Jos tekarit olis olleet, olisin varmaan ne nielaissut!
Menneenä talvena, arvostamani henkilö kysyi allekirjoittaneelta, "onkos toi laillinen moottori!"
Ko. moottori oli harjoituksissa käytössä!
"Pakista" nimittäin löytyy tuo ko. moottori!
Käynnistin samana päivänä kiivaan mailien vaihdon myyjän/maahantuojan kanssa, jolloin sain useita Hänen antamia selvityksiä ja vakuutteluita luokituksen olemassaolosta.
Kun nyt luen tätä palstaa, herää kysymys, mikä on kenenkin vastuu asiasta!??
Ainoa henkilökohtainen onni, tässä on se, että yhdessäkään juniorin ajamassa kisassa, tuo turbo-kone ei ole ollut käytössä.
Ja vain siitä syystä, että vasta talvikauden lopussa opin sen, miten sen saa kulkemaan.
Ainoassa juniorin ajamassa NM-osakilpailussa, oli käytössä T*****y:n moottori, uskokoon ken tahtoo.
Ilmeisesti "alitajunta" on viestittänyt jotain, koska olen tulostanut erään saamani viestin osion, josta kirjoitan alle suoran sitaatin saamastani myyjän viestistä!
"....jep, silloin siinä olisi laittomuuksia, jos ne hiilet olisi käännetty itse ilman valmistajan roar-hyväksyntää, mutta tässä tapauksessa molemmat koneet on hyväksytetty, joten laittomuuksiin ei ole ryhdytty. ja kuten totesin, hiilien suunta on vapaasti hyväksytettävissä, kunhan koneesta tehdään uusi malli. samaa mallia ei siis voi virallisesti olla ilmeisesti kahdella hiilityksellä, ellei molemmista ole tehty asianmukaista hyväksyttämisanomuksia."
Teksti jatkuu "hiili- ym. ohjeilla.
Tähän aamuun asti harmitti, koska "sattuneesta syystä", olemme taaskin estyneet Kuusankosken kisapaikkaan tutustumisesta/kilpailusta.......
Nyt harmittaa ihan muusta syystä! Valitettavasti!