Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno US SP  (Luettu 1899 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hiekka-Buggy

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Inferno US SP
« : 22.02.13 - klo: 00.42 »
Noh, olen aloitteleva harrastaja ja heti meni sormi suuhu :( Autoksi on tulossa toi otsikossa mainittu auto ja tällänen on myyjän myyntipuhe:

Kuvan huippuluokan RC sähkö-buggy.

Seuraavat 4 riviä ovat edellisen omistajan myyntipuhe: (tuli minulle vaihtokaupassa)
Auto on Kyosho, alunperin Inferno us sp muistaakseni.
Autoon päivitetty iskarit (hobao, juuri huoletut), runkojäykkärit (king headz), iskaritorni, nivelvetarit, nivelkardaanit, spider keskidiffi, alumiini c-palat ja ylätukivarret edessä ja vaikka mitä. Tuossa versiossa on pinjoni ja lautaspyörä terästä, toisin kun joissain Kyoshoissa. (toinen isompi pinjoni mukaan)

Nopari: Turnigy 160A (ajettu 3kertaa pihassa), mukaan ohjelmointilaite
Moottori: Neu-Castle 1512 2650kv (En löydä tarkkaa mallia moottorista, mutta ainakin mittojen perusteella se on kyseinen malli, ymmärtääkseni moottorilla on ajettu kerran minun 3 kerran lisäksi)
Radio: Futaba 2pl 2,4 ghz 1100mAh 2S LiFePO4 akulla (akku mielestäni pitää virtaa hyvin, edellinen omistaja teippaillut ohjaimen kahvaa, jotta sopisi hyvin käteen, on sopinut minunkin käteen tuollaisena hyvin, ohjaimeen saa monta vastaanotinta ohjelmoitua)
Ohjaus-servo: Futaba bls 452
Pari akkua: Zippy 5800mah 30c 14,8V laskelmieni mukaan 23 kertaa ladattu sekä Turnigy 5.0 5000mAh 50C 14,4V käyttämätön mutta PULLISTUNUT, yleensä ne toimii kuitenkin, voin yrittää mittailla sen resistanssia jos joku haluaa.
Ikää uudella akulla on arviolta 7kk, toisella enemmän.
LATURI EI SISÄLLY KAUPPAAN, jos sinulla on paniikki saada laturi voin myydä omani hieman halvemmalla kun mitä se on sabella.

Renkaat:
Alla hyväkuntoiset 3krt ajetut nyppylärenkaat, yhdestä vanteestaa lohjennut pala. Ajokelpoinen, muttaa hyvä vaihtaa.
2 uudet renkaat erikoisvainteilla
1 uudet perusvanteet
2 käytetyt renkaat käytetyillä erikoisvanteilla
2 käytetyt renkaat käytetyillä perusvanteilla
Kuivan ja märän kelin asfalttirenkaat sekä paljon päällystämättömän ajoradan renkaita :)

Yleiskunto:
Mielestäni kaikki elektroniikka ja mekaniikka on moitteettomassa kunnossa (osa jopa uudenveroisessa, nopari ja moottori)
Koppa on kärsinyt ja en löydä kiinnikkeitä edellisen ajokerran jäljiltä. (jatkan toki etsimistä vaikka noitahan harrastajilla monasti on ylimääräisiä)
Pohja on kulunut ja naarmuuntunut sekä muoviset siivekkeet ovat kärsineet.
Diffeihin ei minun aikana ole vaihdettu öljyjä, mutta vajaat purkit kuvassa kuuluvat kauppaan.

Edellinen autoni oli Team Associated 1:18 pikkumonsteri harjattomalla koneella ja täytyy sanoa että ero tähän oli kyllä niinkun yöllä ja kirahvilla. En ole hyvä kuski, mutta tämä pysyy hyvin hallussa ja tehoa on uskomattoman paljon.
Ainakin Volvo V70 T5 koneella tuntui jäävän kiihdytyksessä hyvin tuossa tiellä kun hieman kisailtiin.
Tehoa lienee (castlen mukaan) n. 4kW = yli 5HP ja painoahan tuolla on n. 3,6kg akkuineen keittiövaakani mukaan (+/- 100g)

Olen ajanut tällä vain 3kertaa ja myyn sen sellaisenaan.
On ollut kallis paketti, mutta nyt ajattelin luopuvani tästä kun tavaraa on paljon ja omakotitaloa tekisi mieli.
Pelkkien varusteiden hinta uutena lienee yli tonnin!
Moottori 300€, säädin 100€, renkaat 6x40€, akut 2x50€, servo 200€, radio 100€ ja sitten kaikki mekaaniset osat.
---------------------------------------------------------------

Eli myyjähän arvioi tuota yli tonnin hintaiseksi, paljonko kannattaa maksaa ja kannattaako ostaa?

Tuossa linkki kohteeseen:
http://www.huuto.net/kohteet/kyosho-inferno-sahkobuggy-paljon-tarvikkeita/256305114

Oisko järkevä paketti jos sais 60€?


Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno US SP
« Vastaus #1 : 22.02.13 - klo: 08.26 »
No varmaan hyvä kauppa, jos 60 eurolla saisi..mutta tuskin onnistuu..kun “osta heti“  hinta on 620 e... :grin: