Kirjoittaja Aihe: Ongelmia sisäänajossa  (Luettu 938 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lasbe

  • Tulokas
    • Profiili
Ongelmia sisäänajossa
« : 20.05.04 - klo: 17.29 »
Noniin..
Mulla on siis autona Nitro Rustler.. Oon sisäänajamassa sitä 2. tankilla. 1. tankki meni ihan hyvin kai, mutta 2. tankin kanssa on ongelmia.. Kun painan auton puoleenväliin kaasua, se menee ehkä metrin eteenpäin, mutta pysähtyy sitten paikoilleen vaikka kaasu on edelleen puolessavälissä.. Ja äänikin kuulostaa jotenkin tympeeltä..
Niin ja nyt se on alkanut roiskia bensaa aika paljonkin pakoputken päästä, kun sen käynnistää!

En haluaisi nyt pilata autoani, ostin sen eilen uutena.. ÄÄ!

Poissa rc aleksi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: Ongelmia sisäänajossa
« Vastaus #1 : 20.05.04 - klo: 17.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Lasbe"
Noniin..
Mulla on siis autona Nitro Rustler.. Oon sisäänajamassa sitä 2. tankilla. 1. tankki meni ihan hyvin kai, mutta 2. tankin kanssa on ongelmia.. Kun painan auton puoleenväliin kaasua, se menee ehkä metrin eteenpäin, mutta pysähtyy sitten paikoilleen vaikka kaasu on edelleen puolessavälissä.. Ja äänikin kuulostaa jotenkin tympeeltä..
Niin ja nyt se on alkanut roiskia bensaa aika paljonkin pakoputken päästä, kun sen käynnistää!

En haluaisi nyt pilata autoani, ostin sen eilen uutena.. ÄÄ!
se roiskiminen johtuu siitä ku se on niin rikkaalla ja pitää tietenki olla ku sisäänajamassa vasta oot mut tota kaasu juttuu mä en tiedä :?
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Ongelmia sisäänajossa
« Vastaus #2 : 20.05.04 - klo: 17.40 »
Se onkin hyvä olla niin rikkaalla kuin vain saat sen pysymään käynnissä! Eli sieltä pitääkin roiskua sitä öljyä ja pitää savutta kunnolla sisäänajon aikana. Ja se on ihan hyväks olla niin rikkaalla, et just just menee ees kunnolla eteenpäin täydellä kaasulla.. Mutta yleensä sisäänajossa ei kumminkaan kannata koko ajan ajaa kaasu pohjassa, vaikka ei oikee kulkisikaan, vaan vuorotellen kaasua ja sit antaa vähä rullata ja taas kaasua. Pääasia et ajelee hiljaksee.