Kirjoittaja Aihe: Lopputulokset FTT VI ja GPT II 2012 Uusikaupunki  (Luettu 3729 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Lopputulokset FTT VI ja GPT II 2012 Uusikaupunki
« Vastaus #1 : 16.07.12 - klo: 09.35 »
Omalta osaltani kiitokset ATAK/UA:n puuhaporukalle, ison työn olette tehneet herättääksenne vanhan radan taas loistoonsa. Rata oli haastava, mutta silti mielestäni oikein mainio!

Lauantai meni tuloksia vahdatessa, sunnuntaina pääsin sitten itsekin pöristelemään.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lopputulokset FTT VI ja GPT II 2012 Uusikaupunki
« Vastaus #2 : 16.07.12 - klo: 11.03 »
Omalta osaltani kiitokset ATAK/UA:n puuhaporukalle, ison työn olette tehneet herättääksenne vanhan radan taas loistoonsa. Rata oli haastava, mutta silti mielestäni oikein mainio!

Lauantai meni tuloksia vahdatessa, sunnuntaina pääsin sitten itsekin pöristelemään.

Hyvin järjestetty tapahtuma, kiitos siitä!!

Päivitän kommentteja, pisteitä ja muuta lisää "Ratakasi"-osioon.

-A-
 

Poissa team seponen

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Lopputulokset FTT VI ja GPT II 2012 Uusikaupunki
« Vastaus #3 : 16.07.12 - klo: 11.14 »
Kiitos hyvin järjestetyistä kilpailuista ja oivallisista kaikkien kesäkelien harjoittelumahdollisuuksista!
Kiitos myös kaikille kilpakumppaneille vaiherikkaasta kaudesta. 

t; Eetu ja Harri


« Viimeksi muokattu: 16.07.12 - klo: 12.45 kirjoittanut team seponen »
Capricorn|CRC|Future RC

Poissa AAKE K.

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lopputulokset FTT VI ja GPT II 2012 Uusikaupunki
« Vastaus #4 : 16.07.12 - klo: 11.44 »
Viljami ajot:
Treeneistä oli ensiviesti, ettei auto pysy pystyssä. Olin aika ihmeissään, koska sitä ongelmaa ei ikinä ole missään ollut, sitten selvisi ettei auto pysy pystyssä pääsuoralla. Auto lähti lentoon n 10 metriä pääsuoraa ajettaessa, koska siinä oli hienoinen kevennys ja juuri kovimmassa kiihdytyskohdassa, vauhtia oli jo n 70 km/h. Puhelinneuvotteluissa suunniteltiin yhtä ja toista muutosta. Runko meni vaihtoon, sillä MM-kisoja varten tehtyä runkoa ei ollut syytä rikkoa.
Toinen harjoitus näytti olevan aika haparoivaa, ei näyttänyt olevan homma hanskassa ajatellen SM-titteliä.
Alkuerät:
Ensimmäisessä alkuerässä 4 kierroksella auto teki jälleen backflipin ja Viljami jätti ajot kesken ja säästi renkaita.
Toinen alkuerä. Nyt olin porannut tunneleita etupuskurin foamiin, parantaakseni auton liito-ominaisuuksi (!). Puhutaan vieläkin touring-luokasta. Kehoitin, että ajaa hiljaa. No hiljaa ajamalla toinen sija. August oli ajanut ekalla kovan pohjan ja niin hän teki toiseenkin alkuerään pohjat ja  paalupaikka oli jo aika varma. Viljamin ajossa alkoi jo vähän näkyä luottoa.
Kolmas ja neljäs alkuerä. Nyt tasaisuus oli valttia ja Viljami teki rauhallisella ajolla erävoitot kolmoseen ja neloseen, kakkosruutu. SM:n kannalta pahimmat kilpakumppanit jäi aika kauas taakse.
Finaalit:
Laskettiin kisan kakkossijoituksen riittävän SM-titteliin. Nyt oli pidettävä järki päässä. Ensimmäisessä finaalissa August piti kovaa vauhtia ja ajolinjat olivat kohdallaan. Viljamin ei ollut pakko voittaa ja hän pysytteli 1 – 2 metrin päässsä Augustista.  Toisessa finaalissa August teki virheen ja Viljami kiitti ja paineli ohi ja ykköseksi. Nyt Viljamilla oli SM-titteli varma ja kisan kakkospaikkakin oli varmistunut. Kolmanteen finaaliin saattoi lähteä ajamaan vain voitosta. August teki virheen alkuvaiheessa ja Viljami pääsi ajamaan suht rauhassa ja se näkyi pääsuoralla kun hän oli löytänyt sopivan vauhdin millä pystyi ajamaan kevennykseen ja olihan se näyttävää kun mennään monta metriä keula hieman ilmassa.
SM kulta oli ansaittu.

Rata on profiililtaan hyvä, mutta asvaltin epätasaisuuden takia ei hyvä TSM-10 luokkaan. Sääli. Kisa oli järjestelyiltään erittäin hyvä.

« Viimeksi muokattu: 16.07.12 - klo: 11.48 kirjoittanut AAKE K. »
Awesomatix-RS5-Traxxas-Team Durango-Nosram-LRP-Sanwa, www.power-racing.net

Poissa sakari72

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Lopputulokset FTT VI ja GPT II 2012 Uusikaupunki
« Vastaus #5 : 16.07.12 - klo: 18.15 »
Parit kuvat kisoista. Jatketaan Aaken linjalla palkintojen jaosta.
Virin B, Stanun A ja B.
Virin SM 10 , stanun 10 (1 puutuu molemmista), nuorten mestaruuden 5 parasta.

Jyri

Poissa sakari72

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Lopputulokset FTT VI ja GPT II 2012 Uusikaupunki
« Vastaus #6 : 16.07.12 - klo: 18.19 »
Vielä pari. (kuvien laatu huononi pakatessa tosi paljon :embarrassed:)

Poissa CallidaC

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Lopputulokset FTT VI ja GPT II 2012 Uusikaupunki
« Vastaus #7 : 16.07.12 - klo: 19.41 »
Kiitos kilpailujärjestäjille!

Rata oli loistava profiililtaan ja pari pomppua toi vähän lisäjännitystä stanuluokassa.
Oma kilpailu meni vähän treenaamattomuuden piikkiin. En ole koko kesänä ajanut metriäkään treeniä, joka näkyi ajon epävarmuutena. Vauhti oli kohdillaan, mutta neljästä alkuerästä tuli kolme kaatoa, jotka kertovat treenin puutteesta. Kolmannessa alkuerässä ajoin erän nopeimman lapinkin, mutta ei auta, jos autoa ei saa pysymään viittä minuuttia pystyssä ilman mollakosketuksesta johtuvaa rollausta.
Lopulta tipuin juuri ja juuri B-finaaliin paalupaikalle josta otin suvereenin voiton. Ajo olisi riittänyt A-finaalissakin jonnekkin sijojen 4-5 nurkille. Ei voi syyttää kuin itseään treenaamattomuudesta.

Tuli kilpailusta kuitenkin jotain kotia viemistä.
TSS-10 sarjan 3. sija, Vuoden Tulokas kiertopalkinto ja B-finaalin 1. sija.
Kiitos kaudesta 2012 kaikille auttamassa olleille. Erityiskiitokset koko Tiim Lahden porukalle tuesta+avusta ja EuroRC:lle Gens Ace akuista.
Ensi vuonna eteen tulee "pakkosiirtyminen" Prostock luokkaan.
Xray T4, XRay T3 2012, Xray T2 009 Drifter, Team Durango DEX410V3 | www.Finn-Drift.com | Tiim Lahti | EuroRC | TSS-10 Vuoden tulokas 2012 |

Poissa Aapeli

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Lopputulokset FTT VI ja GPT II 2012 Uusikaupunki
« Vastaus #8 : 16.07.12 - klo: 22.58 »
Erinomaiset kisat järjestelyiltään todellakin. Valmistelut oli tehty huolella ja kaikki toimi hienosti koko kaksipäiväisen tapahtuman ajan. Yleisöäkin oli enemmän kuin missään aikaisemmassa FTT / GPT kisassa  missä olen ollut mukana. Lauantaina oli enemmän mutta sunnuntain sateessakin oli yleisöä aina jokunen katsomossa. Vähän oli tietysti harmi, kun sateessa varsinaiset ajosuorittet olivat vähäisiä. Kuulin sattumalta erään kisaturistin sanovan vierustovirilleen, että jo pelkästään buffetin letut olivat tulemisen arvoiset. Monet saivat myös vastauksia kysymyksiinsä suoraan rcautoilun kansallisilta superlahjakkuuksilta, joten joillekin saattoi hyvinkin syttyä kipinä harrastukseen.

Minä itse luen aina suurella mielenkiinnolla ja kiitolllisuudella kaikki muiden kisarapsat, joten kirjoitan nyt välillä sitten itsekin.

Team Elokuun kisaraportti harjoituksista:

1. harjoituspäivä. Torstaina tultiin radalle puoleltapäivin ja aloiteltiin radan kuivaamisella ja TSM-10 sadeauton testaamisella. Viikonlopun sää ennustettiin epävakaiseksi jopa sateiseksi joten valmistautuminen nähtiin välttämättömäksi ja tiedettiin vastenmieliseksi. Sadeautoa hierottiin radalla muutama akullinen ja todettiin lopuksi sekä vettä kestäväksi että säädöiltään kelvolliseksi. Kilpailukyky jää sitten nähtäväksi.

Sitten siirryttiin TP-10 auton testaamiseen ja säätämiseen. Polttista ei oltu ajettu metriäkään sitten viime vuoden Raision GPT kisan. Silloinhan finaali keskeytettiin hihnarikkoon puolen tunnin kohdalla johtoasemasta. Taisi olla vähän katkera paikka silloin. No, nyt sitten kuitenkin taas tuntumaa haettiin ja kyllä se aika nopeasti sitten löytyikin. En osannut sen kummempia säätöjä hakea vaikka auto kuulemma tuntui huonolta. Vähän jäykisteltiin öljyjä ja muuta perushuoltoa sekä erityisesti oikeiden renkaiden etsintää. Hommahan on loputon - joskus se on vaan lopetettava ja siirryttävä testiohjelmassa eteenpäin.

Ehdittiin tortaina vielä testailla varsinaista TSM-10 autoakin. Tähänkin tein lähinnä vain iskarihuollon ja perussäätöjen hienösäätöä. Tärkeintä oli tutustua rataan ja erityisesti oppia varomaan mollia ja kanttareita.

2. harjoitusiltapäivä. Perjantaina radalla oli taas mukavasti porukkaa. Oli oikein rc autoilua parhaimmillaan. Tällaiset treenipäivät ovat mahdottoman antoisia, kumpa näitä saataisiin syntymään lisää. Keskityimme viriautoon järjestyksessä ajolinjat, toistettavuus, renkaan kesto, auton hienosäädöt. Päivän lopuksi kellotettiin 17,2 s kierrosaika ja tiesimme olevamme valmiit.

Team Elokuun TSM-10 kisaraportti:

Harjoituseristä lähtien tuntui siltä, että kyllä vauhti riittää ja riskinotosta ei ole puutetta. Täytyisi vaan saada pidettyä pää kylmänä koko erän ajan. Selvää oli että renkaat tulevat taas oleman se tärkein taktinen tekijä. Toiseen harjoituserään laitettiin uudet renkaat alle (ei toki kisarenkaita), jotta saatiin ajettua kaksi peräkkäistä erää (2. harjoitus ja 1. aika-ajo) saman tuntuisella autolla. Ja se kannatti koska 1 aika-ajo meni sitten loistavasti. Myös toisesta alkuerästä tuli voitto joten paalupaikka oli käytännössä varma. Kukaan ei pystyisi enää aikaa lyömään vaikka kaksi viimeistä erää voittaisikin koska rengas on jo kolmannella akullisella oleelliseti hitaampi kuin uutena.

Toisen alkuerän jälkeen huomasimme oikean eturenkaan revenneen hieman. Jouduimme vaihtamaan renkaiden paikkoja ja se tuntui sekoittavan ajettavuuden kolmannen erän alussa pahasti. Ajettavuus kuitenkin palautui muutaman kierroksen jälkeen.

Finaaleissa sitten August ensi kertaa paalulla. Monesti on meillä ollut startin kanssa vaikeuksia, mutta onneksi ei tällä kertaa. Kaikki lähdöt sujuivat erinomaisesti ja letka nytkähti nätisti liikkeelle. Tuosta kärkipaikasta olisi kiva startata useamminkin. Kovaa oli kuitenkin mentävä jotta takaa ei tultaisi ohi. En ollut ollenkaan varma, että kärkipaikka kestää koko viisi minuuttia. Vauhdissa pysyi kutenkin vain Viljami Kutvonen. Hän painosti lähellä mutta siististi turhia riskejä välttäen. August ei myöskään tehnyt yhtään virhettä, joten ei siinä tainnut yhtään todellista ohituspaikkaa ollakaan. Jännittävä finaali silti.

Toinen finaali. Lämmittelykierroksella pito tuntui vielä hyvältä. Lähtöruutuihin asettamien kuitenkin kestää aina niin kauan, että renkaat jäähtyvät. Ensimmäiset pari kierrosta on siksi arvaamaatoman hankalia. Nyt August teki pienen virheen heti ensimmäisellä kierroksella ja joutui päästämään neljä autoa ohi. Sitten alkoi lähes toivottomalta tuntuva takaa-ajo. Pikku hiljaa sijoitus kuitenkin parani kolmanneksi. Viljami oli karannut jo saavuttamattomiin, mutta Joni Minkkisen kanssa kehkeytyi usean kierroksen kestävä huikea taistelu. Viimeisellä kierroksella Augustin onnistui livahtaa shikaaniosuudella Jonin ohi toiseksi. Yksi tiukimpia ja siistimpiä ohituksia mitä olen ollut todistamassa.

Kolmas finaali käynnistyi vakuuttavasti. Kun juuri oli selvitty niistä parista ensimmäisestä kierroksesta, tuli katastrofaalinen virhe: auto nopeassa shikaanissa kanttarikosketuksesta verkkoaitaan. Kuski ei ymmärrä miksi niin kävi koska hän ajoi milestään koko ajan varmistellen - ehkä juuri siksi. Keskeytys. Erävoittoon ajoi Viljami ja siten koko kisan voittoon. Kakkossija oli kuitenkin saavutettu jo aikaisemissa lähdöissä. Maistui ...

Palkintojenjaon jälkeen ajettiin vielä shakedown polttiksen kanssa. Sitten lelut laatikkoon ja pari tuntia lepoa ennen GPT kisaa.

Poissa JyrkiL

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Lopputulokset FTT VI ja GPT II 2012 Uusikaupunki
« Vastaus #9 : 17.07.12 - klo: 07.33 »
Ensin kiitokset kisojen järkkäilyyn osallistuneille aktiiveille ympäri Lounais-Suomen, kilpailun puitteet olivat pääsuoran "tuplatupla"-hyppyreitä lukuunottamatta upeat.

Oma kisaraportti päätyi jo toiselle foorumille, miksei siis myös tännekin:

Allekirjoittaneella on kulunut 3-4v Fintrack-tason kisojen kiertämisestä. Vähän siis "kylmilteen" ajamaan.

Treeneissä ei voinu sanoo mitään muuta, kuin että auto pysyy viivojen välissä

Ekalla alkueräkierroksella tempaisin tuloksen ruutuun 9. Tässä kohtaa piti raapia päätä, että "mites täs ny näi?". Hämmästys kyllä onneksi laantui, kun huomasi että pari nimimiestä oli keskeyttänyt.

Toisessa alkuerässä vähän enemmän toimintaa, sija 14.

Kolmannella ja neljännellä alkueräkierroksella tulos jäi saamatta, ponderi sano "eituutoimii". Kilpailun järjestäjiltä toinen (nopeampi) ponderi autoon ja toive kohti yläkertaa, josko tämä finaalit edes toimisi...

Finaaleihin sitten B-finaalin viidennestä ruudusta. Ekassa finaalissa lähtökiihdytyksessä 4. ruudun kuljettajan radiohäiriö töräytti auton mun eteen ja mä jäin viimeiseksi. Sain edelläajavan porukan juuri ja juuri kiinni, kun edelläajavan moka kilautti minut taas muutaman sekunnin päähän.

Kisatilanteitahan nuo molemmat olivat täysin, syyllisiä ei löytynyt kuin peilistä, mutta siinä kohtaa alkoi mieli tulistua. Kaks pudotusta vikaks samassa finaalissa. Kuitenkin pieni salainen toive oli podiumpaikasta, alkuerävauhti kuitenkin oli sitä tasoa.

Noh, alkoi armoton takaa-ajo ja yksi kerrallaan napsin päänahkoja, kunnes pääsin kolmanteen pykälään ja sitten aika loppui. Maaliin kolmantena ja hyvillämielin.

Toisessa finaalissa renkaat lakkasivat toimimasta ja tuli vähän sävellettyä itsekin pudotuksia sijoituksissa. Mutta lopulta taistelin neljännestä paikasta Pausion Tommin kanssa, sain itse sen juuri pidetyksi ja kun sijoitukset menivät sopivasti ristiin, niin 3+4=3 ja pieni pytty mukaan!

Kiitoksia vielä varikkoseuralle, henkinen painostus Rauman seudulta oli juuri sopivaa.

Jyrki Lehto
ATAK/UA
AE/Destiny/TLR

Poissa AAKE K.

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lopputulokset FTT VI ja GPT II 2012 Uusikaupunki
« Vastaus #10 : 17.07.12 - klo: 20.52 »

TSS-10 A-finaali Hyvinkää vuonna 2005.

Puolet tästä porukasta oli Uudenkaupungin kisassa 2012...
Awesomatix-RS5-Traxxas-Team Durango-Nosram-LRP-Sanwa, www.power-racing.net

Poissa Aapeli

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Lopputulokset FTT VI ja GPT II 2012 Uusikaupunki
« Vastaus #11 : 17.07.12 - klo: 21.27 »
Team Elokuun TP-10 kisaraportti:

GPT kisa sunnuntaina: Päivä oli alussa kuiva mutta tiedettiin muuttuvan sateiseksi. Harjoitukset ajettiin kuivalla ja August ja Teemu Saarinen parantelivat päivän parasta best läppiä vuorotellen. Ensimmäinen aika-ajokierros saatiin vielä ajaa kuivalla. Tai oltaisiin saatu ajaa, mutta meillä sorvautui heti alkuun kakkosvaihteen ratas ja lopulta vielä ykkösrataskin. Keskeytys. Vauhtia oli kuitenkin hyvin, pelkällä ykköselläkin syntyi kierosaika 17,5 s ja tasaisesti alle18 s. Jos ykkönen olisi kestänyt loppuun asti, olisi tulos ollut hyvä.

Sitten alkoi sataa, eikä rata ollut sen jälkeen missään vaiheessa kuiva vaikka sade aika kevyttä välillä olikin. Tähän kisaan oltiin tultu huonosti vesikeliin valmistautuneina. Kokemusta ei ollut yhtään ja suojaukset sen mukaiset. Päätettin kuitenkin osallistua niin kauan kuin olisi millä osallistua. Onneksi monet ajattelivat samoin ja kisa jatkui vesisuojauksia rakennelleen ja pehmeämpiä säätöjä arvaillen.

Jäljellä oli vielä kolme aika-ajokierrosta ja semi. Vaikka niiden merkitys olisi tulosluetteloon pieni, (kaikki pääsisivät suoraan semiin ja sieltäkin suoraan finaallin) olivat ne silti meille varsin tärkeitä. Opimme omakohtaisten epäonnistumisien kautta miten vesisuojausta ei rakenneta. Yhdessä erässä kone hörppi liikaa vettä, toisessa ei vastari toiminut enää ollenkaan, yhdessä erässä ponderi ei antanut kierroksia ja yhdessä erässä yksisuuntalaakeri temppuili. Lopulta opimme Teemun ja Jethro Lehtojärven vinkeistä miten taistelu vettä vastaan voidaan voittaa. Finaalissa kaikki toimi olosuhteisiin nähden hyvin. Vaihteiden meneminen päälle ja kakkosen iskeytymien olivat kuulemma kuitenkin jatkuvana huolena.

Täysipitkä 45 min finaali sateessa alkoi varovaisen tunnustelevasti. Augustin vauhti näytti näytti kuitenkin hyvältä ja turvalliset ohitukset nostivat sijoitusta pikku hiljaa. Viidennellä kierroksella piti sitten ohittaa eräs kanssakilpailija, mutta ohituksen jälkeen hänelle tuli joku musta hetki ja hän torppasi automme kumolleen. Siihen kului 13 s ylimääräistä (+ paljon lisää ohitukisa) ja pinna kiristyi. Parin kierroksen jälkeen August teki kisan ainoan varsinaisen kaatonsa samassa paikassa - taas juostiin. Näiden tapahtumien jälkeen Teemu oli päässyt puolentoista kierroksen johtoon ja välissä oli monta muuta.

Vauhti oli kuitenkin koko ajan suhteellisen hyvää ja rako kärkeen pieneni pikku hiljaa. Sitten oltiin jo tilanteessa jossa Teemu piti ohittaa, jotta pääsisi samalle kierokselle. August saa apua Teemun yksisuuntalaakerin temppuilusta ja kisa kiristyi. Muut olivat pikku hiljaa pudonneet vauhdista. Lähimpinä uhkaajina olisivat Teemun jälkeen Alexander Naumov ja Jethro, mutta ero oli useampi kierros. Jäin odottelemaan tekniikkamurheiden alkamista ja suunnitelin todennäkösimpiä pikahuoltotoimia.

Meillä oli kuuden ja puolen minuutin tankkausväli. Säästimme pari tankkauskertaa perinteisen 5 min taktiikkaan mutta olisimme ehkä voineet valita ainakin 7,5 min jopa 9 min taktiikat. Niin pientä oli polttoaineen kulutus.

Kisan loppupuolella oltiin pitkään tilanteessa jossa August ajoi Teemun perässä mutta ei ohittanut häntä kierroksella. Teemu ei tilaa erityisesti tarjonnut eikä August lähtenyt sitä edes rynnimällä vaatimaankaan. Tässä tilanteessa August muisteli saamiaan neuvoja taktisesta tilanteen hallinnasta. Näitä keskusteluja oli käyty edellisen Raision kisan jälkeen. Neuvon mukaan olisi helpompi ajaa vaikka maaliin saakka tuossa asemassa kuin rynniä ajamaan edellä ja antaa toisen peesata.

Meille ei sen kummempia murheita sitten tullutkaan. Renkaat, varsinkin oikean puolen renkaat, tosin kuluivat loppua kohti paljon ja vaikeuttivat entisestään auton hallintaa. Spinnauksia tuli Augustille lopussa enemmän kuin alussa. Niin varmaan muillekin. Kun Teemu vielä kohtasi tekniikkamurheita, venyi ero maalissa yli kolmeen kierrokseen.

Ensimmäinen polttisturistivoitto tuntui mahtavalta. Kisa oli ollut korokkeella raskas. Puolen tunnin kohdalta alkaen alkoi sekä henkinen että fyysinen rasitus käydä merkittäväksi. Ajamisen tarkkuus ja asemien menetyksen pelko tuntuivat radiokäden väsymisenä ja jalan puutumisena. Siksikin helpotus maalissa oli enenkokemattoman mahtava. Maaliintulon jälkeen raikuneet spontaanit aplodit tulivat ansaitusti kaikille maalin asti taistelleille finalisteille.

Poissa JyrkiL

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Lopputulokset FTT VI ja GPT II 2012 Uusikaupunki
« Vastaus #12 : 18.07.12 - klo: 06.36 »
Lainaus
TSS-10 A-finaali Hyvinkää vuonna 2005.

Puolet tästä porukasta oli Uudenkaupungin kisassa 2012...
¨
Huhhuh, nyt kyllä Aake löysi oikeita arkistojen helmiä, kiitos !

Hyvin on nuoriso oppinut, tuosta sakista vain yksi oli B-finaalissa, loput A:ssa ;)

Pahasti osui kyllä nostalgiasuoneen tuo kuva, pitää olla todella tarkkana mitä ensi kauden suhteen tekee...

Jyrki Lehto
ATAK/UA
AE/Destiny/TLR