Vaikka tässä pääasiassa onkin kyse TS kalustosta, totean:
-meillä ei kisakori ole harjoituksissa kiinni, kuin silloin kun on ajamaton kori testissä (=pyöräaukot leikattu oikein jne...)
-kisamoottori, ne "pirteimmät", vain kisojen allaolevissa treeneissä
-renkaat, ne ns. loppuunajetut harjoituksissa yleensä aina
-treenipaikasta riippuen, harjoitusauto erikseen (jos suuri rikkoontumisvaara, kisa-auto ei käytössä)
Miksikö? Se ainainen riesa, raha!
Mielialasta totean:
Vaikka olisi harjoituksissa autoa, akkuja, sekä renkaita ym:a myöden, kaikki viimeisenpäälle, niin sama kalusto jostain syystä kulkee kisoissa joitakin kymmenyksiä/sadasosia kovempaa!
Eiköhän se keskittyminen kisoissa ole niitä kuuluisia Alenin prosentteja! ( 110% )
Kovin mukavaahan se olisi aina laittaa jokaiseen radallemenoon uutta!
Kolikon toinen puoli, eipä sitten pienet eroavuudet olosuhteissa, ole kuskin mielenrauhaa "järkyttäneet"!
Mihinkä pääsisikään, jos olisi kunnon mekatsu.....