Kirjoittaja Aihe: Kadonnut ruuvi.  (Luettu 3210 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Kadonnut ruuvi.
« : 23.05.04 - klo: 20.29 »
Eli multa hävisi tosta osasta se mini ruuvi minkä sisälle menee kuusiokoloavain. Saakohan niitä mistään muualta kuin tilaamalla/ostamalla kaupasta?

Huom. Ruuvi mitä tarkoitan on punaisen neliön keskellä siinä toisessa osassa.

Ps. Modet jos kuva häiritsee poistakaa mutta jättäkää tämä.
http://www.sunpoint.net/~piisku12/rajattu.htm

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kadonnut ruuvi.
« Vastaus #1 : 23.05.04 - klo: 20.38 »
Jointin ruuvi siis? Kannaton kuusiokolo?
En usko, että K-Raudasta ainakaan löydät. Tietonikkarilla ainakin on semmonen ruuvilaatikko, josta löytyy yhtä ja toista.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Kadonnut ruuvi.
« Vastaus #2 : 23.05.04 - klo: 20.59 »
Ok isäni hetki sitten lupaili käyvänsä joku päivä hobbylinnassa kyselemässä sitä. Ehkä jo huomenna!  :D
Kauhee himo päästä taas ajelemaan! :)

Ps. Onkohan mun autossa jokin rikki kun taka pään nostaa ilmaan ja hiukan kaasuttelee nii toinen puoli jotenkin ravisee enemmän kuin toinen ja sitten jotenkin musta tuntuu että se toinen pyörä ei myöskään vedä samalla lailla kuin toinen. (tämä on tapahtunut jo kauan ennen ruuvin häviämistä)

Poissa topemu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kadonnut ruuvi.
« Vastaus #3 : 24.05.04 - klo: 09.59 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Ok isäni hetki sitten lupaili käyvänsä joku päivä hobbylinnassa kyselemässä sitä. Ehkä jo huomenna!  :D
Kauhee himo päästä taas ajelemaan! :)

Ps. Onkohan mun autossa jokin rikki kun taka pään nostaa ilmaan ja hiukan kaasuttelee nii toinen puoli jotenkin ravisee enemmän kuin toinen ja sitten jotenkin musta tuntuu että se toinen pyörä ei myöskään vedä samalla lailla kuin toinen. (tämä on tapahtunut jo kauan ennen ruuvin häviämistä)


Jos HL:stä ei löydy tuollaista niin kannattaa käydä Askartelukeskuksessa Brahenkadulla (Turku) kyselemässä. Siellä on erilaisia ruuvilaatikoita, mistä itse olen melkein aina löytänyt tarvitsemani ja kohtuulliseen hintaan. Tuumaisia ruuveja yms ei ole.
>--> Chaos is order understood only a few <--<

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Kadonnut ruuvi.
« Vastaus #4 : 24.05.04 - klo: 15.08 »
Juu soitin isälleni ja hän sanoi että hyvä vinkki.  :wink:
Saan ehkä uuden motinkin.  Wohoo.  :)

Poissa jippii

  • Jäsen
    • Profiili
Kadonnut ruuvi.
« Vastaus #5 : 24.05.04 - klo: 21.59 »
Tänään kävin paikallisessa pultti liikkeessä ja ostin kunnolla muttereita ja pultteja.  Joku 40pulttia ja samanverran muttereita ja hitaa oli huimat 2€!!

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Kadonnut ruuvi.
« Vastaus #6 : 25.05.04 - klo: 14.27 »
Eilen iskä tuli kotiin ja sanoi että
 hänellä on kyseiset ruuvit yllätys yllätys väärä koko...  :(

Tänään uusi yritys ja taas iskä unohti ottaa kuusiokoloavaimen mukaan että tietäisi oikean koon.
Katotaan nytte mitä se pölvästi tuo.  :D

Ja uutta mottia en todennäköisesti saa...  :|
(vasta kesän aikana)

Poissa aneboy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kadonnut ruuvi.
« Vastaus #7 : 25.05.04 - klo: 15.03 »
Joo, mullakin on sama toi tärinä juttu, jännä ku siellä auton perässä on nappi, josta voi säätää kaksi asentoa. Toisella ei tärise ollenkaan, mutta kulkee hitaammin. Toisella taas tärisee ja kulkee kovempaa...
Joka päivä ja jokaikinen yö.

Poissa Eagle

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.mmsite.cjb.com
Re: Kadonnut ruuvi.
« Vastaus #8 : 26.05.04 - klo: 15.16 »
Kyseinen ruuvi on kai M4x4, noi ruuvit kyllä lähtevät helposti, ja niitä kyllä löytää kaupoistakin helposti (ainakin pitäis).
Iteltäkin lähti Infernon keskiakselista( levyjarrun kohdalta, meinas muuten rikkoa tankin) pari viikoa sitten, jouduin ostamaan kaupasta kokonaisen ja pienen ruuvisarjan M4x4x5x8x12(kyosho koodi: 1162)
Ruuvisarja ei ole haitaksi: varaosia lisää, vaikka niillä on eri pituudet ne kuitenkin käy siihen, kunhan ne ei koske mihinkään.
Ne kannataa kiristää kunnolla.

Poissa Tom Byron

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kadonnut ruuvi.
« Vastaus #9 : 26.07.04 - klo: 21.26 »
http://www.ruuvi.net Tuolta löytyy ainakin ylesimmät. Eikä maksa paljon. Ja lisäks löytyy niitä kivoja sokkia millä saa korin pysyyn paikoillaan.

Serpent

  • Vieras
Kadonnut ruuvi.
« Vastaus #10 : 27.07.04 - klo: 08.43 »
Tarkotatko niitä semmosia kierteellä olevia pieniä "ruuveja" Jotka ruuvataan kuusiokulma-avaimella?
Mulla on sellasia kyoshon omia filmipurkki puolillaan  :wink:

Serpent

  • Vieras
Kadonnut ruuvi.
« Vastaus #11 : 27.07.04 - klo: 11.20 »
Tarvitseeko joku sellaisia??
Mulla on pieniä ja isoja... Sano mitta jos haluat ostaa..