Kirjoittaja Aihe: Vs: Nummelan lentokentän crossi ja asfaltti radat+ Lohjan vanha rata  (Luettu 76654 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 82juha

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Viikolla luvattu vettä ehkä to/PE toki saa mennä kunnostamaan rataa

Oisko ajajia huomenna iltasella?

Poissa Igis

  • Jäsen
    • Profiili
Kävin äsken paikalla lasten kanssa. Olihan nuo portaat hieman hasardit. Poikahan siitä jo tippui, mutta onneksi selvittiin parilla naarmulla  :shocked: Noh speden ohjaimiin pääsy karkoitti kyyneleet samantien :cool:

Korjaatko Raaseri tuon portaan vai otanko itse tykötarpeita mukaan? Voisin kenties huomenna tulla riippuen hieman aikataulusta - mihin aikaan?

Stampede 4x4

Poissa shark-18_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Enköhä minäki tuu huomenna ! :) Tosin ilman autoa koska noparissa häikkää .. Mitä tarvitaan ? Voin tuoda lankkua tai jtn ?

Poissa junttapave

  • Veteraani
    • Profiili
Aikanaan karting radan kupeeseen oli ja ehkä vieläkin on lupa. Silloinen vaikeus koski itse fk-radan laajennusta. Saatiinhan kunnalta luvat kaataa puut ja sanottiin että sen ku duunaatte. Ainoo vaan että ei ollu duunareita :)
VRCK|HOBAO HYPER 8.5|http://p1.foorumi.info/vrck

Poissa Jester

  • Jäsen
    • Profiili
Just Juhan kanssa juttelin ni Jukka on menossa (yrittää kerkee) juttelee sen karting radan jonkun tyypin kaa et onko sinne ees mahollista saada tehtyy missään määrin järkevää rataa.. ja toinen mitä toi Juha puhu ni tuskin se rata tarvii mitään ympäristölupia niin kauan ku on sähköautoille.. katotaan nyt mitä tää tuo tullessaan. Kyl mä ainakin sit teen ku tietää minne se kunnollinen rata on tarkotus tehä..
Losi TEN SCTE 2.0 - Team Associated B4

Poissa 82juha

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kävin äsken paikalla lasten kanssa. Olihan nuo portaat hieman hasardit. Poikahan siitä jo tippui, mutta onneksi selvittiin parilla naarmulla  :shocked: Noh speden ohjaimiin pääsy karkoitti kyyneleet samantien :cool:

Korjaatko Raaseri tuon portaan vai otanko itse tykötarpeita mukaan? Voisin kenties huomenna tulla riippuen hieman aikataulusta - mihin aikaan?
Ajattelin käydä varmaan kuuden puol seiskan aikaan.aikanaan radalla oli jyrä mutta on lähtenyt
Kävelemään jonnekkin.

Poissa Igis

  • Jäsen
    • Profiili
OK kuuden puoli seiskan aikaan ilmestyn sitten itsekin. Josko nuo portaat edes saisi kuntoon näin alkajaisiksi niin riittävä parannus sekin. Otan jotain mukaan niitä varten. Jos ehjä trimmeri olisi jollain (Shark-18)?, niin voisi nuo heinikot myös pistää sileäksi radan reunoilta?

Saakos tuonne nyt autolla ajella viereen ilman isompaa sanomista ja mistä päin järkevin ajaa? Saisi nuo tarvikkeet ilman pidempiä kanteluita. Vai jätetäänkö auto suosiolla sivummalle? Tänään jätin tuonne Hiidenvedentien puoleiselle parkkikselle 300m päähän.
Stampede 4x4

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
oishan se joo kiva tietää miten sinne pääsee autolla vieree. ei tuo käveleminen oikee houkuta. huomenna tai tiistaina pitäis nopari ja laturikin tulla joten meikä suattaa ottaa slässin mukaa :)
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Lentokentän poikki ei saa ajaa! Mutta hiekkatietä pitkin joka kiertää kentän ympäri ja sitten radalle.

Ja mukava huomata että Raaseri is back  :wink: terv. Mika R
« Viimeksi muokattu: 25.08.13 - klo: 22.42 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Raaseri

  • Jäsen
    • Profiili
Yritän päästä, on vaan ihan just tullut pikkutyttö taloon, joten vähä iltamenot kireellä. Jos pääsen, tuon akkuporakoneen, ruuveja, sahan ja trimmerin. Onhan jollain avain ettei noita tarvi kanniskella?

Lankut kelpaa, ajattelin ettei olisi harmiksi vaikka tekis lisää kaidetta telineelle. Oma poitsu 3,5v vähä turhan rohkeesti liikuskeli ylhäällä.

Kas MikaR. Siivosin tallin kesäloman alkuun ja tuli polttis vastaan. Hain vähä fluidia ja sehän läks käyntiin. Ny onkin sitte tullu jo pari sähkistä hommattua, lähinnä pikkujätkälle.
Hobao Hyper 7, The eHyper 7.5, Thunder Tiger SSR Evolution (vaikka ei se siitä parane), XRAY M18T Pro, Maverick Strada MT Evo

Poissa 82juha

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ikävä kyllä meillä autoilijoilla ei olen avainta .

Poissa shark-18_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Saa nähdä ehdinkö . Hammaslääkäri ja mopokoulu. :D

Poissa Raaseri

  • Jäsen
    • Profiili
Joo pääsen, kun otan pikkujätkän mukaan törmäilemään monsterillaan. Omaa työtehoa sen mukanaolo vähän taittaa. Tuokos joku muu lankut tällä kertaa vai ajanko Honkkarin kautta?
Hobao Hyper 7, The eHyper 7.5, Thunder Tiger SSR Evolution (vaikka ei se siitä parane), XRAY M18T Pro, Maverick Strada MT Evo

Poissa Igis

  • Jäsen
    • Profiili
No niin. Pidettiin pienet talkoot Raaseri, 82juha ja taisi olla Mikko_ kanssa. Kiitos avusta jokaiselle! Raput korjattu ja radan ympärys ajettu siimaleikkurilla. Ehdittiin hieman ajaakin lopuksi.  Ei muuta kuin uudestaan paikalle pelkkien ajojen merkeissä ehkä jo tällä viikolla joku ilta?
Stampede 4x4

Poissa Jester

  • Jäsen
    • Profiili
Mä meen huomenna ajaa corrilla.. oisin tullu tänään mut piti mennä muijan harrastukseen mukaan :/
Losi TEN SCTE 2.0 - Team Associated B4

Poissa Tuomas_

  • Tulokas
    • Profiili
Tuomas oli katsomassa kun muut teki työt, mutta rata on TOdella paljon parempi. Hienoa.


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Team Associated B44.1, XRAY XB8 2015

Poissa Tuomas_

  • Tulokas
    • Profiili
Voisin käväistä radan läpi esim juurikasharalla, sais ne tupsut pois


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Team Associated B44.1, XRAY XB8 2015

Poissa shark-18_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Harmi kun mulla oli noi menot ! Ens kerral ku tuun ni tuon vesivanerii 6 palasta ! :) Jos vaan on tarvetta

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
veikkaan, että huomenna en saa noparia slässiin, joten ite olen menossa keskiviikkona kokeilemaan slässiä ekaa kertaa oikee kunnolla. jos joku viittis tulla mukaan, nii olis iha jees. siinä 18-19 aikaan todennäköisesti tulen olemaan paikalla :)
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa shark-18_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Jos mun nopari kerkee tulla keskiviikolla (tnä tilasin) niin enköhä minä tuu ! :)

Poissa 82juha

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Huomenna oli tarkoitus myös itse tulla 18:00-18:30

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
noni, nopari tuli, kokeilin sitä ja ei jumaliste. rykii ja nykii vieläki eli se on sit joko nopari säädöt päi ******* tai sitten motti sökönä...  jos joku vois huomisiin ajeluihin tuoda varamoottorin niin olisin kiitollinen  :azn:
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
noni, nopari tuli, kokeilin sitä ja ei jumaliste. rykii ja nykii vieläki eli se on sit joko nopari säädöt päi ******* tai sitten motti sökönä...  jos joku vois huomisiin ajeluihin tuoda varamoottorin niin olisin kiitollinen  :azn:
ja nytten se nopari sit kärys oikkariin, et jos joku vaihtais ton mun tamian johonkin BL comboon niin olisin kiitollinen http://rc10.fi/index.php?topic=78027.msg691536#msg691536
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa Mikko_

  • Jäsen
    • Profiili
Nyt kun on hyvä draivi päällä ja syksy lähenee, niin mihinkäs laitetaan sisärata?  :wink:
Tekno SCT410

Poissa shark-18_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Im in! :D

Poissa Jester

  • Jäsen
    • Profiili
Tos nummelan keskustan lähellä on se varasto vuokralla 7000e/kk.. ei kellään jäis kuulaudessa sen verran ekstraa? :)
Losi TEN SCTE 2.0 - Team Associated B4

Poissa shark-18_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lohjalla ois jo Harjulla sisärata mut se on touring..

Poissa Mikko_

  • Jäsen
    • Profiili
Lohjalla ois jo Harjulla sisärata mut se on touring..

Joo sellainen ei nappaa.
Tekno SCT410

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
jos joku vois huomisiin rälläilyihin tuoda ylimääräisen motin ja nopari combon, niin pääsee mun drifterin omistajaks jooko :)

Edit: meikä lähtee nyt jo sinneppäi...
« Viimeksi muokattu: 28.08.13 - klo: 17.31 kirjoittanut maironi »
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
Mitäs jos taas joku pv menis ajaa radalle, ku slässissä nyt toimiva konekki ja hyvin liikahtaa... ja jos jollain olis vanhoja ninhimejä niin olisin kiinnostunut ostamaan...
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)