakio hexa..pettää kovemmassa rytkeessä taatusti.Nykyiseen tulee 40 series moabit med 23mm hex.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa mitmit

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2887 : 01.08.07 - klo: 18.57 »
Ja ottakaa huomioon että axialilla ja prolinellä on vanteita jotka on 17mm hexalla ja 40series kumeille.
http://www.impaktrc.com/product_info.php?cPath=28_30_71&products_id=837

http://pro-lineracing.com/proline.html
Prolinen sivuilta voi bongata 40series wabashit jotka on 17mm hexeille.
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2888 : 02.08.07 - klo: 01.33 »
Mitä teen kun revon 23mm hexan mutterit aina löystyy ja lentää pitkin teitä ? Ei tuu muita keinoja mieleen saada pysymään paikoillaan kuin ruuvilukite...
 <<<----Kiitos vastauksista etukäteen----<<< !
 :police:
« Viimeksi muokattu: 02.08.07 - klo: 01.36 kirjoittanut tapsa92 »
- Tapsa

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2889 : 02.08.07 - klo: 01.37 »

SIIS olitko se sinä sillä Revolla? Olispa pitänyt katsoa tarkemmin kuka sitä ajaa, eipä jäänyt naama mieleen.

Mutta todellisuudessa olit pahasti jaloissa koko ajan ja vaikka kuinka toiveissa olisi niin Revolla ei pärjää. Erään kuskin kanssa puhuttiin erän jälkeen että olipa siinä Revossa väistelemistä. Sorry vaan mutta näin on. Minusta on hieman hassua luoda toisenlaista mielikuvaa täällä forumilla niille jotka eivät olleet mukana todistamassa. Tietty kiva että osallistuu.

Minäpä minä....
Hyvinhän se meni varsinkin minun ajotaidoilla ja kilpailukokemuksella.
Kuitenkaan en jäänyt nopeimmille kuin kierrokslla erässä (Miten siis voisin olla koko ajan jaloissa, käsittäkseni silloin ollaan vain kerran erässä), monet muut jäivät truggyilla jopa kaksi kierrosta nopeimmille, en siis ymmärrä miksi ei Revolla pärjäisi, eikös se lopullinen sijoitus sitten muka olekkaan mikään mittari auton kilpailukyvystä?
Eniten takkiin kylläkin tuli siksi (Varovaisen ajon lisäksi, radasta kun ei ollut kuin 2 tankillisen kokemus ennen kisaa) että pitoa renkaissani ei ollut tippaakaan ja kaarrenopeudet jäivät siksi normaalia paljon pienimmiksi, 40 series kokoiset renkaat keräsi puolen sentin savikerroksen pintaan ja oli kuin slicseillä olisi ajanut (Painoivatkin kuin synti).
Myöskin takkiin tuli siitä että jouduin käymään useammin tankilla kuin muut (Tankillinen kestää noin 5min), toisessa erässä tulin vielä viimmeisellä kierroksella tankille!
Täytynee harkita kyllä ainakin tankin vaihtoa isompaan ja ehkä tehokkaampaa konetta (Kone siis vakio TRX 3.3), tulee muuten turhan paljon tasoitusta väärään suuntaan truggyille. ;)
No kokemuksesta oppii, seuraavan kerran märälle kelille en ota noin tiuhakuvioisia renkaita.......
Turun hobao cupissa ajoin huomattavasti paremmin, toisessa erässä en jäänyt parhaassa kierrosajassa truggyille kuin 4sec!
Ja takuulla joku parempi kuski kuin minä pääsisi vieläkin lujempaa Revolla.....

PS Huutakaa sitä "latua" kun olette kierroksella ohittamassa, aina kuin ei voi tietää onko kilpailija samalla kieroksella, tosin yritin katsoa että jos joku tulee todella lujaa perään on se todennäköisesti varvaamassa kierroksella....




Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2890 : 02.08.07 - klo: 06.57 »
Tapsa...Ruuvilukitetta vaan...ei toinna kauheesti laittaa ja muutenkin mediumia eikä mitää hardia  :grin: Toinen mitä voi kokeilla on putkiteippi mutta lukite toimii.

Byythöwei:Mitä tulppia oletta käyttäneet 3.3 koneessa?
« Viimeksi muokattu: 02.08.07 - klo: 07.09 kirjoittanut Hotti »
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2891 : 02.08.07 - klo: 08.20 »
Byythöwei:Mitä tulppia oletta käyttäneet 3.3 koneessa?
O.S LC3 tulppia.....
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Migueel

  • Jäsen
    • Profiili
    • MSN Messenger
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2892 : 02.08.07 - klo: 08.25 »
Mut Maccoy mc-9 ka mc-8 käy....mc-9 medium ja mc8-cold....os lc3 hot....
Team Losi 8ight/STS/Spektrum/Proline
Miika "Junior" Hietanen

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2893 : 02.08.07 - klo: 08.54 »
Lc3 oli loisto tulppa vanhempaan revoon...eli onko yhtä passeli myös tähän uudempaan?

Prkl...taitaa sisäänajo haavet jäädä...ez:tin akku ei ota sisään kuin 1000mah..vaikka kapasiteetti on 3300..däääääm....Cycletetty jo 4 kertaa....noh..toisaalta taitaa alkaa satamaan taas vaihteeks...eli joutaa sitten vaikka koria maalailla.

Nimim: "tänään ei sada läheskään kuin eilen"
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2894 : 02.08.07 - klo: 11.06 »
Tapsa...Ruuvilukitetta vaan...ei toinna kauheesti laittaa ja muutenkin mediumia eikä mitää hardia  :grin: Toinen mitä voi kokeilla on putkiteippi mutta lukite toimii.

Byythöwei:Mitä tulppia oletta käyttäneet 3.3 koneessa?
Kiitos paljon vastauksesta ! Ei tässä muu auta kuin ostaa locktiten mediumia niin pitäisi jonkin aikaa pysyä mutterit paikoillaan.
- Tapsa

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2895 : 02.08.07 - klo: 17.32 »
Sinänsä outoa kun tuosta uudesta, .21TM koneesta ei löydy mitään tietoa....Sitä vaan että meneekä 3.3 revoon ilman big block settiä?Kone tulee mulle alkuviikosta...kokemuksia heti kun kerkeen ajamaan sisään.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2896 : 03.08.07 - klo: 09.40 »
Jep....oks noi fillarit nyt tarpeeks offit  :mrgreen: ?  :lol:
Koria vielä hiukan hioo ja parit reiät tekee niin eikun polttamaan.Takapuskuri pitää poistaa jos käyttää baja koria.





Edit:Ihan kiva maavara  :shocked:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2897 : 03.08.07 - klo: 10.25 »
siisti kori , niin ja sit olisko kellään ylimäärästä pakokäyrää joka tulee big block settin mukana olin vailla

Poissa bmwe21

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2898 : 03.08.07 - klo: 21.12 »
siisti kori , niin ja sit olisko kellään ylimäärästä pakokäyrää joka tulee big block settin mukana olin vailla

Pitääkö mun taas juottaa sulle joku käyrä :grin:
Savageismi on sairaus! Potilaalle heti typpioksiduulia...
 "On the eight day God raised boost"

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2899 : 03.08.07 - klo: 22.43 »
siisti kori , niin ja sit olisko kellään ylimäärästä pakokäyrää joka tulee big block settin mukana olin vailla

Pitääkö mun taas juottaa sulle joku käyrä :grin:


pitää tutkia löytyykö valmiita putken osia Ahlsell:ta tai edes sinne päin , mut ilmottelen kuin käy

Poissa T-MAXX äijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2900 : 04.08.07 - klo: 00.25 »
mist oot ostanu noi renkaat hotti?
Traxxas T-Maxx, HPI E10 Drifter, Kyosho Subaru Impreza, Kyosho J-3 Piper Cup, Duratrax Maximum ST Pro

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2901 : 04.08.07 - klo: 07.55 »
Sabesta.

Tosin korjataan nyt hieman speksejä.Eli nuo renkaat ei valitettavasti käyneet noille perus 40 series vanteille.Renkaat olivat siis Proline MOAB XL,ja tämä XL malli vaatii narrow beadlock vanteen, ja niitä taasen ei sabessa ollut kuin yksi pari.Tilasin saben tonilta perus moabit,mutta toni erehdyksessä laitttoi nuo XL mallit(tosin ei ollut tilatessa muuta puhetta kuin että laita 40S moabit).No niitä perus 40s moabeja ei sitten ollut joten eilen tuli vaihdossa prolinen 40S dirt hawgit.Uskon että noillakin löytyy etenemis kykyä.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa T-MAXX äijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2902 : 04.08.07 - klo: 23.01 »
hienolt auto näyttää :shocked:
Traxxas T-Maxx, HPI E10 Drifter, Kyosho Subaru Impreza, Kyosho J-3 Piper Cup, Duratrax Maximum ST Pro

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2903 : 06.08.07 - klo: 14.45 »
Jep, todella hieno "monster look" Baja korilla ja isoilla renkailla. :p
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2904 : 06.08.07 - klo: 15.02 »
Tältä näyttää nykyään oma Revo.



HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa savage23

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2905 : 06.08.07 - klo: 15.13 »
Kuinkas tolla raaskii ajella  :cheesy:
Rc18t FT
Futaba Savage x

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2906 : 06.08.07 - klo: 15.37 »
Raaskii sillä kevyttä ajoa, sitten vanha koppa kiinni kun ajetaan kunnolla.:tongue:
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2907 : 08.08.07 - klo: 17.41 »
Seuraavasta kuvasta kiitos kuuluu rc saben tonille:



Sisään ajamaan kerkeen ehkä viikon/2 viikon kuluttua...sitten kuulumisia koneesta.O.S. oli taas varma valinta...
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa s4m1

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2908 : 09.08.07 - klo: 08.20 »
Onko noiden pivot pallojen säätämiseen jotain ohjeistusta? Mistä tietää ettei ole liian kireellä eikä liian löysässä?

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #2909 : 09.08.07 - klo: 19.51 »
Kirreellä ne on sillon kun ahistaa ohjausta..löysällä taas kun "hölskyy"..Haet siitä välistä säädön,ettei ahdista eikä hölsky.
-Team lapsena liian vähän leluja-