Kyllä kyllä.. lähes täydellistä tai voisipa sanoa että täydellistä kun ei vielä ainakaan paremmasta tiedä.
Kulkupuoli oli todellakin kunnossa ja nopeutta on varaa vielä kasvattaakin isommalla pinjonilla vaikka en sitä en tarpeelliseksi just nyt koekaan.
Auto oli todella makee viedä, toimi mainiosti mutta en sano että helppoa vaan sopivasti sitä haastetta seassa kun potkua riitti.
Nyt kun tämä akku, moottori ja säädin tekniikka sekä autot kehittyvät tähän malliin niin kokeilkaapa hyvät ihmiset jos vain suinkin. Aloittelijalle 4S ja edistyneemmille 6S.
Yksinkertainen laitos, nautintoa latistaa ehkä ainostaan se että ajoaika arviolta 10 minuuttia tai vähän alle eli pari vastaavan polttiksen tankillista, ja sitten taas lataillaan tunti ellei useampia akkuja ole käytössä.
Tekniikka on super iisi:
- ei diffejä
- ei jarruservoa eikä jarrulevyä/linkkejä jne (pikkasen hipasin jarruun tuolla radalla)
- ei kytkintä, suoraveto
- ei vaihteita (1-vaihteinen)
- ulkoinen BEC eduksi mutta ei pakollinen
Sähköt kiinni ja menoksi.
En kyllä tiedä mikä näistä lajityypeistä voisi olla paljonkaan helpompi teknisesti siis, ei edes takavetokrossi tai 2WD SC. No ehkä mattis mutta luulen että se vaatii enemmän taitoa ajaa, tosin en ole kokeillut. Tulikin mieleen tiksin mattikset jotka oli viety ulos isommassa koossa.
Radanhan tää vaatii tosin tai ison siistin parkkisen.