Kirjoittaja Aihe: HALUAA OHI MUTTA EI PÄÄSE, JOKU HALUAA OHI EN ANNA TIETÄ  (Luettu 1574 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Onko tuo hauskaa kuin ollaan skabaamassa. Tien antaminen ei ole vaikeaa mutta sen sijaan jos edellä ajavalla on nopeampi auto mutta kierros ajat ovat hitaampia niin silloin on ohittamanen vaikeata. Minulla itselläni on ainoastaan kokemusta 1/10 krossi autoista ja 1/8 krossi autoista paljon kisa kokemusta joten en osaa sanoa miten siellä rata puolella on nämä asiat huodettu. Olen nähnyt monet niin turhautuvat tilanteet. Esim mitä nyt on todella yleistä kuin "joku" nyt antaa tietä niin heti ollaan siinä pepussa kiinni seuraavassa mutkassa jo. Onko nyt tuo tien antaminen nyt noin nöyryttävää että ei voi antaa sitä tietä. Huonoimat paikat missä voi antaa tietä on pääsuoralla ja parhaat paikat (huom minun mielestä) ovat esim joku 90 tai 180 mutka, ajaa sen auton  ihan reunaan niin jää todella paljon tietä hänelle joka haluaa ohi ja mikä parasta sinä et häviä siinä juuri yhtään mitään.  Aina suoralla on vähän huonoa antaa tietä toiselle. Jos nyt joku on toista mieltä niin komentoi ihmeessä.
MUTKA RULES
Jerzi

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
HALUAA OHI MUTTA EI PÄÄSE, JOKU HALUAA OHI EN ANNA TIETÄ
« Vastaus #1 : 19.05.04 - klo: 20.00 »
Jos taistellaan samasta sijasta minusta tienantamiseen ei ole tarvista mutta jos ollaan kierros edellä niin silloin tienantaminen olisi minusta pakollista.  :wink:
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Castrol

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HALUAA OHI MUTTA EI PÄÄSE, JOKU HALUAA OHI EN ANNA TIETÄ
« Vastaus #2 : 23.05.04 - klo: 20.49 »
Jerzi, Jos joku ei anna tietä anna sinä pusuja.
Serpent Excel
CMB EVO 2 LS Sanwa

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
HALUAA OHI MUTTA EI PÄÄSE, JOKU HALUAA OHI EN ANNA TIETÄ
« Vastaus #3 : 23.05.04 - klo: 21.35 »
:mrgreen: Meinaat castrol tuota tökkimistä / kiilausta :roll:

Toisaalta, ei saa ajatella kaksimielisesti :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
HALUAA OHI MUTTA EI PÄÄSE, JOKU HALUAA OHI EN ANNA TIETÄ
« Vastaus #4 : 23.05.04 - klo: 21.50 »
Lainaus käyttäjältä: "hannu_s"
:mrgreen: Meinaat castrol tuota tökkimistä / kiilausta :roll:

Toisaalta, ei saa ajatella kaksimielisesti :mrgreen:

No vaikkaanpa, että nämä ihan oikeat pusut olisivat kuitenkin tehokkaampia...
Mutta jos ihan tosissaan ollaan, niin ei kun reilusti päälle jos joku on tien tukkeena... vai mitä Mika :wink:
Tyhjä

Poissa 2 fast 4 u

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://khendricksson.1g.fi/kuvat/
HALUAA OHI MUTTA EI PÄÄSE, JOKU HALUAA OHI EN ANNA TIETÄ
« Vastaus #5 : 24.05.04 - klo: 16.54 »
Lainaus käyttäjältä: "zhoop"
Jos taistellaan samasta sijasta minusta tienantamiseen ei ole tarvista mutta jos ollaan kierros edellä niin silloin tienantaminen olisi minusta pakollista.  :wink:


Olen samaa mieltä 8)
>>Death Race Pilots<>WSA Freeriders<<