Hetki jo vierähtänyt edellisestä viestistä, mutta nyt on saatu autoa hierottua takasin normaalimmalle pidolle vrt. tikkurilan olosuhteet.
BD7 tuntuu tykkäävän tosi paljon kallistelusta, melkeen mitä enemmän kallistelee, sitä paremmin se tuntuu menevän. Ulosjoustoa saa olla aika paljon, varsinkin keulassa. Pienellä ulosjoustolla ja jäykällä alustalla auto tuntuu todella kankealta. Vaikka auton pistää olemaan kunnon jenkkivaltamerilaiva alustaan, silti se tuntuu reagoivan vähintään riittävästi suunnanmuutoksissa. Tikkurilassa tarvi ajaa löysillä iskariöljyillä, mutta heikommalla pidolla jäykempi öljy tuntuisi auttavan suunnanvaihdoissa ja myös pitkissä sweapereissa. Auto myös kääntyy mielestäni enemmän jäykemmällä öljyllä.
Etutukivarsissa haritus auttaa autoa kääntymään aika mukavasti ja se on varsin kokeilemisen arvoinen asia. Ohjauksen päällä itselläni ei ole ollut sitä Y-palaa, mutta moottoripukin ruuvi on kiinni ylärungossa. Ruuvin poistaminen tekee autosta todella rauhallisen ja lisää peräpitoa huomattavasti. Pylviksen stanuautossa se esim. toimii varsin mukavasti.
Iskareista reboundin poistaminen poraamalla iskarinhattuun reikä, rauhottaa autoa aika paljon, joku tykkää, joku ei. Ainakin ne iskarit on huomattavasti helpommat kasata reitetyillä hatuilla...
Liitteenä viimisin setuppi jolla tuli ajeltua Casinolla, auto oli ihan kohtuullisen nopea ja helppo ajaa. Autoon olen vieläkin erittäin tyytyväinen!
Casino setupLahden heikkopitoiselle radalle ainoa muutos tuosta oli pistää etulinkin sisäpään alle 1mm shimmiä, huonommalla pidolla se toimi, Casinolla tuo 0,5mm tuntui helpommalta ajaa.
-Henry