Kirjoittaja Aihe: Tietoa korilistoista ja kiteistä  (Luettu 6491 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Spif

  • Veteraani
    • Profiili
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« : 26.04.04 - klo: 17.08 »
Korilistat 1.5.2004 jälkeen:

TS-10 luokan osalta oli tarkoitus, että siirrytään pelkästään vuoden 2004 korilistaan 1.5.2004 jälkeen. Tähän asiaan tulee sillä tavalla muutos, että myös 2003 listan korit ovat sallittuja vuoden 2004 listan lisäksi. Eli 1.5.2004 jälkeen saa ajaa niillä koreilla joilla alkuvuosi on ajettu, lisäksi on sallittu EFRA:n vuoden 2004 korilistan mukaiset korit. Jos ja kun EFRA:n listaan tulee muutoksia lähiaikoina, niin siihen siirrytään välittömästi myös Suomessa ilman siirtymäaikaa. Mikäli muutoksia tulee, niin niistä tullaan myös tiedottamaan.

Tj-10 luokka ajaa pelkästään vuoden 2003 listan koreilla eli tähän ei muutoksia.

Tämän hetkinen voimassa oleva EFRA korilista:
http://www.efra.se/news/download/2004-2_EFRA_1-10_electric_track_body-list.pdf[/u]

Kiteet:

Selvennyksenä 40 MHz alueella saa ajaa myös ns nollaan päättyvillä kiteillä, mutta silloin kaksi ns vitoseen päättyvää kidettä ei ole käytössä, koska kanava väli täytyy olla 10KHz. Tämä esim saattaa tuoda käytännön ongelmia kilpailunjärjestäjille erälistoja rakennettaessa ja sitä kautta ns nollaan päättyvän kiteen käyttäjä voi kärsiä eräjakoa tehtäessä.
Team Associated | JConcepts | Reedy | LRP | RCM
www.testlogger.info

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #1 : 26.04.04 - klo: 17.23 »
Ei voi kuin nauraa kun katsoo tuota EFRA:n korilistaa: 3 Dodgea, yksi Toyota ja yksi Opel.

Onko ensi kaudeksi mahdollista saada vapaat korit tai sallia edes "parhaat" korit ala Dodge Stratus 2.0, Alfa 2.0 ja Mazda6? Maailmalla ei taideta ajaa kuin EM, EFRA GP:t ja LRP Masters tällä nykyisellä korisäännöllä. Onko muidenkin maiden kansallisissa sarjoissa vain nämä viisi koria sallittuja?

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #2 : 26.04.04 - klo: 18.56 »
Losin Skoda on näköjään listasta kokonaan kadonnut. Mukava huomata kun juuri kyseisen korin tilasin 1½ viikkoa sitten ulkomailta. Asiaa tutkiessani huomasin että aikaisempaan viestiketjuun, jossa kyseinen kori siis juuri nimenomaan ilmoitettiin hyväksytyksi, niin tämä tieto oli muokattu olemassa olevaan viestiin. Jos siitä olisi kirjoittanut uuden viestin, niin sen olisi huomannut heti, mutta vanhaa viestiä muokattaessa ei lukijoille tule mitään indikaatiota siitä että ketjussa on jotain uutta. Taitaa nyt sitten näyttää siltä että tuo kori päätyy saman tien kaappiin pölyttymään.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Re: Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #3 : 26.04.04 - klo: 19.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Spif"
Kiteet:

Selvennyksenä 40 MHz alueella saa ajaa myös ns nollaan päättyvillä kiteillä, mutta silloin kaksi ns vitoseen päättyvää kidettä ei ole käytössä, koska kanava väli täytyy olla 10KHz. Tämä esim saattaa tuoda käytännön ongelmia kilpailunjärjestäjille erälistoja rakennettaessa ja sitä kautta ns nollaan päättyvän kiteen käyttäjä voi kärsiä eräjakoa tehtäessä.


Kuulostaa jotenkin erikoiselta, että jos kuskilla on täysin sääntöjen mukaiset kiteet, joutuisi hän silti 'kärsimään'. Jos kerta kiteet ovat "väärät", niin miksi ne ovat sallittuja?

Melkein voisi kärjistää, että kuljettaja voi joutua kärsimään erälistoja tehdessään a) ajaessa vääränmerkkisella autolla b) väärällä naamalla c) ?....
---

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #4 : 26.04.04 - klo: 19.19 »
Täytyy vielä lisätä, että vaikka näyttää kokoajan tulevan lisää ja lisää näitä kivoja sääntöyllätyksiä, niin toivottavasti se ei syö aktiivi- ja satunnaiskisaajien määrää, vaan päästään jatkamaan näillä mukavilla kilpailijamäärillä jatkossakin.
---

Poissa Spif

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #5 : 26.04.04 - klo: 21.19 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"


Kuulostaa jotenkin erikoiselta, että jos kuskilla on täysin sääntöjen mukaiset kiteet, joutuisi hän silti 'kärsimään'. Jos kerta kiteet ovat "väärät", niin miksi ne ovat sallittuja?

Melkein voisi kärjistää, että kuljettaja voi joutua kärsimään erälistoja tehdessään a) ajaessa vääränmerkkisella autolla b) väärällä naamalla c) ?....


Syy miksi kilpailija voi joutua kärsimään alkuerissä tästä on se, että 40 MHz alueella on hieman tiukkaa näiden kiteiden kanssa ja tämä voi erikoiskide aiheuttaa sen, että kaksi ns normaalia kidettä ei ole käytössä. Järjestäjä voi silloin tiputtaa tämän kuljettajan seuraavaan erään, jos kiteet sopii siellä paremmin. Finaaleissahan tämä ei ole ongelma, koska siellä kiteet jaetaan suoraan tulosten perusteella.

Ei tässä mitään henkilökohtaista erikoiskiteillä ajavia kohtaan ole kenelläkään, mutta kunhan esimerkin annoin miten saattaa käydä.

Koreista sen verran vielä, että EFRA:lla on ollut äänestys korisäännöstä ja se on päättynyt 25.4.2004 eli lista tulee uusiutumaan suurella todennäköisyydellä vielä muutaman viikon sisällä.
Team Associated | JConcepts | Reedy | LRP | RCM
www.testlogger.info

Poissa TeemuR

  • Veteraani
    • Profiili
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #6 : 26.04.04 - klo: 21.59 »
Mitenkäs on TP-10 korien laita? Onko tämä lisita pätevä -> http://www.efra.se/news/download/Bodylist-IC-200mm-2004_rev0.pdf ?<- ja tuon mukaan stratus2.0 ei olisi sallittu tässäkään luokassa, mutta onko tähän tulossa muutosta? Kuten luultavasti tuohon sähkö-listaan.
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #7 : 26.04.04 - klo: 22.44 »
TP-10:ssä ei mennä tänä kesänä Suomessa EFRAn listan mukaan, vaan sääntökirjan mukaan.

Ja jos nyt ruvetaan pilkkua viilaamaan, niin Stratus 2.0:lla ei varmaan kovin moni muutenkaan ajaisi, koska kori on vaan 190mm leveä. 200 millinen on malliltaan Stratus 2.1.  :mrgreen:

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #8 : 26.04.04 - klo: 22.48 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"
Losin Skoda on näköjään listasta kokonaan kadonnut. Mukava huomata kun juuri kyseisen korin tilasin 1½ viikkoa sitten ulkomailta. Asiaa tutkiessani huomasin että aikaisempaan viestiketjuun, jossa kyseinen kori siis juuri nimenomaan ilmoitettiin hyväksytyksi, niin tämä tieto oli muokattu olemassa olevaan viestiin. Jos siitä olisi kirjoittanut uuden viestin, niin sen olisi huomannut heti, mutta vanhaa viestiä muokattaessa ei lukijoille tule mitään indikaatiota siitä että ketjussa on jotain uutta. Taitaa nyt sitten näyttää siltä että tuo kori päätyy saman tien kaappiin pölyttymään.
En tiedä oletko Copter siirtymässä viriin, mutta vakioluokkahan ajaa samalla korilistalla koko kauden. Aivan niin kuin FT-säännöissä on mainittu.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #9 : 27.04.04 - klo: 00.01 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"
En tiedä oletko Copter siirtymässä viriin, mutta vakioluokkahan ajaa samalla korilistalla koko kauden. Aivan niin kuin FT-säännöissä on mainittu.

Oikeassa olet, olen katsonut hieman väärin tuota listaa tämän suhteen. Jotenkin minulle jäi vaikutelma tuosta aikaisemmasta viestiketjusta, että siinä listatut korit olisivat tulleet hyväksytyiksi sekä TJ-10 että TS-10 luokissa. Viriin en ole siirtymässä, ei tämä yhden TJ-10 kisan kokemus vielä ihan niin huimaava ole. ;)

Kuitenkin kun miettii tulevaisuutta, niin käytännössä en näe mitään hyödyllistä käyttöä tuolle korille. Epäilen että ei se listoille koskaan enää tulee, nytkin kun tuntui hieman "vahingossa" sinne päätyneen kun kerta käsky kävi takaisin. Olisi vain tuonut mukavaa vaihtelua jokunen uusi kori tähän touhuun. Nyt kun kaikki autot näyttävät tasan tarkkaan samoilta radalla ja kuitenkin samaan aikaan ajo-ominaisuuksiltaan hyviä koreja on olemassa, niin en ymmärrä miksi vaihtoehtot halutaan rajata näin minimiin. Ymmärrän kyllä että tässä nyt mennään EFRA:n pillien mukaan enkä täten halua näitä kirjoituksia kohdistaa suomalaiseen organisaatioon millään tapaa, mutta onko EFRA:n päätöksenteosta olemassa jotain tietoa, että me normaalitkin kisaajat saisimme jotain oikeita perusteluja sille miksi juuri tälläiseen listaan on päädytty?

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #10 : 27.04.04 - klo: 18.26 »
EFRAN listoja ei ole ajeteltu ketään. En ymmärrä miksi meillä edes niitä noudatetaan, kun voitaisiin ajaa muillakin kuin Stratuksen koreilla. Eikä siitä olisi haitaa vaikka Tj-10 luokka ajettaisiin uudella listalla jo 1.5.2004 jos sinne jotakin muutoksia tulee...

Akkulistan jäädyttäminen stanupuolella on täysin perusteltua.

Tuskin kuitenkaan näin nopeisiin ratkaisuihin päästään  :( Enkä niitä odotakkaan. Se olisi vain ihanne tilanne :wink:

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Re: Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #11 : 27.04.04 - klo: 21.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Spif"
Syy miksi kilpailija voi joutua kärsimään alkuerissä tästä on se, että 40 MHz alueella on hieman tiukkaa näiden kiteiden kanssa ja tämä voi erikoiskide aiheuttaa sen, että kaksi ns normaalia kidettä ei ole käytössä. Järjestäjä voi silloin tiputtaa tämän kuljettajan seuraavaan erään, jos kiteet sopii siellä paremmin. Finaaleissahan tämä ei ole ongelma, koska siellä kiteet jaetaan suoraan tulosten perusteella.

Ei tässä mitään henkilökohtaista erikoiskiteillä ajavia kohtaan ole kenelläkään, mutta kunhan esimerkin annoin miten saattaa käydä.

Minkä takia nollaan päättyvä kide on "erikoiskide" eikä vain kide? Sääntöjen puitteissa molemmat ovat ihan yhtä laillisia ja myöskin silloin niiden pitäisi olla täysin tasa-arvoisia mielestäni. Päättyy kide sitten nollaan taikka viitoseen, niin silti kyse on laillisesta kiteestä molemmissa tapauksissa ja sen pitäisi olla ainut mikä merkitsee?

Tietysti järjestäjien tulee huolehtia siitä, että käytettävien taajuuksen välillä on vähintään tuo 10KHz. Nyt kun on kuljettaja joka ajaa ns. nollaan päättyvällä kiteellä ja sitten muita jotka ajavat viitoseen päättyvällä, niin tässä tapauksessa taajuusväli on vähintään 15KHz molempiin suuntiin ja sen käsittääkseni pitäisi vain olla hyvä asia. Otetaanpa pieni esimerkki tällä hetkellä säännöissä ilmoitetulla taajuusalueella 40,660-40,790 MHz ja kuvitellaan että nollaan päättyvä kuljettaja ajaa taajuusalueella 40,710MHz ja että radalla on 10 kuskia:

Kuljettaja 1: 40,665
Kuljettaja 2: 40,675
Kuljettaja 3: 40,685
Kuljettaja 4: 40,695
Kuljettaja 5: 40,710
Kuljettaja 6: 40,725
Kuljettaja 7: 40,735
Kuljettaja 8: 40,745
Kuljettaja 9: 40,755
Kuljettaja 10: 40,765

Jos tätä nyt hieman tutkiskellaa, niin ei ole mitään ongelmaa sijoittaa nollaan päättyvää kidettä käytössä olevalle taajuusalueelle jos radalla on 10 kuljettajaa. Yllä olevaan esimerkkiin on vielä mahdollista lisätä yksi nollaan päättyvällä kiteella ajava kuski taikka sitten kaksi vitoseen päättyvällä kiteellä ajavaa kuskia. Eli siis kaikki on kunnossa tähän asti.

Varsinainen ongelmahan tässä tulee siinä, että vitoseen päättyviä kiteitä ei välttämättä ole näitä kaikkia erässä olevilla kuljettajilla ja tässä tapauksessa nollaan päättyvän kiteen omistaja voi joutua "kärsimään" eräjaossa sen takia.  Kysymykseni kuitenkin kuuluu että miksi juuri tämä nollaan päättyvällä kiteellä ajava kuljettaja kärsii tässä tapauksessa?

Ongelman ydinhän tässä on siinä, että kuskit hankkivat kaikki samoja vitoseen päättyviä kiteitä ja yhdessä erässä voi olla helpostikin 5 kuljettajaa joilla kaikilla on ainakin kaksi samaa taajuutta ilmoitettuna (yleisimmät vitoseen päättyvät taajuudet) ja tästä johtuen ne kuskit, jotka ovat vaivaa nähneet harvinaisempien,  mutta täysin laillisten kiteiden hankkimiseen, niin joutuvat loppujen lopuksi kärsimään.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Re: Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #12 : 27.04.04 - klo: 22.09 »
Lainaus käyttäjältä: "Spif"
Tj-10 luokka ajaa pelkästään vuoden 2003 listan koreilla eli tähän ei muutoksia.

Anteeksi useampi viesti, mutta tarkoitetaanko tällä nyt EFRA:n 2003 korilistaa vaiko jotain muuta vuoden 2003 korilistaa? EFRA:n 2003 korilista löytyy osoitteesta http://www.efra.se/el_tc_bodies.pdf.

Poissa Spif

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #13 : 28.04.04 - klo: 00.00 »
Olet oikeassa Copter, että nollaan päättyvän kiteen omistajan ei pidä kärsiä tilanteesta, koska omistaa laillisen kiteen. En usko, että kilpailunjärjestäjät alkaa kyttämään näitä nollaan päättyviä, itse esim jaan kuljettajat ensin eriin ja sitten vasta suoritan arvonnan kiteiden osalta. Sitä tulee välillä mitä ihmeellisempiä tapauksia vastaan listoja tehdessä ja silloin yleensä tekee ratkaisun jolla pääsee helpoiten eteenpäin. Suurempia mokia saattaa tulla kun on kaksi vierekkäistä kidettä 5KHz välillä ja niitä ei huomata, tämähän taas on järjestäjän moka.

Lainaus käyttäjältä: "copter"
Lainaus käyttäjältä: "Spif"
Tj-10 luokka ajaa pelkästään vuoden 2003 listan koreilla eli tähän ei muutoksia.

Anteeksi useampi viesti, mutta tarkoitetaanko tällä nyt EFRA:n 2003 korilistaa vaiko jotain muuta vuoden 2003 korilistaa? EFRA:n 2003 korilista löytyy osoitteesta http://www.efra.se/el_tc_bodies.pdf.


Eli viime vuonna EFRA julkaisi kaksi korilistaa (linkit alhaalla) ja sääntökirjassa on listattuna vanhempi lista, mutta lisämääräyksellä hyväksyttiin myös tämä uudempi lista. Erot on aivan minimaaliset ja koski ainoastaan Yokomon koreja. EFRA:n kaunis ajatus oli ilmeisesti sallia pelkästään sellaisia koreja, joiden esikuvilta löytyy FIA:n luokitus. Tähän pykälään on nyt tulossa muutos ja riippuen pykälän tulkinnasta sen pitäisi antaa enemmän vapauksia koreihin. Jatketaan ihmettelyä, kun saadaan uusi sääntöpykälä ja lista ihmeteltäväksi.

http://www.efra.se/news/download/EFRA_1-10_electric_track_body-list.pdf
http://www.efra.se/news/download/2003_EFRA_1-10_el_track_bodyshell-list.pdf
Team Associated | JConcepts | Reedy | LRP | RCM
www.testlogger.info

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #14 : 28.04.04 - klo: 00.12 »
Kiitos vastauksestasi! Tämä selvensi hyvin paljon käsitystäni TJ-10 luokan tällä hetkellä hyväksytyistä koreista. Mielenkiinnolla jään odottamaan tulevaa listaa, vaikka se ei TJ-10 luokkaa koskekaan.

EDIT: Täytyy varmaan kaivaa Losin Stratus kaapista esille kun sellainen kerta löytyy, toisi hieman vaihtelua auton ulkonäköön vaikka samaan esikuvaan perustuukin. ;)

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #15 : 28.04.04 - klo: 01.59 »
Lainaus käyttäjältä: "artov"
Akkulistan jäädyttäminen stanupuolella on täysin perusteltua.


Kertoisitko miten ajattelit 'jäädyttää' akkulistaa? sallitaanko GP3300 kennot vai vain Sanyon 2400:t?

Meinaisitko, että stanukuskit ostaisivat 100e NiCD kennot 100e NiMH kennojen sijaan vain sen takia, että pärjäisivät kisassa?

Sivusta akkutouhua seuranneena, kaikki nykyiset kisakelpoiset kennot ovat samasta tehtaasta ja täysin samoja kennoja. Ulkokuoressa voi olla pirkka-color tai sitten joku trendikkäämpi sukka koristeena.
---

Poissa S.Trzaska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Portfolio
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #16 : 28.04.04 - klo: 16.43 »
Arto varmaan tarkoitti, että kun stanussa ajetaan edellisen vuoden (virin) akuilla, pysyy sallittujen akkujen lista samana läpi vuoden. Eli jos tulee jotkut uudet-älyttömän-hyvät-hype-akut niin ei olla stanu eli sisääntuloluokassa ostamassa aina uusia akkuja kun niitä tulee. Menis (sisääntulo luokassa varsinkin) rahaa ja energiaa vähän väärään paikkaan.

PS. Mistä ostat 100e akkuja? Stanussa on nyt aika moni (itse mukaan lukien) ajellu 49e 3300GP akuilla (jotka tuskin ainakaan huonompia ole)... ja ihan hyvin on pärjätty

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #17 : 28.04.04 - klo: 16.56 »
Lainaus käyttäjältä: "S.Trzaska"
PS. Mistä ostat 100e akkuja? Stanussa on nyt aika moni (itse mukaan lukien) ajellu ihan 49e 3300GP akuilla... ja ihan hyvin on pärjätty


Menee jo vähän uskomattomaksi, mutta kerrataan vielä. Se GoldPeakin vakiosukka ei ole tainnut juuri väriä vaihtaa elinaikanaan, joten viime- ja tämänvuotisten erottelu on aika vaikeaa. JA sitäpaitsi jos kerta itsekin jopa voitat kisoja 49e akuilla, ei silloin mielestäni akkujen hinnat ole karanneet käsistä.
---

Poissa S.Trzaska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Portfolio
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #18 : 28.04.04 - klo: 17.16 »
Joo mutta akkuja tarvii yleensa sen kolme settiä =3*6 kennoa, jolloin hinta on lähes 150e. Mielummin ostan akut silloin kun vanhoista loppuu potku, enkä silloin kun uusia tulee (oletetaan että uudet ois paremmat, ja vaikkei olisikaan niin kun niitä 2-kymppejä :wink:  haetaan niin joskus epätoivossa voi ostaa mitä vaan, sillä mitä jos sittenkin...). Ja edelleen, miksi stanussa vaivata päätään sillä että kohta tulee uudet akut, ostaakko vai eiko ostaa? ...sen sijaan, että keskitytään ajamisen ja säätämisen jalon taiteen opetteluun? Stanun ideanahan on että ajotaito ratkaisee ja kaikki vois olla kaluston osalta samalla viivalla (mikä on sinänsä yhtä saavutettavissa kuin horisontti), eli ratkaisevana tekijänä ei olisi kuka ostaa uusimmat akut.

PS. voit kuitenkin olla varma että jos 49e akut ei olis hyviä niin en niillä ajais.

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #19 : 28.04.04 - klo: 23.47 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Lainaus käyttäjältä: "artov"
Akkulistan jäädyttäminen stanupuolella on täysin perusteltua.


Kertoisitko miten ajattelit 'jäädyttää' akkulistaa?


En ajatellut, vaan se on jo jäädytetty. Tai toisin sanoen Tj-10 luokka ajaa vielä seuraavankin vuoden samalla listalla. Esim jos Sanyon uudet 3600 hyväksyttäisiin niin stanussa nillä ei vielä ajeta. Ja niissä on erinlainen sukka.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #20 : 30.04.04 - klo: 20.21 »
Menee vähän OT:ksi:

- 20-30% kennoista jää itseään kunnioittavalle mätserille myyntikennoiksi
- autotallimätserin toimintapaikan jatkuva lämpötila +30c
- usea lataus ja purku per kenno CE:n laitteistolla
- arvotaan samanlaiset kennot keskenään
- jännitekäsittely ko. kennoille
- tarrakoneen tarrojen liimaus itse kennoihin ja paketointi akkupakettiin
- palkkamenot
- tulli+ALV
- myyvän firman kirjanpito?

= 49e on halpa hinta.
---

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #21 : 19.05.04 - klo: 00.40 »
Otetaanko nämä Suomessa käyttöön vai mitä koririntamalla tapahtuu. Listalta puuttuu vieläkin Mazda6, Stratus ja Alfa 2:set..

http://www.teamorion.com/global/global_news.asp?id=2405

EDIT: Niin ja tämäkin uusi hieno kori jää varmaan kokeilematta:
http://www.teamorion.com/global/global_news.asp?id=2401

Poissa Spif

  • Veteraani
    • Profiili
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #22 : 21.05.04 - klo: 08.21 »
Lainaus käyttäjältä: "Yippo"
Otetaanko nämä Suomessa käyttöön vai mitä koririntamalla tapahtuu. Listalta puuttuu vieläkin Mazda6, Stratus ja Alfa 2:set..

http://www.teamorion.com/global/global_news.asp?id=2405


Kyllähän tuo lista otetaan käyttöön. Sallitut korit TS-10 luokassa ovat siis:

http://www.efra.se/news/download/EFRA_1-10_electric_track_body-list.pdf
http://www.efra.se/news/download/2003_EFRA_1-10_el_track_bodyshell-list.pdf
http://www.efra.se/news/download/2004-3_EFRA_1-10_electric_track_body-list.pdf
Team Associated | JConcepts | Reedy | LRP | RCM
www.testlogger.info

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #23 : 21.05.04 - klo: 09.21 »
Tapahtuuko C-12:en korilistoihin mitää muutoksia ens kaudeksi?
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #24 : 27.05.04 - klo: 01.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Spif"
Kyllähän tuo lista otetaan käyttöön. Sallitut korit TS-10 luokassa ovat siis:


Eli se on heti käytössä kun ollaan 2004 listaan nyt siirrytty virin osalta?

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Tietoa korilistoista ja kiteistä
« Vastaus #25 : 12.07.04 - klo: 11.27 »
HUOM HUOM  :!:

TS-10 SM-sarja ajetaan loppuun alkukesän käytössä olleella korilistalla.


EM-kisojen aattona julkaistu uusin korilista otettaneen käyttöön Suomessa  talvikaudella. Eli jos joku oli uuden Alfan ehtinyt maalata, niin hukkaan ei korit kuitenkaan mene.