Tuo maalin poisto on käsittääkseni sen verran ikävä ja työläs homma, ettei varmaan kannata ellei kyseessä ole hyvä kuntoinen kori jota ei uutena löydy..
Ohessa kuva C8 evolvastani jossa on kuvassa kori josta maalit on poistettu kertaalleen, tosin vanhat maalit oli tuttu poistanut ennen kuin kori tuli minulle, poistossa oli käytetty auton jarrunestettä(monet kehuvat parhaimmaksi tavaksi), tosin jouduin vielä myös itse poistamaan pieniä maali laikkuja sieltä täältä, varsinkin kulmista ja urista. Kori näytti maalin poiston jälkeen melko haalealta/sumealta, yritin kiillottaa sitä hiukan ennen maalausta(lähes tuloksetta), kori tuntui myös normaalia kovemmalta eli ei ollut niin "elastinen", mutta odotusten vastaisesti se on kyllä kestänyt käyttöä yllättävän hyvin halkeilematta. Vedin pintaan paria väriä mitä hyllystä löytyi ja huomasin ettei tuo sumeuskaan ollut ongelma, tuskin kukaan joka ei tiedä niin huomaa että kori on joskus ollut eri väreissä.
Kuvassa siis Kyosho Evolva, korina McLaren F1 GTR, spoileri on oma tekele josta haljennut pala pois ja päädyt tippuneet matkan varrelle...ja koneena SH28 6p jota hiukan kokeilin kesän alussa ehjän ratapannun puuttuessa, nykyään hommaa hoitaa taas ratapata. Tiedä johtuiko silloin talven mittaisesta tauosta mutta tuntui kuin auto olisi lähtenyt paikaltaan kuin ohjus tuolla sh28:lla. Tuo korikin on ollut kesän eläkkeellä.