Kirjoittaja Aihe: Team Xray T4  (Luettu 131142 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VTEC

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #150 : 24.06.22 - klo: 10.27 »
Tuli ostettua käytettynä '14 mallinen T4. Kyseeessä on mun ensimmäin tasamaa-auto joten olisi hiukan kysymyksiä.
1. Jos treenaa sisällä, niin onko nuo FTT säännöissä määritellyt renkaat hyvät vai onko treenejä varten jotkut paremmat (esim. hitaammin kuluvat) renkaat?
2. Onko normaalia, että kaasun ollessa päällä kun kääntää renkaat ääriasentoon niin auto alkaa pitämään ääntä ja keskihihna tärisee? Tämä siis kun auto on ilmassa, koska radalla en ole päässyt testaamaan.
3. Onko touring autoissa oikeasti akku kiinni teipillä?
Miksi?
4. Mitä osia näistä menee useimmiten rikki, eli mitä kannattaa ostaa varalle?
Ja jos jollakin on 14 malliseen joku perus setup sisäradoille mistä lähteä ratakohtaisesti muokkaamaan niin otan vastaan. (autossa prostock sähköt)
Team Corally SBX410, Xray T4 '14 ja FG Marder "jokkis"
Youtube Kanava: https://www.youtube.com/channel/UC08uZiWtJ7b5MHZiEqAjUZQ

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #151 : 24.06.22 - klo: 19.44 »
Tuli ostettua käytettynä '14 mallinen T4. Kyseeessä on mun ensimmäin tasamaa-auto joten olisi hiukan kysymyksiä.
1. Jos treenaa sisällä, niin onko nuo FTT säännöissä määritellyt renkaat hyvät vai onko treenejä varten jotkut paremmat (esim. hitaammin kuluvat) renkaat?
2. Onko normaalia, että kaasun ollessa päällä kun kääntää renkaat ääriasentoon niin auto alkaa pitämään ääntä ja keskihihna tärisee? Tämä siis kun auto on ilmassa, koska radalla en ole päässyt testaamaan.
3. Onko touring autoissa oikeasti akku kiinni teipillä?
Miksi?
4. Mitä osia näistä menee useimmiten rikki, eli mitä kannattaa ostaa varalle?
Ja jos jollakin on 14 malliseen joku perus setup sisäradoille mistä lähteä ratakohtaisesti muokkaamaan niin otan vastaan. (autossa prostock sähköt)

1. Suosittelen aloittelijalle Rusheja, niissä on hyvä pito ja eivät feidaa kuluessaan. Niillä pitäisi päästä porotehoilla +20 akullista ja ne voi ajaa ihan loppuun kunhan liimaa reunat.

2. Ei ole normaalia. Tsekkaa että etuvetarit ei jumita ohjauksen ääriasennoissa. Tsekkaa myös että servon ääriasennot (EPA) on säädetty oikein eikä servo väännä väkisin ohjauspalaa vasten. Porossa riittää 20-22 asteen max. kulma sisäpyörälle.

3. Vanhemman polven autoissa on teippikiinnitys. Vanhempiin T4:iin voi päivittää käännettävät akkupidikkeet jos haluaa.

4. Tukivarsia, ohjauspaloja, C-paloja. Hihnat kuluu ajan myötä. Ja spurreja on hyvä olla varalla.
Wacky Stack Racing Team