Eilen meni lähes koko päivä lavangossa opettelemassa rataa ja justiinsa hyppyreitä. Loikat meni miten sattuu, mutta välillä osu hyvinkin kohilleen. Senhän pitäis onnistua tasasesti kahella hypyllä koko hyppyrisarja.
Mitään ei ihme kyllä mennyt rikki, vaikka osumia tuli välillä todella kovaa (eturenkaalla alas yms).
Onnittelut Mugenille mestaruudesta. Aika tasasta vääntöö noin merkkien kannalta. 10 joukossa aika tasasesti Kyoshoa, Mugenia ja pari Cronoa ja Hobao. Eli kaikki tutut kärkimerkit edustettuina.
Kyosho kuskina täytyy tietysti mainita, että Kyoshoa oli neljä kymmenestä. Ei toki ensimmäisenä (kuten joku kohta muistuttaisi) vaan kolme seuraavaa. Tämä siis täysin omaa merkkiään puolustavan kuskin kommenttina.
Joo kahdella se onnistuukin.
Tällähetkellä näyttäis olevan varmin konsti hypätä se ns. kahdella lyhyellä, eli ei mutkaan asti vaan siihen tokavikaan kumpuun.
Tosta eturenkaalla alastulemisesta.
Tulitko kertaakaan alas niin että oli ohjaus täysin esim.vasempaan käännetty ja rysähti koko massa sille vasemmalle renkaalle ja suoraan vastakumpuun.
Tällähetkellä jokainen auto jonka olen nähnyt tulevan kyseisellä tavalla alas on kärsinyt jollain tavalla. Vähintään on saranatapit vääntynyt.
Näinpäs myös yhen Kyöstin josta pamahti alumiininen ohjauspala *skaks, vantti ja saranatappi mutkalle.
Itse olen saanut kyseisissä rysähdyksissä PCR PRO:sta ainoastaan pivot pallon mutkalle 1,8€ laaki ja vaihdossa ei kulu kun viisminuuttia ja muutama ärräpää##¤*.