:lol:
Sami L on kyllä ihan oikeassa tuossa, että suoria lainauksia toisten teksteistä ei saisi muuttaa pätkääkään. Kuitenkin taisi Samikin tajuta mistä on kysymys, kuten myös minä. Eikä edes vaatinut hirveästi ponnistuksia.
Ei huonot renkaat ole missään autossa sen hyväsyttävämpiä kuin toisessakaan. Ei sen paremmin Madissa kuin Savagessakaan.
Pakottaako kukaan muuten ostamaan niitä varaosia älyttömän kalliilla? Uskokaa tai älkää: se ihan luvallista tilata palikoita mistä hyvänsä katsoo saavansa edullisesti ja vähällä vaivalla. "Se on Kyosho"-puolustus on nimenomaan sitä. Kenelläkään ei liene epäselvää se, että K on Suomessa järkyttävän kallis kaikilla osa-alueilla?
Makuasioista taas on ihan turha kenenkään ruveta vääntämään, sillä mielipiteitä on vähintään yhtä paljon kuin niiden esittäjiä. Se, että Madi on toteutettu jäykillä akseleilla oikeiden monsterien tapaan vetoaa ainakin itseeni ja ilmeisesti muutamaan muuhunkin. (Tästä hyvä argumentti muita monsuja vastaan, että eihän ne voi monstereita ollakaan, kun ovat erillisjousitettuja :lol: ).
Radalle tuskin Madia on kukaan itseään kunnioittava ja asiansa osaava insinööri ikinä tarkoittanutkaan. Tajuaahan sen jo hiukan tyhmempikin kun perehtyy edes pintapuolisesti autojen sielunelämään. Jos autoa ei ole tarkoitettu mielettömäksi raaseriksi radalle, niin onko se nyt niin fiksua tuputtaa sitä tietoa joka väliin? Hiukan samanlaista olisi Hiace-kuskille mennä sanomaan, että et muuten varmasti pärjää mun M5:selle Nürburgringillä.. (tämä ei ollut sinulle Sami)
"jouduttu luopumaan aidon monsterin rakenneratkaisuista koska ne eivät toimi rc-käytössä"-juttu pistää hiukan hymyilyttämään juuri tuon "ei toimi rc-käytössä" pohjalta. En voi puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä, mutta voisin hyvin kuvitella, miten 1:1:n monsteri käyttäytyisi kun kahdeksan kympin (ei tarvitse ruveta kinaaman rc-monsujen huipuista) vauhdista pitäisi saada lotja taipumaan 90-asteen mutkaan..
Tämä ei sitten ollut tarkoitettu mitenkään erityisesti K:n tai Madin puolustuspuheeksi, mutta alkaa vaan potuttamaan tyhjänpäiväinen jauhaminen selvistä(kö) asioista. Tietty suomalainen kateus näyttää nostavan päätään joka paikassa. Sen sijaan, että keskitettyttäisiin löytämään omasta ajokista hyviä ja positiivisia asioita, niin ruoditaankin muiden autoja ja varsinkin niiden huonoimpia ominaisuuksia. Ja sitten vielä perässä tulevat nämä mutu-kaverit, jotka kuorossa laulavat kaverinkaverinkaverilta kuultuja absoluuttisia totuuksia, ja jotka eivät välttämättä ole ikinä nähneetkään livenä kommentoimiaan tuotteita.
Huh huh..