Kirjoittaja Aihe: MCD rrv4 Factory team versio  (Luettu 7712 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa henkka69hd

  • Jäsen
    • Profiili
MCD rrv4 Factory team versio
« : 20.12.12 - klo: 20.26 »
Noniin saapuihan se joulut tänne itärajallekkin. Tänään mieluinen yllätys ,kun auton kotia sain. Oisko teillä ehdotuksia minkä koneen ja kytkimen tähän istuttas.  Kisahommiin  auto ei nyt tule joten viri viri  mottia  ajattelin  tunkea korin alle ja budjetti  n,1500  (kone, kytkin ja putki ) T.  PIISPA   


juhamatti

  • Vieras
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #1 : 21.12.12 - klo: 09.21 »
Koneeksi tämä :tongue:..
http://www.mmrlargescale.co.uk/acatalog/info_RCB505000TTVA.html
Putkivaihtoehtoja ei mcd:hen ole pahemmin, niin samba four power ja kytkin vaikka lauterin teflon.
Luulisi liikkuvan noilla eväillä :azn:
By the way, mistä päin itärajaa olet? :roll:
Ite asun jojensuussa

Poissa tonij

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #2 : 21.12.12 - klo: 11.32 »
Koneeksi tämä :tongue:..
http://www.mmrlargescale.co.uk/acatalog/info_RCB505000TTVA.html
Putkivaihtoehtoja ei mcd:hen ole pahemmin, niin samba four power ja kytkin vaikka lauterin teflon.
Luulisi liikkuvan noilla eväillä :azn:
By the way, mistä päin itärajaa olet? :roll:
Ite asun jojensuussa

no minä en suosittele.
en ole nähnyt vielä kenelläkään kiinni tuota moottoria suomessa mcd:ssä eli siitä ei ole tietoa miten istuu. modattavaahan mcd:n käypäseksi tuossa on enemmän kuin peruskoneessa mutta juuri siitä ei ole tietoa että miten paljon.
ja toiseksi osat joutuu aina tilaamaan maailmalta....kaikki vaan ei siitä tykkää etää mitään osia koneeseen ei täältä saa...

itse suosittelen:

 http://www.rcautot.fi/

 taikka
 
http://www.modellsport.it/default.asp

näissä koneissa on ihan niin paljon voimaan että eipä ne tunnu oikein kenelläkää pysyvän hyppysissä.

TRKMANS racing

juhamatti

  • Vieras
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #3 : 21.12.12 - klo: 15.53 »
Tässäpä ei Toni kysytty sun mielipidettä että suositteletko sinä tätä vai et :shocked:..
Ja herraisä jos joutuu maailmalta tilaamaan osia, eikai tuo nyt niin vaikeaa ole ja briteistä jo saisi osia aika nopsaan jos sellasia tartteisi,
ja takuulla on tehokkaampi kone tuo kuin nuo sinun laittamat vaihtoehdot, jos siis haluaa että koneessa on oikeasti löylyä.
Vaikka uskon että Pekan full mod konekkin laulaa aika iloisesti mutta reed kone on aina reed kone.
Toinen kone voisi olla obr reed peli, sekin on saatu mahtumaan mcd:hen joten ei todellakaan ole mahdotomuus asentaa.
Eli tämä.
http://www.oneillbrothers.com/rc-car/engines/obr-reed-products/8-2hp-full-mod-30-5cc-tr-obr-4-bolt-reed-case-engine.html
Aika pienellä kairaamisella saa tonkin koneen mcd:hen.

Ja tässä filmi jossa toi bzm malli on mcd:ssä, tosin ei taida olla toi vääntömalli joka on uusin noista.
Bizeta 28,5cc.wmv
Ja taaloja tuntuu olevan, niin ota kerrankin joku eksoottisempi kone kuin pelkkä zenoh jota on viilattu :wink:


juhamatti

  • Vieras
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #4 : 21.12.12 - klo: 16.02 »
Kyllä toi tolla obr.n race ported koneellakin naukuu kivasti.
MCD V4 dune bashing, Wylie bay dunes, Esperance Western Australia

Poissa henkka69hd

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #5 : 21.12.12 - klo: 16.54 »
Juhamatille!  Et Tohmajärveltä. Ja sit asiaan ?  Mielenkiintoisia ehdotuksia ja pienehköt työstöhommat ei säikäytä.
Mites tollanen ddm myymä Skoped/KRD 62cc . tolkuttomalla  tuntimäärällä ja osien teolla istutettua paikoilleen. Tai
Saman puljun sivulla oleva Bizeta BZM micro 28,5cc reed motor  value packillä. Onko kellään kokemuksia kyseisestä mosasta ?
Entäs foorumillakin kehutusta 4 -lapa kytkimestä
Sit vielä mitä kohtia pitäs parannella/vahvistella autosta kun  rupee tehoja repiin irti .
          Kiitoksia jo näin etukäteen hyvistä neuvoista  T. Piispa

juhamatti

  • Vieras
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #6 : 21.12.12 - klo: 17.24 »
Koneeksi tämä :tongue:..
http://www.mmrlargescale.co.uk/acatalog/info_RCB505000TTVA.html
Putkivaihtoehtoja ei mcd:hen ole pahemmin, niin samba four power ja kytkin vaikka lauterin teflon.
Luulisi liikkuvan noilla eväillä :azn:
By the way, mistä päin itärajaa olet? :roll:
Ite asun jojensuussa

Eli et ole kaukaa sitten siekää :azn:

Toi bzm on just sama kone mitä ddm myy.
Virallinen jälleenmyyjä ja markkinoida kaikille auto bzm moottoreille on tuo mmr briteissä.
Juuri tuo minun linkin bzm kone on tuolla value backillä.
Ei toivokaan että saat mcd:hen tollasen 62cc koneen, vaikka koneen saisit putkea et saa mahtumaan korin alle.
Kone tulee vielä toisin päin miten normi koneet tulee..
Se putki on meinaan s.......n ISO.
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.885035/n.1/it.A/id.7734/.f

Ite en tollasesta koneesta pidä, vääntöä noissa on mut noi ei kierrä kovin korkeelle..

Yksi vaihtoehto olisi toki vielä sellainen, että ostat vaikka zenoahin 29cc 4-pulttisen koneen ja lähetät sen alaa:lle viilattavaksi, ja putki mukaan niin se kone toimii just eikä melkein sillä kombolla sitten.

Takuulla laulaisi mcd sen jälkeen.. :azn:

« Viimeksi muokattu: 21.12.12 - klo: 17.40 kirjoittanut juhamatti »

Poissa tonij

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #7 : 21.12.12 - klo: 17.59 »
juhamatti kuule, niin paljon osia ja auto valikoimaa löytyy suomesta miten niitä täältä tilataan.
en tiedä mutta MINÄ kyllä kannatan tyystin ja myöskin tilaan osani suomesta koska juuri tuolla tavalla tapat viimeisetki kioskit suomesta.
SINÄ, juhamatti vielä meijän "natsipitäjästä" joensuusta ja et suosi suomalaista ja potki...


mutta asiaani:

tuota bzm:n moottoria en ole kenelläkään kuullu täällä suomessa omistavan ja mitä viime em-kisoista priteistä kuulin niin losiporukka oli sinne moisella koneella lähteny. KUULEMMA olivat siirtäneet ekan testipäivän jälkeen koneet pahvilaatikkoon pöydän alle ja ajaneet zenoilla.
tiedä sitten mikä ollu oikea syy koneitten vaihtoon koska niitähän syitä puskaradion mukaan on paljon.
linkkisi mcd evo3 vakio renkailla....voisin väittä että mulla suti noilla samoilla renkailla vakio koneellaki yhtä paljon :laugh:

ja pekan koneista sen verran että varmistin että videon kone on 26cc ja koneita saa niin isoina ku lompakka kestää.
tuosta linkistä hyvin huomaan kuinka paljon sitten vaikuttaa nuo renkaat menoon ja kiljumiseen.
ensin pekka ajaa "jumpulatourexeilla" ja vaihtaa "Block Stut " renkaisiin 5min kohdalla videota.
en tiedä mutta kuulostaa tuo kone laulavan aika perhanan paljo korkeemmalta kuin nuo muut linkit.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MX5uuWDpbps#!

 


TRKMANS racing

Poissa henkka69hd

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #8 : 21.12.12 - klo: 18.05 »
Juu unohetaan toi 62cc,mut toi bzm alko kiinnostaan.
Pitäs rueta tota koppa leipoon maaliin jos nyt siman juonnilta vaan ehtis, pitää nääs juhlia uuden auton  harjakkaisia!!!,mut pikkuhiljaa hyvä tulee ja kankkusessa luovuuskin paranee 143 % eli eiköhän siitä joku räpellysmaalaus syntyne ? 

Poissa henkka69hd

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #9 : 21.12.12 - klo: 18.22 »
Niin ja jos tohon bzm koneeseen päädyn niin kyllä meikäläinen sen tillaa ehdottomasti  ELFVING,illtä  koska siellä  " yhtään kehumatta " palvelu pelaa.

juhamatti

  • Vieras
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #10 : 21.12.12 - klo: 21.19 »
tonij, täällä ei ole natseja koskaan ollutkaan, skinejä ne oli ja niitäkään ei ole kun ne kaikki on muuttaneet stadiin ja osa on jo mullan alla.

Ja miksi v..a minun pitäisi tilata kaikki suomesta, jos haluan kokeilla jotain muuta kuin mitä täällä on tarjolla?

Ja siksikö minä muka tapan tämän maan rc-kaupat kun en täältä osta tuotteita??

Jos esim saan tietyn tarvittavan palikan jostain muualta edullisemmin itse tilaamalla, niin miksi hemmetissä maksaisin jostain täällä siitä enempi kuin itse tilaamalla saisin sen edullisemmin.

Jos sinulle on rahaa kuin roskaa, niin osta sinä ihan mistä lystää omat roinasi, mutta älä v..u tule mulle aukomaan päätäsi että minä olen syypää tämän maan rc kauppojen konkursseihin jne..

Toisekseen, minä kyllä tuollaista bzm konetta mielelläni kokeilisin jos kuveessa olisi tuohta, tai sitten
ehkä parempi olisi kyllä tuo obr:n reed kone, se firma on ainakin osien saannin osalta helpompi kuin ehkä bzm.
Ja voimaa on ainakin saman verran jos ei jopa enempi.

Beast niimiseltä käyttäjältä voit kysellä että oliko se kone tehokas, uskon että thums up tulee, tämä siis ei ollut tonij henkilölle.

Ja koska auto ei tule kisa-autoksi vaan huvin pito laitteeksi, niin tolla kisoissa sillä ei tehny mitää ei merkaa shittiäkään, koska autollahan ei ajeta kisaa.

Ja tämäkin alkoi siitä kun sinä tonij tyrmäsit minun ehdotukset, olisit vain esittänyt omat mielipiteesi eläkä rupea toisten kommentteja kumoamaan, sinunkin tiedot tuntu olevan mutu tuntumaa.

Mutta jos sinulla on vielä jotain mussutettavaa, niin laita privana viestiä, tässä muiden luettavana tätä ei viitti jatkaa.



Poissa ari-mikael

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #11 : 21.12.12 - klo: 22.12 »
no poijjaat ei kait tässä kannata ridellä ihan isoja miehijä ollaan!sen verran sanon tost jutusta et jos konetta pitänee etsiä kisaan niin silloin on toi PHR oiva valinta sillä on tehty toimimaan hyvin koko kierros alueella mikä tärkeää radalla!jos hupi konetta niin bzm tai obr kuten tässä oli siitä siis kyse! tämä on minun mielipide sanokaa te omanne :shocked:    itsekkin gyl ajan PHR:LLÄ mut kylläkin vanhaa mallia 26cc ja pelittää hupi ajossa myös vaikkakin ajettu noin 40 litran tietämillä :wink:  tietysti jos 1500; laittaapi kytkimeen,putkeen ja koneeseen niin lähetä auto joko pekalle,obr pojille,jariv:lle tai alaalle niin niin luulen et siltä reissulta kun kone palaa niin olet tyytyväinen  :grin:
Savage 4.6 ss ja tyytyväinen :)

juhamatti

  • Vieras
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #12 : 21.12.12 - klo: 22.40 »
Mun puolesta asia on taputeltu, en mä tässä mitään turpakäräjää lähtenytkään hakemaan.. :shocked:

Mutta jos seuraavan kerran olen konetta,siis virikonetta ostamassa, niin ostan pyttykitin ja lähetän ne hr alaa:lle, jos kiireiltään vastaan ottaa.

Tässä eräs erittäin hyvä syy sille miksi.

4wd auto ja kyllä muuten on tenkua..

https://www.youtube.com/watch?v=-MMdkUMkMOQ

ps.jää ne rahatkin suomeen sitten :tongue:

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #13 : 21.12.12 - klo: 22.52 »
En mä kyllä oikein ymmärrä juhamatti tuota sun rähjäämistä tonij:lle. Se sanoi ettei se suosittele sun vaihtoehtojasi. Ei se nyt niin kovin vihamielisesti tai provosoivasti oo sanottu. Mun mielestä kuulosti vaan mielipiteeltä perusteluineen. Ja ketjun aloittajahan kysyi avoimen kysymyksen kaikilta, siis myös tonij:ltä.

Miksi se sua noin hermostutti oikein? En ymmärrä.

Älä nyt juhamatti ota v.ttuiluna kun tää ei oo sitä, mutta kyllä mä laittasin tollaseen PHR-Samba -yhdistelmän isokuutioisena. Se on vaan mun mielipide, yhtään välittämättä muiden mielipiteistä.
Just joo.

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #14 : 21.12.12 - klo: 23.02 »
En mä kyllä oikein ymmärrä juhamatti tuota sun rähjäämistä tonij:lle. Se sanoi ettei se suosittele sun vaihtoehtojasi. Ei se nyt niin kovin vihamielisesti tai provosoivasti oo sanottu. Mun mielestä kuulosti vaan mielipiteeltä perusteluineen. Ja ketjun aloittajahan kysyi avoimen kysymyksen kaikilta, siis myös tonij:ltä.

Miksi se sua noin hermostutti oikein? En ymmärrä.

Älä nyt juhamatti ota v.ttuiluna kun tää ei oo sitä, mutta kyllä mä laittasin tollaseen PHR-Samba -yhdistelmän isokuutioisena. Se on vaan mun mielipide, yhtään välittämättä muiden mielipiteistä.
Lue niin ymmärrät  :wink:
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

juhamatti

  • Vieras
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #15 : 21.12.12 - klo: 23.07 »
Lainaus tonij teksistä.

no minä en suosittele.
en ole nähnyt vielä kenelläkään kiinni tuota moottoria suomessa mcd:ssä eli siitä ei ole tietoa miten istuu. modattavaahan mcd:n käypäseksi tuossa on enemmän kuin peruskoneessa mutta juuri siitä ei ole tietoa että miten paljon.
ja toiseksi osat joutuu aina tilaamaan maailmalta....kaikki vaan ei siitä tykkää etää mitään osia koneeseen ei täältä saa...

Toihan on suora teilaus.. :shocked:

Ois vaan esittäny oman näkemyksensä, ja sit toisekseen toi mitä se kirjotteli, että natsit Joensuu ym ym ei ole mun mielestä kovin ihastuttavaa tekstiä ole..

Kai tosta ottas jokainen joka on etes hiukan ylpee omista juuristaan kipinää alleen, syytellään kuitenkin aika voimakkailla sanoilla, vai mitä itse olet Jari tuosta mieltä??.
Siinä ainakin yksi syy miksi vittuunnuin entisestään noista kirjoituksista.!

Ja kuten kirjoitin, mä en jaksa täällä yleisesti tollasia ruotia enempää, niin that´s it.
Sana on vapaa, mut kannattaa myös miettiä miten sen sanelee.
Jos oli jotain henk koht, niin laittakoon privana.

Mcd on siinä mielessä pöljä auto että siihen ei oikein ole saatavilla ihan sitä itteesä putkipuolella.
Noikin samban putket on pääosin suunniteltu 26cc kisakoneille, joten ne ei takuulla anna parasta vauhtia esim 30,5cc koneella.
Kuten itse huomasin ton gizmon koneen kanssa, pakokäyrä on liian pieni etes maksimille otettuna sylinterin
pakoakaukon kanssa.

Siinä mielessä PHR ois ehkä paras kone tai sit ostaa jonkun putken ja moottorin ja lähettää ne alaa:lle niin varmasti lähtee, tai pelkkä kone jos alaa tekisi putken siihen.
1500€ riittänee aika moiseen tehohirmun rakennukseen. :laugh:



juhamatti

  • Vieras
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #16 : 21.12.12 - klo: 23.08 »
Etes yksi on mun puolella.
Kiitos waves :wink:

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #17 : 21.12.12 - klo: 23.17 »
Luin ja ymmärsin kyllä ihan hyvin. Kiitokset transewaves, sä oot hauska tyyppi  :laugh:

No ei siis mun puolelta tämän enempää. Hyvät Joulut.
Just joo.

Poissa moska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #18 : 21.12.12 - klo: 23.22 »
No eihän tuo eka teksti ole mitenkään ikävästi sanottu, mutta siitä se sitten kiihty nopeammasti mitä kummankaan moottori suositukset  :laugh:
Hyvää Joulua täältäkin  :azn:
HPI Baja + Traxxas mini revo/slash + Crono

juhamatti

  • Vieras
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #19 : 21.12.12 - klo: 23.24 »
Hyvää joulua vaan kaikille lukijoille, myös tonij:lle :grin:

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #20 : 21.12.12 - klo: 23.26 »
kylä näin on  !
Hyvää Joulua ja pääsiäistä  :cool:
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa tonij

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #21 : 22.12.12 - klo: 06.59 »
en halua laittaa lisää vettä myllyyn mutta tuo että en suosittele tuota bzm:n moottoria niin juttuni myöskin oli se että en tiedä minkälainen taito ja mahdollisuus on kenelläki rakennella autoja.

isolla rojektilla hän sitten autoa alkaa rakentaa jos tuon bzm:n autoonsa aikoo laittaa.
sen ainaki itse tiedän että bzm:n koneessa on moottorin lohkon keskellä pohjaa lisä lohkojenkiinnitys pultti.
pulttinkanta on juuri takavetarin kohdalla.
pultin joutuu kääntämään toisinpäin eli läpireijän tilalle 8mm kierre ja helicoili.
orkkis keirteen lohkosta pitää taas vastineeks poraa pois.
tämä homma myöskin tarkoittaa sitä että sen koneen pitää purkaa aivan osiksi.
taakse menevän keskidiffin koplinki pitäis sorvaa etureunasta kartioksi ja uusiksi karkaistava koska ottaa kiinni imukaulaan heiluessaan.
putsarin torveen haitariletku että saa putsarin vaakaan. muuten putsari tulee "tuulilasista" läpi.

tuohan ei ole mikään kova homma tehä mutta jos kaveri kysyy vinkkejä koneista ja haluu bashata kovaa niin en usko että hän haluaa heti aluksi aloittaa harrastustaan pitkällä rojektilla.


se siitä, hyviä jouluja

TRKMANS racing

juhamatti

  • Vieras
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #22 : 22.12.12 - klo: 10.02 »
No tuon jos oisit heti sanonut niin asia ois toisin :grin:
Ei kyllä taida tosiaan olla bzm paras vaihtoehto mcd:hen jos se tollaseksi asentamiseki menee. :shocked:

Poissa henkka69hd

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #23 : 22.12.12 - klo: 11.42 »
Rähinäxm meinas mennä,mut menköön ??? ?
Joka tapauksessa autolla ei kiire ajoon , on muutama rc auto millä voi enimmän kutkan  hangata,mutta ensimmäinen  bensis  ja ylpee siitä.
Meillä täällä on metalli putka nimeltä M FG, siellä on työstö koneet joka lähtöön,
Tarkoitushan ois itse näprätä mahdollisimman  paljon, sen takia tän hommasin et mielen virkeys säilyy näillä 30 asteen pakkasilla  edes kesään asti.
Taitaa olla viisain ostaa vakio mylly ja nykästä käyntiin ,mut siinä ei oo lapsen lapsille mitään kerrottavaa ?
Ps. No tottapuhuen tekishän se helvetisti mieli päästä koittaan miten se lumi pöllyää.
T.piispa

Poissa manez

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #24 : 22.12.12 - klo: 12.41 »
Hommaat modellsport M1 pannun, samban teharin ja lautterin kytkimen niin leikki voi alkaa. Eikä lopu potku kesken.

Poissa henkka69hd

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #25 : 22.12.12 - klo: 16.02 »
Eiks toi M1 oo ratamoottori ? . Meinaan vaan et eikös crossi kone  oo rakennettu paremmin alhaalta vääntäväksi, vai onko ne vaan uskon asioita . mene ja tiedä

Poissa manez

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #26 : 22.12.12 - klo: 17.28 »
23cc rataajoon ja 26cc mihin vaan. :wink:
Tossa videossa on mun viimekauden Modellsport M1 pannu+ Pekan pienet lisäykset. Ja hyvin näyttää menevän vaikka puolkaasua vaan pystyi käyttää.
samanlainen istuu mun autoon ens kaudellakin.

Poissa ari-mikael

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #27 : 22.12.12 - klo: 22.32 »
Hyvvee joulua rc-harrastajille etenkin MCD kuskeille :wink:
Savage 4.6 ss ja tyytyväinen :)

Poissa Lehtibakka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #28 : 23.12.12 - klo: 19.59 »
Tuosta moottoripuolesta sen verran et itse suosittelen lähtemään liikkeelle ihan vakiolla 4-pulttisella zenolla ja hyvällä putkella.

Siitä sit itse viilaa ja rakentelee sellasen tehohirmun kun haluaa. Näin ainakin olen omissa projekteissa tehnyt ja joskus on ollut jopa onnistumisen iloa ilmassa kun on saanut jonkun ultraradikaalin muutoksen toimimaan.

Esimerkiksi nyt autossa kiinni itse viilattu, sorvattu ja jyrsitty mäntäpyttysarja jotka siis kairattu vakiosta. Tuo on muuten kisalaillinen kone et katsotaan kuinka suorituskyky riittä ensi kesänä. Ainakin testatessa ja konetta sisään ajaessa loppu pito kesken kun edellisellä koneella pitoa vielä riitti edes kohtuullisesti. Neulat on vielä säätämäti kohilleen et jotain pientä voimanhitusta varmaankin tulee lisää kunhan kaikki saadaan kohdilleen.

Jos vaan haluu ajaa ja ei halua kauheesti rakennella eikä kisailusta ole kiinnostunut niin silloin suosittelen jonkun tunnetun virityspajan tahi tunnetun koneiden vilaajan puoleen kääntymistä.

Poissa henkka69hd

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: MCD rrv4 Factory team versio
« Vastaus #29 : 23.12.12 - klo: 23.32 »
Mitä mieltä DDM  bb 19xxx 30,5cc zenoah 4 pulttinen  4.5+ hp kone. Liikkuu se vissiin noillakin tehoilla jollain tapaa? !  Ja minkälainen homa tää ois istutta paikoilleen.