0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: XARMO - 08.02.13 - klo: 15.59Nokian Hakkapeliitta 8 -nastarenkaassa on ennen näkemätön jääpito pituus- ja sivuttaissuunnassa. Uniikissa nastajaottelussa jokaisen nastan paikka on tietokoneoptimoitu. Nastat eivät ole riveissä ja nastajaottelu etenee tasaisesti yli koko kulutuspinnan. Näin yksikään nasta ei kulje toisen takana, mikä varmistaa parhaan mahdollisen pidon kaikissa tilanteissa.no nythän puhutaan sitten ihan eri asioista. jos tähän aletaan vertaileen jotain hakkapeliitan jääpito ominaisuuksia. mutta otetaan siihen hakkapeliitan rinnalle oikea kilpa käyttöön tehty piikkipyörä niin loppuu hakkapeliitasta pito hyvin nopeasti.
Nokian Hakkapeliitta 8 -nastarenkaassa on ennen näkemätön jääpito pituus- ja sivuttaissuunnassa. Uniikissa nastajaottelussa jokaisen nastan paikka on tietokoneoptimoitu. Nastat eivät ole riveissä ja nastajaottelu etenee tasaisesti yli koko kulutuspinnan. Näin yksikään nasta ei kulje toisen takana, mikä varmistaa parhaan mahdollisen pidon kaikissa tilanteissa.
tuossa on kuvia tämän hetken parhaista ralliauton piikkipyöristä tuo V kuvioinen yleispyörä ja epäsymmetrinen on jäälle,viime talven kokemuksen perusteella tuolla epäsymmetrisellä ei kerkeä normaali rallissa tuon V kuvioisen vauhtiin mitenkään.http://www.rallirengas.fi/talvirenkaat.php
Millä välityksillä poppoo muuten ajaa noissa jääratakisoissa?