Kirjoittaja Aihe: Schumacher Pro Cat  (Luettu 1548 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa P.a.s.i

  • Tulokas
    • Profiili
Schumacher Pro Cat
« : 26.04.04 - klo: 16.07 »
Sain tommosen auton ilmatteeks ja ois vähän kysyttävää viisaammilta.

Auto on jo pirun vanha mut saakohan siihen vielä varaosia
mitenkään?

Eteen tarttis ainaskin vetarit ja ehkä kasan uusia laakereita jos ei tuu kalliiks. Muuten auto on suhkohtkondiksessa.

Minkähän lainen tää nopari on TEKIN TSC 410S ?
Voikoha laittaa minkälaisen koneen tuohon entisen tilalle ?
Vanhasta koneesta en tiiä muuta kun nimen EPIC
Voimaahan ei ole ikinä liikaa.

Mitäs nää säädöt on tässä noparissa TORQUE, THROTTLE ja NEUTRAL ?

Mites paksut nuo piuhat pitäs olla akuilta noparille ja siitä koneelle?
Lämpiää vaan perhanasti nuo nykyiset reilun minuutin päästä jo.

Minkäs lainen tuo auto on muitten mielestä ?
Ainaski on pirun kestävä kun oon samaisella yksilöllä ajellu reilu kymmenisen vuotta sitten ja vieläkin toimii.

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Schumacher Pro Cat
« Vastaus #1 : 26.04.04 - klo: 16.27 »
Lainaus käyttäjältä: "P.a.s.i"

Mitäs nää säädöt on tässä noparissa TORQUE, THROTTLE ja NEUTRAL ?


Neutralista säädetään kaasun "nollakohta". Hyvä tapa on säätää siten, että auto lähtee liikkeelle heti, kun kaasuun koskee, eikä kaasussa ole kuollutta aluetta ollenkaan.

Throttle-potikasta säädetään missä vaiheessa liipasimen liikettä säädin antaa täyden kaasun. Jos tuo säätö on pielessä, niin säädin ei välttämättä anna täyttä kaasua ollenkaan.

Torque on tossa säätimessä käytännössä virran rajoitus. Eli nupit kaakossa antaa eniten potkua ja päinvastoin.

Poissa P.a.s.i

  • Tulokas
    • Profiili
Schumacher Pro Cat
« Vastaus #2 : 26.04.04 - klo: 16.31 »
No täytynee koskea niihin kun saa taas kasaan ton auton.
Tuntu vaa et ois potkua kadoksissa tai sit aika kultaa muistot.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Schumacher Pro Cat
« Vastaus #3 : 26.04.04 - klo: 16.34 »
Medasecin Matti Eskelinen on ajanut Schumachereilla varmaan viitisentoista vuotta ja myy tälläkin hetkellä Schumachereita joten sinne päin kannattaa kääntyä.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Pro Cat
« Vastaus #4 : 26.04.04 - klo: 19.50 »
Tuo auto on -87 MM mestari MASAMIN kädessä. Oli varmasti yksi vaikeampi rakentaa mutta sen ajan vauhti hirmu. Jos olisin sinun housussa niin en ajaisi tuolla. Osta edullinen rc auto(krossi mielummin, vanhempi ASSON RC-10 ERITTÄIN HYVÄ ALLOITTELIJAN AUTO JA KESTÄVÄ) koska sinulla on jo nuo muut osat. Jos joku tietty osa siitä autosta hajoaa niin ajot voi olla siinä.
Jerzi

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
re
« Vastaus #5 : 26.04.04 - klo: 21.07 »
lähelle osuit, jerz. vuona -87 masami puikotteli maailmanmestariksi ensimmäisellä hihnavetoisella neliveturilla, joka taisi olla prototyyppiauto nimeltään schumacher cat. procat taisi tulla markkinoille -90 tai -91, jolloin sillä alkoi sudittelemaan myös herra nimeltä j. steenari...

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Pro Cat
« Vastaus #6 : 26.04.04 - klo: 23.34 »
Noo jaa luin väärin niinhän se oli. Muistan kaverin nimeltä VILLE HYPPÖNEN joka ajoi tuolla PRO KATILLA HMR klubbenilla ja se kyllä kulki ja nätisti. Edelleen olen sitä mieltä että laita tuo rauhassa hyllylle ja osta uusi krossari.
Jerzi