Kirjoittaja Aihe: Ready Setit ..onko vai ei???  (Luettu 1638 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mikke

• Tulokas
    • Profiili
Ready Setit ..onko vai ei???
« : 14.05.04 - klo: 01.34 »
Eli miten on onko ready setti todella ready setti vai joutuuko niihin laittaa öljyt diffeihin yms.                                                                     Mielestäni ei voitaisi myydä tuon nimikkeen alla autoja jonka asiaikas joutuu ensimetreillä purkaan atomeiksi. Mutta ymmärrän toisaalta tehdasta jos eivät voi laittaa öljyjä diffeihin yms (esim jos ajan saatossa öljyt valuu pihalle yms syystä?)

Eli onko ready setit todellisa..vaiko pelkkiä semi settejä? Sillä en näe järkeä ostaa ready settejä jos jokaisen hilpakkeen ja öljyn joutuu joka tapauksessa käymään läpi ennen kuin auto on valmiina ajoon. Eli onko teoria teoriaa ja käytäntö jotain aivan muuta???????????  Jos aiheesta on jo jossain vastauksien kera niin tämän aiheen saa poistaa ilomielin :) Kiitän ja kummaran hyvästä foorumista
Yrittänyttä ei laiteta. :)

Poissa Philip

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
« Vastaus #1 : 14.05.04 - klo: 07.32 »
Juu, kyllä ne on ihan valmiita paitsi että tarvit hehkun ja paristot.

Poissa kukkalapio

• Veteraani
    • Profiili
« Vastaus #2 : 14.05.04 - klo: 07.37 »
Mutta ruuvilukitteista ei kuulemma usein ole tietoakaan..
Mun mielestä autohan on just kiva kasata ja saa halvemmallaki ku valitsee jonkun kasaamattoman mallin.

Poissa jeejee

• Veteraani
    • Profiili
« Vastaus #3 : 14.05.04 - klo: 07.44 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Mutta ruuvilukitteista ei kuulemma usein ole tietoakaan..
Mun mielestä autohan on just kiva kasata ja saa halvemmallaki ku valitsee jonkun kasaamattoman mallin.

Ei aina.  Kun kittiin ostaa ohjaimet yms... niin tulee useastikkin kalliimmaksi kun rtr mitä minä olen laskeskellut..
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa blenheim

• Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
« Vastaus #4 : 15.05.04 - klo: 08.03 »
Jeejee, olet nyt unohtanut yhden asian ja katsonut vain hintaa. Ei ole kiva jos uusi auto tuhoutuu huonojen (ja halpojen) readyset radioiden takia kun olisi voinut investoida parempiin. Auton korjaaminen maksaa aina maltaita ja niinollen siitä tulee äkkiä hyvinkin kalliimpi kuin kitistä.
Ja todellakaan niissä diffeissä ei ole mitään öljyjä sisällä, ainakaan Kyoshon autoissa. Ja ruuvilukitteet kannattaa aina laittaa metalli-metalli liitoksiin.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa WRC206

• Fullspeed RC
    • Profiili
« Vastaus #5 : 15.05.04 - klo: 09.23 »
Itsellä on kokemusta kyosho readyset autoista ja kiteistä, readysetin mukana tulevat radiot ja servot ovat poikkeuksetta huonolaatuisia/riittämättömiä, kitin mukana ei juuri koskaan tule huippu osia kun taas kitissä saattaa olla helposti rikkoontuvat osat korvattu valmiiksi parempilaatuisilla.
Jos auto tulee vain lapsen leikkikaluksi readyset on hyvä vaihtoehto mutta vähänkin vaativampaan käyttöön en itse enää koskaan readysettiä osta ainakaan kyosholta.
- Tamiya solar car -

Poissa rala.p

• Veteraani
    • Profiili
« Vastaus #6 : 15.05.04 - klo: 10.24 »
Minun ensimmäinen auto oli ready set, mutta toista valmiiksi kasattua autoa en osta koska:

-kasaaminen on kivaa
-oppii tuntemaan auton heti läpikotaisin
-radiot on huonot
-osat on huonompia kuin kiteissä
-servot on huono laatuisia

Jos vaihtaa kaikki osat paremmiksi, niin kyllä minä veikkaan että tulee kalliimmaksi kuin ostaa kitti.
Rtr paketit on tarkoitettu niille jotka ostaa ensimmäistä autoa tai on muutenvaan laiskoja että ei jaksa kasata autoa sekä niille jotka pelkää että ei osaa kasata.
Joten jos autoa ostatte ja haette hyvää autoa kiertäkää rtr paketit kaukaa.
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

Poissa Pekka V

• Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
« Vastaus #7 : 15.05.04 - klo: 10.56 »
Jeejee:Esim.mad force ready setissä tulee mukana GX21 motti ja kitin mukana GS21R joka on hieman parempi kuin GX21.
Savage SS:ssä on muistaakseni parempi pilli kuin 25:ssa.

Mika R

• Vieras
« Vastaus #8 : 15.05.04 - klo: 11.45 »
Ehkä toi koskee Kyoshon ready settejä enemmänkin, HPIn RTR :t ovat laadukkaita radioita myöten.