Tuli vähän siistittyä formulan johdotusta. Samalla vaihtui akku shorty malliseksi. Operaatiossa lähti painoa 42g.
Suurin osa painosta taisi lähteä johdoista.
Ennen: 1064g + kori 51g = 1115g
Jälkeen: 1022g + kori 51g = 1073g
Auto on Tamiya F104 Pro, johon vaihdettu #54331 ylädekki+sivuvaimennin sekä alumiininen moottoripukki. Sähköjen siistimisen yhteydessä moottorin ja akun johdot lyhenivät. 20cm sensorijohto vaihtui 12cm versioon. Turhaksi jääneet sivutelineet sähköille säästivät myös jonkun gramman.
Siirtäisi mielelläni akkua vielä sentin eteenpäin, mutta silloin akkuliittimet jäisi ylädekin alle. Mietin nyt jos ylädekin katkaisisi siitä kohdasta...
Ennen:
Jälkeen: