Tänään sain istutettua omaan Hyperiini Ossin FS-40S-C moottorin. Ongelmaa aiheutti lähinnä vauhtipyörä ja kytkin. Minulla oli varattuna moottoriin SPM-kytkin, mutta eipä se käynytkään koneeseen. Tosin, kunhan saan aikaiseksi sorvata akselin pätkän, niin senkin pitäisi istua moottorin kaveriksi. Moottorin mukana tuli iso, siis oikeasti iso vauhtipyörä, joka on kuulemma näiden moottorien kaverina hyvä. Sen kanssa oli vähän ongelmia, meinasi ottaa kiinni jarruun, vaikka pinionikin on 18 hampainen. Lisäksi vauhtipyörä menee pari milliä pohjan alle, eli ei hyvä. Muuten ei asennuksessa ollut ongelmia. Moottori näyttää todella pieneltä, korin ollessa paikoillaan kansi ei juuri tule korin ulkopuolelle, eli paljon pienempi kooltaan kuin kaksitahtiset, vaikka tässä on kuutiotilavuutta miltein tuplasti ( 0.40 ). Myös moottorin paino on kokoisekseen kohtuullinen, 323g. Saas nähdä, kuinka tuo moottori auto kuljettaa ja mikä on kulutus. Vielä puuttuu joitakin auton osia, starttiboksi, vastari ja akku. Vastaria lukuunottamatta kaikki on tulossa, jos vain Nikolla on osia hyllysä...
Edit, nyt se SPM-kytkin istuu koneeseen ja autoon nätisti, tulis vain ne loput osat... Kuvasta poiketen autossa ei ole kytkinkello enään teipillä kiinni :D eikä vetostarttia...